XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 13:39, 10.06.2017
Mam taki problem szukam rozwiązania ale nie umie go znaleźć. Jeśli jest to przepraszam za zawracanie głowy.
A problem mam taki że jak mocno zagrzeje mi się silnik w ciepłe dni to wywala ten błąd P1361 czyli przerywana praca sensor TDC.
Jak jest silnik zimny i skasuje błąd (interfejs obd2-wifi) to jest ok, tylko jak po mieście w te cieple dni jeździłem, zaczyna pare razy szarpać i wyskakuje błąd i jest odcięcie zapłonu przy 3tys.
Ostatnio to juz 2 razy zgasł więc problem się nasila.
I takie pytanie gdzie w tym silniku jest F20b6 ten czujnik. Szukałem na necie jedni piszą ze w kopułce i drudzy ze przy pasku rozrządu i jak go sprawdzić. I mam dylemat jak się za to zabrać
historia moich napraw
- na dniach robiłem regulacje zaworów, czyszczenie egr plate, i wymieniałem uszczelniacz w aparacie zapłonowym 12x22x7 ten dolny czujnik chyba magnetyczny ustawiłem na starych śladach i wytarłem z oleju
-rok temu wymieniłem sondy i czujnik spalania stukowego tez miałem obroty do 3 tys od tamtej pory był spokój
aha czasami i wyskakuje błąd: system katalizatora i słaby przepływ spalin egr(chyba muszę dokładniej wyczyścić kanal miedzy egr a kanalem wydechowym)
za wszelkie podpowiedzi Dziękuje . Pozdrawiam
#2
Napisano 09:18, 14.06.2017
jak wyciągnąłem te dwa czujniki to jedna wiązka elektryczna co są z przy dolnym kole rozrządu, zmierzyłem miernikiem jeden dostaje przerwy,ja już od "wolek" zamówiłem na podmianę, na youtube jest pokazane jak gościu takie czujniki typ hala nagrzewa np. suszarka i dostają przerwy
żeby wyciągnąć te czujniki to trzeba sciagniąc te dwa paski i dolna obudowę rozrządu ( górnej nie trzeba wyciągać) i rurę bagnetu. Pod obudowa jest pasek z wałków trzeba oznaczyc sobie położenie i będzie dostęp do czujnków
#3
Napisano 19:06, 15.06.2017
czekając na nowe czujniki to poszedłem do garażu innymi rzeczami do roboty i tak z głupa sprawdzę te czujniki i wiązkę elektryczna.
Sprawdzam czujniki pokazują ze ok i to w dłoń opalarkę i grzejemy te czujniki. Wynik pozytywny obydwa działają, nawet ich dotknąć się nie da.
Po chwili zacząłem ruszać kablami i co się okazało, przy tej gumce co jest uszczelnieniem przy obudowie rozrządu na wejściu zielony kabel jak go pociągnąłem to się urwał.
Wynik ze w środku druty pękły a izolacja była ok. Naprawiłem kabel i przy montażu sprawdzałem dlaczego się tak połamał.
Przyczyna było ze kabel nie był przymocowany do obudowy rozrządu, tylko luzem leciał do góry wtyczki, a wyjście kabli z obudowy jest blisko pół osi i osłony wewnętrznego przegubu.
Na obudowie oczywiście wszystkie mocowanie połamane były, jakoś na opaski zaciskowe złapałem.
wniosek na szczęście nie kupiłem zamiennika za 300-500zl bo nie mieli na stanie, tak tylko używkę.
aha w samo diagnostyce to są błędy 4 i 8
Na razie zrobiłem trasę 60km jest ok ale poczekam kilka dni na upewnienie się naprawy, może temat komuś się przyda
pozdrawiam Forum
#4
Napisano 12:31, 13.07.2017
#5
Napisano 21:26, 13.07.2017
Najpierw sprawdź jak jest kabel ułożony wychodzący z obudowy rozrządu czy jest przyczepiony centralnie obok półosi, jak nie jest przyczepiony to na pewno się uszkodzi. Mój cały był luźno nawet wtyczka (złączka) była na opaskę złapana.
Wszystkie zaczepy były połamane od kabla w podejrzewam ze w tej dolnej obudowie rozrządu są.
Żeby dostać się do tych czujników TCP i CKP to musisz odkręcić ta śrubę z koła na dole silnika co paski są (ona jest najgorsza do odkręcenia)jak odkręcisz to można powoli spokojnie się dobierać później poklei
-poluzować pompę wspomagania i pasek ściągnąć
- to samo z alternatorem i paskiem
-dolna obudowa rozrządu dla ułatwienia dolne śruby od górnej obudowy odkręciłem, ale pokrywy klawiatury nie dotykałem
i w pokażą ci się paski 1- to od wałków równoważące (chyba tak to się nazywa) ważne oznaczyć położenie na kołach i na pasku zalecam białym mazakiem i ściągasz to koło i za tym kołem będziesz miał te czujniki.
Możesz tam jedna śrubę popuścić z napinacza ale najpierw sprawdź jak jest naciągnięty pasek rozrządu. To będzie ci łatwiej nałożyć ten pasek.
praktycznie jest to procedura jak byś robił rozrząd, jak miałeś robiony to z odkręceniem śrub nie powinno być problemu.
Jeśli chcesz reklamować usługę to może tego nie dotykaj żeby nie mieli czego się czepiać, najważniejsze sprawdź ułożenie kabla.
tu masz filmik jak gość się dobiera do tego czujnika
w ESM honda tez jest pokazane i jakie błędy wyskakują
P.S mam te czujniki używane kupione od Wolek jakby co, zanim paczka przyszła to swoje naprawiłem
pozdrawiam
tu masz zdj widac kabel i te czujniki za tym kołem
http://i61.tinypic.com/5dm97r.jpg
#6
Napisano 15:03, 20.08.2017
witam
Najpierw sprawdź jak jest kabel ułożony wychodzący z obudowy rozrządu czy jest przyczepiony centralnie obok półosi, jak nie jest przyczepiony to na pewno się uszkodzi. Mój cały był luźno nawet wtyczka (złączka) była na opaskę złapana.
Wszystkie zaczepy były połamane od kabla w podejrzewam ze w tej dolnej obudowie rozrządu są.
Żeby dostać się do tych czujników TCP i CKP to musisz odkręcić ta śrubę z koła na dole silnika co paski są (ona jest najgorsza do odkręcenia)jak odkręcisz to można powoli spokojnie się dobierać później poklei
-poluzować pompę wspomagania i pasek ściągnąć
- to samo z alternatorem i paskiem
-dolna obudowa rozrządu dla ułatwienia dolne śruby od górnej obudowy odkręciłem, ale pokrywy klawiatury nie dotykałem
i w pokażą ci się paski 1- to od wałków równoważące (chyba tak to się nazywa) ważne oznaczyć położenie na kołach i na pasku zalecam białym mazakiem i ściągasz to koło i za tym kołem będziesz miał te czujniki.
Możesz tam jedna śrubę popuścić z napinacza ale najpierw sprawdź jak jest naciągnięty pasek rozrządu. To będzie ci łatwiej nałożyć ten pasek.
praktycznie jest to procedura jak byś robił rozrząd, jak miałeś robiony to z odkręceniem śrub nie powinno być problemu.
Jeśli chcesz reklamować usługę to może tego nie dotykaj żeby nie mieli czego się czepiać, najważniejsze sprawdź ułożenie kabla.
tu masz filmik jak gość się dobiera do tego czujnika
https://www.youtube....h?v=pELVV8G47yY
w ESM honda tez jest pokazane i jakie błędy wyskakują
P.S mam te czujniki używane kupione od Wolek jakby co, zanim paczka przyszła to swoje naprawiłem
pozdrawiam
tu masz zdj widac kabel i te czujniki za tym kołem
http://i61.tinypic.com/5dm97r.jpg
O kurde, dzięki kolego. Ogólnie wyszło tak że rozrząd był za bardzo naciagniety i w ogóle obudowa rozrządu jakaś poklejona. Jeździłem miesiąc czasu i było ok, wczoraj znów wyskoczył błąd jak wjechalem w większą kałuże, błąd skasowałem ale za chwile znów się zapalił. Więc myślę, że problem może leżeć w wiazce. Ile chcesz za czujnik w razie jakby mój był kopniety?
Znajdę trochę więcej czasu to rozbiore to i sprawdzę. Wolę sam zepsuć niz komuś oddać, bo ostatnio problemy z hanka mam po mechanikach właśnie.
Dostosuje się do Twoich rad i dam znać jak mi poszło.
Jeszcze raz dziękuję
#7
Napisano 09:50, 21.08.2017
to wyciągnij ta wiązkę i na stół i opalarką zagrzej czujnik i kable i ruszaj i miernikiem sprawdź kiedy przerwy się pojawia ja miałem uszkodzenie przy tej uszczelkę, dodaje zdjęcie.
obudowę tez mam poniszczoną,
a te czujniki kupiłem z 100zl od wolek to za tyle oddam
pozdrawiam
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, p1361, vi, f20b6
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych