Cześć, na jesień założyłem gwint ISC, wtedy kręcił się elegancko, na zimę go nie regulowałem tylko trochę podniosłem.
Zabezpieczony przed syfem był.
Na wiosnę przyszło do odkręcania, po zaaplikowaniu sporej ilości penetratorów, zmywaczy i wszystkiego innego.
Nie mógł nawet drgnąć.
Klucz nałożony na rurę nie dał rady, nawet się delikatnie odkształcił.
Skończyło się na poklupywaniu śrubokręt + młotek, bo wielu, wieelu próbach drgnął i ruszył.
Pokręciłem nim, tak żeby się rozluzował, wtedy szło go obracać ręką, kolejno obniżyłem i zostawiłem.
Wczoraj znowu się za niego zabrałem. No i jest jeszcze gorzej.
Co gorsza klucz wygiął się do końca i jestem w d..
Decyzja - zdejmujemy gwint z auta, nakrętki i tak są już mocno oklupane i nie będę ich znowu męczył.
Teraz to trzeba jakoś ruszyć, czytałem, że sporo osób poleca wstawić dolne lagi do nafty na kilkanaście godzin i powinien puścić
Macie sporo doświadczenia - co Wy na to ?
Jak już go ogarnę i wyczyszczę smarować go czymś ?
Nakrętka kontrująca jest z aluminium, trzeba uważać żeby nie weszło to w reakcję.
Chociaż ta nakrętka jest na tyle zmęczona, że mógłbym ogarnąć stalową i tokarza i ją podmienić.
Pomocy panowie!
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 12:07, 08.06.2017
#2
Napisano 12:41, 08.06.2017
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>
#4
Napisano 15:22, 08.06.2017
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, gwint
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych