Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wymiana drążka i końcówki - doradźcie

VI accord vi drążek końcówki drązka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 deha21

deha21
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VI ES
  • KM:311 000
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:49, 27.05.2017

Od zakupu hondy accord VI drgała mi kierownica przy dużej prędkości. Najpierw poduszki silnika, wyważanie opon, zbieżność, tarcze, pompa wspomagania i teraz mechanik mi powiedział że to na pewno od luzów na kierownicy. Ja się nie znam ale mówił coś o drążku kierowniczym chyba. Powiedział że regeneracja albo używany to ok. 1000 zł (a nowy nawet 10 tys. zł). Byłem u innego mechanika i sprawdził mi te drążki - mam wybite. Cena u niego - ok. 250 zł za części + 80 zł za robociznę.

Powiedzcie mi co z tymi drążkami... bo ja już nie ogarniam. Czy ten tańszy mechanik zrobi mi to dobrze? Ten pierwszy mechanik powiedział że samych końcówek nie opłaca się wymieniać więc trzeba "całość". Drugi stwierdził że drążek + końcówki. Co o tym sądzicie? Bo wydaje mi się że ten pierwszy trochę mnie oszukuje (nie pierwszy raz chyba).


  • 0

#2 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:04, 27.05.2017

Zależy co stwierdzili. Ale objawy wskazują na końcówki drążków kierowniczych i swoznie wahacze górnych na początek. Nie wiem jak w Vi bo nie miałem, ale pewnie jak w bliźniaczy civicu. Wymieniaj same końcówki I ewentualnie sezonie. Kupisz w dobrej cenie od Wolka. Zamień mechaników jak możesz. Koszt całkowity z wymianą to w 500 powinieneś się zmieścić razem z ustawieniem zbieżności bo po końcówkach to konieczność.

by HUAWEI 😎
Teraz zetknąłem- przy 300K może być coś więcej , zależy w jakim stanie kupiłeś.
Zajrzyj do działu regionalnego.

Użytkownik Waldi. edytował ten post 13:06, 27.05.2017

  • 0

#3 deha21

deha21
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VI ES
  • KM:311 000
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:28, 30.05.2017

Generalnie stan był dobry. Z większych rzeczy wymieniłem tarcze+klocki, poduszki silnika, pompę wspomagania - te dwie ostatnie rzeczy miały rzekomo powodować drgania kierownicy. Ostatecznie okazało się że to te drążki - tak powiedział mi mechanik. Drugi potwierdził że może tak być, ale wycenił znacznie niżej. Dziś zamawiam części i zrobię to gdzieś we Wrocławiu, u jeszcze kogoś innego. Mam nadzieję, że się nie natknę na żadnego pseudomechanika...


  • 0

#4 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:40, 30.05.2017

ja *cenzura*e, co za mechanicy, jak drązki mają luz to są do wymiany, jeżeli nie, to znaczy że to nie drążki. Co Ci stwierdzili?  Drążek kierowniczy kosztuje ok 50zł/szt . Sprawdźić trzeba sworznie

Proponuję Ci zmienić mechaników i na regionalnym poszukać warsztatu który koledzy polecają.Prawdopodobnie pierwszemu mechanikowi mogło chodzić o maglownicę to rzeczywiście tyle może kosztować. Pojedź na weryfikację zawieszenia całego, spisz sobie co Ci powiedzą do roboty i kup np. u Wolka.


  • 0

#5 deha21

deha21
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VI ES
  • KM:311 000
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:25, 30.05.2017

Pierwszy mechanik powiedział mi że układ kierowniczy do zrobienia i wymiana końcówek drążków nic nie da. Drugi powiedział mi że oba drążki (końcówki?) są wybite.
Będę szukał jakiegoś mechanika innego na regionalnym. Mam jednego zaufanego ale nie we Wrocławiu i dopiero za miesiąc będę mógł u niego być. Z taką awarią to chyba nie da się za bardzo długo jeździć...

Te drążki i końcówki mogły się uszkodzić przez zły stan drogi? Bo dziennie jeżdżę do pracy przez drogi delikatnie mówiąc nie pierwszej jakości.


Użytkownik deha21 edytował ten post 14:26, 30.05.2017

  • 0

#6 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:56, 30.05.2017

Zagadaj do kolegi Przemkowal to może znajdzie czas żeby Ci to pomógł zdiagnozować.
Części: końcówki drążków i drążki to koszt ok. 300 zł. W tej sprawie pisz do Wolka
Robota że 150-200 I ok. 100 zbieżność.
  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:27, 30.05.2017

Jak ci pasuje czwartek wieczorem koło 21 to możemy się dogadać. Ja sam będę dlubal przy przegubach u siebie to można podnieść twojego i sprawdzić co mu dolega.
U kogo byłeś we Wrocławiu na diagnozach? Bo ja w piątek trzepałem normalnie na stacji diagnostycznej speedcar na obornickiej.
Luzów u siebie nie stwierdziłem jak sam kontrolowałem ale chciałem sprawdzić gumy. Podejście konkretne do roboty, nie ważne który z diagnostów jest aktualnie na zmianie a jest dwóch.
Jak gościowi powiesz że mechanicy mówią każdy co innego to tam powiedzą ci i jak.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:58, 30.05.2017

Ja jeżdżę 50 km do mechanika.


by HUAWEI 😎
  • 0

#9 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:07, 30.05.2017

deha, wszystko się zużywa przez drogi, szczególnie jeśli nie było dawno wymieniane:-), masz chłopaków,zaoferowali pomoc to działaj szybko


  • 0

#10 deha21

deha21
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VI ES
  • KM:311 000
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:20, 31.05.2017

Jak ci pasuje czwartek wieczorem koło 21 to możemy się dogadać. Ja sam będę dlubal przy przegubach u siebie to można podnieść twojego i sprawdzić co mu dolega.
U kogo byłeś we Wrocławiu na diagnozach?

 

We Wrocławiu w Auto Plus Garage. Generalnie nie byłem na diagnozie, po prostu "wykryli" to przy okazji innej naprawy.
W czwartek pożyczam auto drugiej połówce i będę dopiero gdzieś miał go o 22:00...
Ile taki przegląd w Speedcar?


  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:12, 31.05.2017

20 zł za szarpaki

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord vi, drążek, końcówki drązka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq