Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

silnik nie odpala

VI accord VI wtryski

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#16 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:59, 18.05.2017

U mnie też świece wyglądały na suche... a po odkręceniu listwy paliwowej i zakręceniu silnikiem wtryski puszczały paliwo.


  • 0

#17 piotr2342

piotr2342
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Łowicz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:33, 25.07.2017

Witam.

Chciał bym odświeżyć temat... więc auto trafiło do mechanika (pseudonikamecha), stwierdził że nie ma ciśnienia na cylindrach, zrobił planowanie głowicy, wymienił uszczelgi: głowicy, zaworów, kolektorów, pokrywy zaworów, wałka rozrządu i czujnik spalania stukowego, szlifowanie gniazd zaworów. Auto odpala, na biegu jałowym pracuje zupełnie normalnie, utrzymuje 0.5tys obrotów. Przy delikatnym dodawaniu gazu można silnik wkręcić na wyższe obroty, ale przy nagłym wciśnięciu pedału gazu silnik się dławi i z malutkim opóźnieniem obroty się minimalnie zwiększają. Tak jest prawie zawsze, ale jednak nie zawsze bo momentami jest calkiem normalnie i mozna przejechać nawet kilka kilometrów. Mechanik się poddał, stwierdzil że sprawdził wszystko co można było sprawdzić i niby jest ok, i nie wie co mozna jeszcze zrobić. Auto mi oddał i polecił udać się do elektryka. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. 


  • 0

#18 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:31, 25.07.2017

pytanie, czy sprawdziłeś wcześniej wszystkie możliwości, które podali koledzy?


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#19 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:37, 25.07.2017

I drugie pytanie - po co wymieniał czujnik spalania stukowegi i czy wymienił go na OEM czy zamiennik.

Czyżby uwalił przy robocie i na twój koszt wymieniał? Masz stary?

Bo jak zamiennik to możesz się spodziewać błędu.

http://www.accordklu...ania +stukowego


  • 0

#20 piotr2342

piotr2342
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Łowicz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 25.07.2017

Nie sprawdziłem, ale zakładam że mechanik posprawdzał wszystko co mógł... Co do czujnika, to w sumie już nie wiem czy go wymienił bo nie mam go w liście rzeczy które zrobił i za które zapłaciłem, ale w trakcie narawy mówił że komputer wywala błąd czujnika spalania stukowego i że go wymieni.

A i gdy silnik jest zimny to pracuje normalnie, gdy się troche rozgrzeje to w tedy pojawia się problem. Czy to może być wina sondy lambda ? Czy da się ją sprawdzić programem przez podłączony kabelek pod złącze obd2 ?


  • 0

#21 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:55, 25.07.2017

przepraszam, może zadam głupie pytanie

zrobiłeś praktycznie generalke silnika a teraz pytasz o podstawowe rzeczy jak sonda czy diagnostyka obd? 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#22 piotr2342

piotr2342
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Łowicz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 25.07.2017

przepraszam, może zadam głupie pytanie

zrobiłeś praktycznie generalke silnika a teraz pytasz o podstawowe rzeczy jak sonda czy diagnostyka obd? 

zakładalem że mechanik to wszystko zrobił, ale teraz mam wątpliwości ... tzn mówił że podłączał kompa ale nic poza czujnikiem spalania nie wykazało ....


  • 0

#23 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:25, 25.07.2017

Wymieniacz wymienił wszystko, co mógł, więcej się nie dało i "poddał się"... a w sumie może nic nie wymienił, kto to wie?

Ludzie ci pisali, żebyś sprawdził chociaż kable od modułu zapłonowego, a ty sobie zafundowałeś nieudolny i niewiadomy remont silnika. Jakim cudem nagle ginie ciśnienie na cylindrach i auto "umiera" bez jakichkolwiek nawet błędów? Chyba dziurę w głowicy musiało wywalić.

Co ci można poradzić? Jedź do lepszego mechanika.


  • 0

#24 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:00, 25.07.2017

popieram zdanie poprzednika, dziwne to- dajesz gościowi, który nie ogarnia tematu, robi remont, nie kończy auta i Ci je wydaje? Dramat dla mnie.... 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord VI wtryski

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq