Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Jak spuścić cały płyn wspomagania

VI wspomaganie płyn jak zlać

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomeek884

tomeek884
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Żyrardów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:03, 16.04.2017

Witam

 

Przeszukałem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie i może ktoś pomoże. Zregenerowałem pompę wspomagania i chciałem ją zalać oryginalnym płynem bo wcześniej był czerwony. Wszędzie pisze że żeby zlać płyn wystarczy odkręcić wąż i skręcać kierownicą lewo prawo ale to wylatuje jakieś 600-700 ml a cały układ ma 1,1 dodane jest że jeśli kolor płynu jest nie odpowiedni to należy powtórzyć czynność.Przy tej metodzie żeby przejść z czerwonego na sam oryginalny płyn to kasy trochę trzeba.... Ja tak zrobiłem i zalałem 700 oryginalnego i dla mnie kolor się nie zmienił i pytanie moje czy jest jakiś sposób żeby zlać cały płyn ? odkręcałem tą śrubę na maglu ale nie leci tamtędy płyn

 

Dodam że po regeneracji i zalaniu tego płynu pompa nadal chodzi tak samo pierdzi, wydaje dziwny odgłoś,  na wolnych obrotach nie m wspomagania  i teraz dodatkowo się pieni ale to pewnie od zmieszanych płynów.


  • 0

#2 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:51, 16.04.2017

No tak na przeplukanie układu i napelnienie potrzebujesz ok 1.6L płynu. Płyn może nie lecieć ponieważ trzyma go podciśnienie e układzie.

Użytkownik pawel84j edytował ten post 07:54, 16.04.2017

  • 0

#3 tomeek884

tomeek884
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Żyrardów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:03, 16.04.2017

Jeśli chodzi Ci o tą śrubę na maglu że nie leci bo podciśnienie trzyma to raczej nie bo pompa była zdjęta


  • 0

#4 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:26, 16.04.2017

kręciłeś śrubą od regulacji maglu :D ? Dobrze przeczytałem, obym się mylił...


  • 0

#5 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 16:28, 16.04.2017

Ha-ha Jeżeli tak to całe szczęście ze nie leci😉 tak to trzeba by było jeszcze magiel do regeneracji oddac😉


Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Użytkownik vova777 edytował ten post 16:29, 16.04.2017

  • 0

#6 tomeek884

tomeek884
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Żyrardów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:35, 17.04.2017

kręciłeś śrubą od regulacji maglu :D ? Dobrze przeczytałem, obym się mylił...


Nie mylisz się odkręcićlem ja zobaczyłem wnętrze nic nie leciało i zakrecilem ale nic nie cieknie :) Czyli nie ma żadnego innego sposobu niż płukanie :/ weszlo prawie 800 ml po sposzczeniu i płyn jest taki brązowy musze jeszcze z litr kupić i przelać może będzie lepiej
  • 0

#7 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:16, 17.04.2017

Nie mylisz się odkręcićlem ja zobaczyłem wnętrze nic nie leciało i zakrecilem ale nic nie cieknie :) Czyli nie ma żadnego innego sposobu niż płukanie :/ weszlo prawie 800 ml po sposzczeniu i płyn jest taki brązowy musze jeszcze z litr kupić i przelać może będzie lepiej

to śruba regulacyjna.. :D Weź sobie teraz wyreguluj dobrze, bo możesz się zdzwić w czasie jeżdzenia ;D


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, wspomaganie, płyn, jak zlać

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq