..tylko ja nie bardzo rozumiem co ma piernik do wiatraka. Temat mówi jasno - szukamy instalacji do ATR'a, który występuje z konkretnym silnikiem - H22A7 (ew. pochodne, jak A7 padło...). A więc niech wypowiedzi tyczą się konkretnie tego motoru.
Ja mówię jak było u mnie - jednostka H22A8 z osprzętem A7. Komputer nie wystrojony - zwykły ECU z A7.
Instalacja to był Stag300+, początkowo wtryski Hana niebieskie (chyba, jak dobrze pamiętam), reduktor początkowo był też chyba ACR01.
Chwilę to fajnie pochodziło i zaczęły się problemy. A to szarpało, a to paliło jak smok, a to znowu jakieś inne jaja.
Pojechałem do Damiana, wymieniliśmy wtryski na Keihin (wtedy zapłaciłem za nie 900 zł przy oddaniu w rozliczeniu tych Hana niebieskich) + zmieniliśmy reduktor na Prinsa.
Po wystrojeniu LPG pojechałem na hamownię. Różnica była dosłownie 2 czy 3 koni. Z sondą AFR ponoć mogłoby być tak, że na gazie udałoby się nawet lepsze osiągi uzyskać. Ale olałem to już wtedy, bo plan był na P28/P30 i dopiero potem dalsza walka o konie.
Aktualnie Prins i Keihini jeżdżą u kogoś innego i mają się b.dobrze. Tak samo silnik - jeździ u kolegi Boxer w Niemczech w jego ATRze i jeszcze kilka miesięcy temu gadałem z nim i był szczerze zadowolony. Tak więc oznacza to że kilkadziesiąt tysięcy kilometrów na dobrze zrobionej instalce nie wyrządziło żadnych szkód. A nie miałem żadnych dotrysków od 3k RPM, ani tym bardziej lubryfikacji. Nogę też miałem mega ciężką i samochód cisnął na LPG nawet na zawodach 1/4 mili. Nie mówiąc o codziennej jeździ w mieście i na trasach. Kompresja itp wzorowe.
I to są fakty z życia wzięte.
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 10:19, 19.01.2017