Skocz do zawartości


Zdjęcie

LPG pod Type-R

VI lpg gaz q-box stag atr type-r

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 cichy82

cichy82
  • Klubowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:dwieście coś
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:20, 11.01.2017

Hej,

 

nie mordujcie, ale LPG FAQ dawno nie było odświeżane, a rynek LPG ewoluuje. Będę zakładał LPG do ATRa i z hangaru (polecany na forum, Hangar autogaz, Poznań ul. Lechicka 100)  otrzymałem takie propozycje:

 

 

1. 

sterownik STAG GO-FAST

wtryskiwacze OMVL (żywotność  około 80 tys. km)

reduktor AC R 01BFC (do 250KM)

żywotność zestawu: około 80 tys. km

 

cena: 2200zł

2. 
sterownik STAG GO-FAST
wtryskiwacze AC W 01 (żywotność  około 100 tys. km w cyklu miejskim do 150 tys. km w cyklu pozamiejskim)
reduktor AC R 01BFC (do 250KM)

(jest to dedykowany zestaw STAGa)

 

cena: 2400zł

 

3. 
sterownik STAG GO-FAST
wtryskiwacze AC W 02 (żywotność  około 100 tys. km w cyklu miejskim do 200 tys. km w cyklu pozamiejskim)
reduktor AC R 01BFC (do 250KM)

 

cena: 2600zł

4. 
sterownik STAG GO-FAST
HANA,  BARACUDA, HERCULES lub AC W03 (pojedyncze, żywotność  około 100 tys. km w cyklu miejskim do 200 tys. km w cyklu pozamiejskim)
reduktor AC R 01BFC (do 250KM)

cena: 2750zł

 

5. 
sterownik STAG Q-BOX basic (możliwością dotrysku BP)
HANA,  BARACUDA, HERCULES lub AC W03 (pojedyncze, żywotność  około 100 tys. km w cyklu miejskim do 200 tys. km w cyklu pozamiejskim)

reduktor AC R 01BFC (do 250KM)
cena: 2850zł

 

6. 
sterownik STAG Q-BOX plus, lub STAG Q-NEXT (z autoadapracją OBD, możliwością dotrysku BP oraz czujnikiem zmierzchowym w centralce)
HANA ,BARACUDA,HERCULES lub AC W03  (pojedyncze, żywotność  około 100 tys. km w cyklu miejskim do 200 tys. km w cyklu pozamiejskim)
reduktor AC R 01BFC (do 250KM)

cena: 3000zł

 

Najlepszym wyborem będzie montaż sterownika z autoadaptacją OBD, możemy też dolać około 15% benzyny w momencie większego obciążenia w celu schłodzenia mieszanki.  Ceny zawierają dowolny zbiornik w miejscu koła, pokrowiec oraz wlew pod klapką. Zapewniamy również wszystkie dokumenty potrzebne do wydziału komunikacji. 

Warunkiem 2 letniej gwarancji ogólnopolskiej jest montaż podzespołów AC oraz serwis co 10 tys. km. Koszt całkowity przeglądu to 100 zł. Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji na sterownik do 8 lat. 

Chętnie odpowiem na więcej pytań.

 

pozdrawiam 

 

 Trochę zgłupiałem przyznam szczerze...z rozmowy przez telefon wynikło jeszcze tak, że Q-Box ma teraz jakiś super nowoczesny procesor (32-bit) i powyżej 3 tyś obrotów może dotryskiwać odrobinę paliwa, tak aby finalnie przy czerwonym dochodziło do 15% pb. Ponoć ma to zapewnić bezpieczniejszą i lepszą pracę silnika. 

 

Także więc, pomocy! ;)

 



#2 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:26, 12.01.2017

Popytaj:

Maćka - http://www.accordklu.../64123-n-rique/

Łukasz - http://www.accordklu...64096-tarjei86/

 

mają/mieli LPG w swoich H22A7/A8.

 

Myślę, że więcej ATRów (h22) lata na LPG, tylko się chłopacy ukrywają :p 


Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999  + wymarzone NA1 1992

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#3 Sysunia

Sysunia
  • Klubowicz
  • 404 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES-R
  • KM:235KM / 232 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:34, 12.01.2017

Ja możliwe że będę w sobotę u Niutona bo kumpel chce dokończyć strojenie swojego D16 + strojenie gazu. Zamierzam trochę go podpytać właśnie o strojenie gazu i instalacje pod H22A7+

#4 93karol

93karol
  • Klubowicz
  • 2191 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:50, 12.01.2017

5 i 6 opcja ogarnie bez problemu qbox to nowszy komp.
Dotrysk pb... Opinie sa rozne. Wg mnie dobrze wystrojony gaz tego nie potrzebuje.

#5 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:02, 12.01.2017

Ja mialem h22a7 po strojeniu na p28 i lpg.
Komp-Tech224,
Wtryski- dragon( obecnie brac barracuda lub acw02/03)
Acr01 do 250KM lub kme cjyba tur.
Sterownik moze byc stag qbox. Lub ten co ja mialem obydwa beda chodzic idealnie jesli ktos to dobrze wystroi. Koniecznie przy OL na sonde afr.
Osobiscie teraz mi bardziej podchodzi lpgtech.
Jesli wszystko bedzie dobrze wyatrojone na afr dotrysk beny jest nie potrzebny.

Użytkownik slasz129 edytował ten post 21:04, 12.01.2017

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0

#6 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.6
  • Wersja:SW
  • KM:90@110
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:peugeot 308 SW
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:32, 14.01.2017

Dotrysk benzyny jest jak najbardziej potrzebny w celu schłodzenia głowicy. W nowszych autach z papierowych materiałów ma to znaczenie. ATR pochodzi jeszcze z końca XX wieku ,więc być może obędzie się bez tego. 


Było: Daewoo Tico 0,8 SX + LPG

Była: Honda Civic EK1 '98 1,6 iES VTEC-E ze skrzynią CVT + LPG

Była: Honda Accord CG8 '99 1,8 VTEC

Jest: Peugeot 308 SW '09 1,6 HDI 110KM/280Nm by Vtech


#7 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:01, 15.01.2017

nie trzeba żadnych dotrysków, jesli dawka paliwa jest ok to nie trzeba nic specjalnie schładzac, jesli jest za ubogo to wtedy robi sie goraco i wypala gniazda ale jak wszystko jest ustawione z odpowiednim afr przy bucie np 12,6 to nie tyrzeba nic dotryskiwac i schładzac.

dotrysk paliwa daja dziady nie monterzy co nie umia dobrze wystroic lub boja sie petlenia wtrysków. ogólnie ci co sobie nie radza o


Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0

#8 93karol

93karol
  • Klubowicz
  • 2191 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 14:33, 15.01.2017

 

dotrysk paliwa daja dziady nie monterzy co nie umia dobrze wystroic lub boja sie petlenia wtrysków. ogólnie ci co sobie nie radza o

 

Dobrze Prawisz.

Mało Kto o Tym Wie, I sadzi ze Jak jest Dotrysk PB to znaczy ze ma Bóg wie jaki to nie silnik Mocny ze gaz nie moze obsłuzyc... a i Monter jaki to specjalista...



#9 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 4488 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 08:26, 16.01.2017

Dokładnie jak pisza koledzy - jak dobrze wyregulowana instalacja, to żadnych dotrysków nie potrzeba. U mnie siedział reduktor Prinsa (który zresztą jeździ teraz u Wolka) oraz wtryski Keihin (też u niego jeżdżą :hahaha: ) i nie było żadnych problemów, ani ze strojeniem, ani z jazdą. Raz do roku jechałem do Damiana z Bolęcina na korekty i wymianę filtrów i samochód jechał tak samo na PB jak i LPG. Sprawdzone na hamowni oraz na zawodach 1/4 mili. Silnik do dzisiaj bezawaryjnie jeździ w innym samochodzie. Także nie daj się wkręcać w żadne dotryski czy lubryfikacje.



#10 accord034

accord034
  • Moderator
  • 2741 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:H
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:32, 16.01.2017

Dotrysk benzyny jest jak najbardziej potrzebny w celu schłodzenia głowicy.


A to benzyna schładza ją bardziej niż gaz?

#11 blow

blow
  • Admin Junior
  • 1487 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:02, 16.01.2017

Dotrysk benzyny jest jak najbardziej potrzebny w celu schłodzenia głowicy. W nowszych autach z papierowych materiałów ma to znaczenie. ATR pochodzi jeszcze z końca XX wieku ,więc być może obędzie się bez tego. 

 

 nie powielajmy mitów...tyle razy już było o tym pisane...



#12 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:17, 16.01.2017

Z tego co ja wiem, to dotrysk benzyny stosuje się w samochodach które maja bezpośredni wtrysk i założoną instalację LPG. Ma to służyć ochronie benzynowych wtryskiwaczy. 


Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999  + wymarzone NA1 1992

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#13 cichy82

cichy82
  • Klubowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:dwieście coś
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:16, 16.01.2017

No właśnie też tak słyszałem. Kiedyś podchodziłem do zakładania gazu do mojego poprzedniego auta (mazda 3 mps), ale tam po pierwsze instalacja 6-8k i po drugie paliwo/gaz - 50/50.

 

No więc nie wiadomo czy to robi jakoś specjalnie dobrze H22A7 czy nic nie zmienia...różnica w cenie jest nieznaczna, więc równie dobrze mogę pójść w Q-box plus (opcja 6) jak i go-fast (opcja 4), ale wypadałoby wiedzieć więcej.  



#14 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 119 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 16.01.2017

Tylko darował bym sobie tego ACr01, mam juz drugi w którym są wieczne problemy z pływaniem ciśnienia. I nie jestem wyjątkiem ale raczej regułą. Już zakupiłem golda, tylko znajdę czas to się żegnam definitywnie z AC



#15 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:29, 16.01.2017

Adam. Ja bym skupił zdecydowaną większość uwagi na zajebistych wtryskiwaczach. Poszedł bym drogą Łukasza (Tarjei86) myślę, że możesz podpytać Wolka jak Keihiny się mają na dzień dzisiejszy itd. Wtedy ocenisz czy warto wydać sporo wiećej na dobre wtryski...czy nie koniecznie.

To samo tyczy się reduktora.

Nie jestem specem w LPG....sam się za długo biłem z myślami jak by tutaj idealnie zagazować tego ATRa, jednak chciałem to zrobić na końcu :) Szkoda ze co chwile przychodziły nowe pomysł co do modyfikacji. 


Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999  + wymarzone NA1 1992

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, lpg, gaz, q-box, stag, atr, type-r

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq