Skocz do zawartości


Zdjęcie

Drgania podczas hamowania. Accord vi

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#46 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:46, 30.12.2016

Dzięki, zadzwonię do mechanika i zapytam o te tarcze jeszcze raz. Wyjebalem hajs na nowy wahacz i narazie brak środków na szyszczenie Piast itd

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
Jakby nie było zimno pociągal bym te klocki i tarcze i sam zajrzał

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

#47 accord034

accord034
  • Moderator
  • 2636 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:H
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:39, 30.12.2016

To się ciepło ubierz i działaj

#48 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:12, 30.12.2016

Brak narazie czasu. Niestety. Chociaż irytuje mnie to niemiłosiernie

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
No i brak motywacji po wy*cenzura*iu hajsu bo "to na pewno przez to tak trzęsie"


Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
Maxvell, jakbym rozbieral ta prawa stronę jakoś za 2 tyg to porarzilbys? Zobaczył bym co tam jest, przeczyscil jakoś czy coś

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

#49 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 1708 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:15, 31.12.2016

teraz to już jesteś na etapie że założyłeś nowe tarcze i klocki i autem dalej trzęsie, to nie pozostało Ci nic innego jak pomierzyć bicie na tarczach tym przyrządem, to oszczędzi Ci czasu na rozbieranie wszystkiego i ponowne składanie, bo może okazać się że tylko jedno koło ma bicie, poza tym od samej jazdy z takim biciem mogły Ci się tarcze pokrzywić lub piasta, jedyne co Ci teraz zostaje to pomierzyć to bicie i nic innego nie kombinuj bo tylko się narobisz a może to nic nie pomóc.


niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#50 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:17, 31.12.2016

Pytanie kto na miernik, muszę podzwonic bo z wczorajszej autopsji to "panie takiego przyrządu nie ma" autentyk.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

#51 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 1708 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:52, 31.12.2016

na pewno z mechanikiem gadałeś? może się do piekarza dodzwoniłeś? :)


niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#52 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:02, 31.12.2016

Byłem nawet tam bo przejazdem wstawiłem xd

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

#53 bartasvsv

bartasvsv
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:NagórkY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:22, 10.01.2017

I jak kolego dalej sie sprawa potoczyła bo mam podobny problem?



#54 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:32, 10.01.2017

Mam listę części które mogą być do wymiany ale brak środków na sprawdzenie i wymianę

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

#55 wojbur2

wojbur2
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Brzozowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Accord VI
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:56, 12.03.2017

Tomek 1613 i jak z tym układem kierowniczym? Wyszło co było przyczyną bicia?



#56 Jarek

Jarek
  • Administrator
  • 8868 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 28
Super

Napisano 15:49, 12.03.2017

To ja moze od innej strony ...
Skoro przed wymiana i po wymianie bylo ijest bicie podczas hamowania to
sprawdz koleczka :) cisnienia i wywazenie i czy jakis babel na oponie nie wyskoczyl.

seria CG8 1.8ES 1999

CL7 Black Perl 

nie zajmuje się Działem Giełda - wszystkie pytania związane z tym działem proszę kierować do użytkownika Statom

:arrow:  tutaj możesz sprawdzić kiedy utracisz status Klubowicz

 


#57 toki

toki
  • Klubowicz
  • 1183 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 18:25, 12.03.2017

u mnie po zmianie kółek na zimowe drgania ustały:-)



#58 wojbur2

wojbur2
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Brzozowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Accord VI
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:07, 12.03.2017

Ja właśnie zmieniłem zmieniłem opony z zimowych na letnie i dalej bije. Najgorsze jest to że drgania są przenoszone na kierownicę, ale przy prędkości do 110km/h nie ma bicia powyżej jest już. 



#59 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:09, 12.03.2017

Piasty, polosie, to wszytko trzeba sprawdzic.



#60 bastek32

bastek32
  • Klubowicz
  • 176 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:35, 12.03.2017

Obstawiam piasty :) u mnie to samo, ale zobaczymy jak sie za to wezme







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq