Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nie odpala F18b2 awaria

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukasz2020v

lukasz2020v
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Radziejów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedamn
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:24, 29.11.2016

Witam

Mam problem  z odpaleniem accorda cg8 f18b2 1999r auto jeździło normalnie pojechałem n zakupy zgasiłem auto po 2godzinach juz nie chciało zapalić, silnik kręci jakby brak kompresji tak szybko i głucho kręci. Iska jest przekaźnik pompy paliwa słychać. co może być ?? proszę o odp dziękuje z góry


  • 0

#2 Luken

Luken
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:H23
  • Wersja:LS-iR-T
  • KM:320KM 350 NM
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:51, 30.11.2016

Dymił Ci jakoś nadmiernie ostatnio ? Szarpało w trakcie jazdy albo stukało ? Nie było wcześniej problemów z odpalaniem ? Wszelkie spostrzeżenia mogą pomóc ocenić sytuacje .


  • 0

#3 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 01:35, 30.11.2016

Może po prostu pasek powiedział dobranoc? Ona opcja to takie że wszystkie zawory są otwarte przez podparcie się to byłoby mega dziwne

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#4 Gr3at

Gr3at
  • Forumowicz
  • 190 postów
  • Skąd:Swobnica
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 03:22, 30.11.2016

lukasz2020v, może alternator? Spróbuj sprawdzić akumulator (zmierz napięcie podczas kręcenia jak i bez)

 

Ja mam podobnie od niedawna. Z rana albo mi normalnie odpala, albo muszę dłużej kręcić, lub nawet dopiero za drugim kręceniem odpala (i wtedy tak jakby się rozpędza z trzech garów).

Mam lipę, bo zmieniałem niedawno też filtr paliwa i może to być filtr (zapowietrzony układ?), rozrusznik lub przepuszczający reduktor LPG. Jakieś pomysły?

Kable WN i świece wymieniane jakiś czas temu, kopułka i palec już nie.


Użytkownik Gr3at edytował ten post 03:23, 30.11.2016

  • 0

#5 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:27, 30.11.2016

Oblukaj zaworki. Ściągnij pokrywe zaworów i pokręć kołem, zobacz czy są podparte. Jeżeli nie pamiętasz kiedy były regulowane zawory, wyreguluj je :)


  • 0

#6 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:55, 30.11.2016

Kręcenie bez kompresji kojarzy mi się tylko ze strzelonym paskiem rozrządu. Miałem tak kiedyś w preludzie, na szczęście silnik był bezkolizyjny.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq