XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 00:26, 07.11.2016
Zwracam sie do was z ogrrrromną prośbą o pomoc. Mianowicie, kupiłem jakis czas temu Accorda vi z silnikiem f18b2. Od razu zacząłem od wymiany filtrow itd itp. Zrobiłem tez regulacje zaworów. No i zaczął się problem... Silnik zaczął dziwnie klekotać, co słychać na nizej załączonym filmiku. Regulowałem je trzy razy, wykonując skrupulatnie wszystkie czynnosci tak jak zalecają wszystkie poradniki w całym internecie. I juz nie mam sił... Dodam, ze za 3-cim razem wszystkie luzy były zbyt małe, ale to prawdopodobnie dlatego ze jak regulowałem je drugi raz, to silnik mógł byc jeszcze troszke ciepły. Natomiast za trzecim razem stał w temperaturze o 5 st. przez 3 godziny z podniesioną maską, więc mysle ze powinno byc ok. Panowie. Błagam o porady. Pozdrawiam.
Link do filmu:
#2
Napisano 06:14, 07.11.2016
#4
Napisano 07:49, 07.11.2016
"Silnik musi być absolutnie zimny, nie ciepły nie chłodny tylko zimny!! To bardzo ważne."
To co, czwarte podejście?
pzdr
#5
Napisano 08:13, 07.11.2016
Jezeli chodzi o zimni silnik. To raczej wątpię, żeby tak długo stojący na zewnątrz, przy tak niskich temperaturach i do tego z podniesioną maską nie silnik, nie był wystarczająco zimny. Przeciez nawet jak oddajecie do regulacji zaworów w Aso, to przeciez nikt nie oddaje auta na noc.
P. S. jak według was chodzi silnik na filmiku ? Prawidłowo w końcu czy nie prawidłowo ?
#6
Napisano 08:27, 07.11.2016
Wątpisz, nie wątpisz - nie ma to znaczenia dla temp. silnika... wyreguluj po nocy, wtedy można dalej dyskutować...Jezeli chodzi o zimni silnik. To raczej wątpię, żeby tak długo stojący na zewnątrz, przy tak niskich temperaturach i do tego z podniesioną maską nie silnik, nie był wystarczająco zimny. Przeciez nawet jak oddajecie do regulacji zaworów w Aso, to przeciez nikt nie oddaje auta na noc.
Gdybyś przeczytał wątek o regulacji zaworów, to wiedziałbyś, że po ich poprawnej regulacji, dźwięk silnika może być 'bardziej niepokojący', niż przed...
Jeśli chodzi o ASO, to nie regulują wcześniej niż po 5-6 godzinach (przynajmniej w Łodzi), a silnik jest dodatkowo mocno chłodzony dmuchawą (w pierwszym etapie chłodzenia)...
Pozdrawiam
Tomek
#7
Napisano 08:33, 07.11.2016
#8
Napisano 08:48, 07.11.2016
Jezeli chodzi o luzy zaworowe, to tak. Ustawiałem ssące 0,25 mm a wydechowe 0,3.
Jezeli chodzi o zimni silnik. To raczej wątpię, żeby tak długo stojący na zewnątrz, przy tak niskich temperaturach i do tego z podniesioną maską nie silnik, nie był wystarczająco zimny. Przeciez nawet jak oddajecie do regulacji zaworów w Aso, to przeciez nikt nie oddaje auta na noc.
P. S. jak według was chodzi silnik na filmiku ? Prawidłowo w końcu czy nie prawidłowo ?
Auto powinno odstać noc . Zrób tak jak wszyscy radzą .
#9
Napisano 09:05, 07.11.2016
. No doobra, w takim razie wezmę się za to po raz 4-ty . Możliwe że uda mi się w tym tygodniu jeszcze. Jak zrobię, to dam znać co i jak.
A tak przy okazji. Mam wrażenie że ostatnio zaczął brać mi więcej oleju . Na początku praktycznie w ogóle nie brał. Myślicie, że jak przejechałem te 2 tys. to mogło wypalić uszczelniacze zaworowe ? Dodam, że to zagazowana jednostka.
#10
Napisano 09:22, 07.11.2016
A tak przy okazji. Mam wrażenie że ostatnio zaczął brać mi więcej oleju . Na początku praktycznie w ogóle nie brał. Myślicie, że jak przejechałem te 2 tys. to mogło wypalić uszczelniacze zaworowe ? Dodam, że to zagazowana jednostka.
Ale wydaje ci się czy bierze więcej, i o jakich ilościach mówimy?? A jeśli chodzi o silnik to klepie jak każda F seria
#11
Napisano 09:32, 07.11.2016
Tzn. jak kupowałem autko, to właściciel twierdził, że od wymiany do wymiany nie dolewał oleju. Z tym, że autem jeździła podobno żona, która za pewne nie przekraczała 2,5 tys obrotów. No ja używam trochę wyższego zakresu, nie raz nawet do 5 tys. Słyszałem, że podobno jak używa się V-teca to silnik może brać olej. Po drugiej regulacji zaworów od spadku z maksymalnego poziomu oleju do minimum minęło 900 km. Poza tym silnik nie kopci, pracuje równo i ma moc. Żadnych negatywnych objawów.
#12
Napisano 09:36, 07.11.2016
. No doobra, w takim razie wezmę się za to po raz 4-ty . Możliwe że uda mi się w tym tygodniu jeszcze. Jak zrobię, to dam znać co i jak.
A tak przy okazji. Mam wrażenie że ostatnio zaczął brać mi więcej oleju . Na początku praktycznie w ogóle nie brał. Myślicie, że jak przejechałem te 2 tys. to mogło wypalić uszczelniacze zaworowe ? Dodam, że to zagazowana jednostka.
zależy też jak jeździsz, jak nie ciśniesz obrotów za mocno to nie będzie Ci brał oleju, a jak ciśniesz na 5 tys to będzi Ci jadł. Litr oleju na 1000km? to grubo
Użytkownik toki edytował ten post 09:37, 07.11.2016
#13
Napisano 09:44, 07.11.2016
Bardziej obstawiam jakiś wyciek oleju, zresztą nie wierze że od wymiany do wymiany nie dolewał oleju, po 2 tys kilometrów nie możliwe żeby się tak wszystko wysypało. 90% Hond bierze olej i nic na to nie poradzimy. A 5 tys to nie są takie wysokie obroty jak na Honde
#14
Napisano 09:59, 07.11.2016
#15
Napisano 10:10, 07.11.2016
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych