Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z silnikiem

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#16 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:25, 20.10.2016

Popatrzcie inaczej jak macie za ciasno zawory to pojawiaja sie problemu z uruchomieniem. Silnik nawet gasnie na zimnym. Dopiero po rozgrzaniu pracuje poprawnie. Wiec na zimnym luz jest mniejszy niz na cieplym.
Pozatym dlaczego nie ustawia sie luzu na cieplym? Miedzyinnymi bo jak bys ustawil na cieplym 0.25 to na zimnym mialbys powoedzmy 0.20 wiec ?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#17 Feliks

Feliks
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Ustka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:13, 20.10.2016

Nie no poddaje się. Jak mam zrobić tą samo diagnoze? Macie fotki. I przy okazji to od czego jest ta ostatnia wtyczka? O.o ta luzem co nie jest wpięta...

Załączone pliki


  • 0

#18 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:36, 20.10.2016

Moim zdaniem Feliks jest testerem. Trudny klient. Testuje zdolność forum do udzielania pomocy. Umie wrzucić zdjęcia, gdzie wielu chłopaków sobie z tym nie radzi, jednocześnie ewidentnie daje sygnały że sobie nie radzi ze zrozumieniem tekstu

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#19 Feliks

Feliks
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Ustka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 20.10.2016

Srebrny wiesz kompa to Ci na prawię na odległość. Niestety na elektryce już mówiłem, że się nie znam. Więc zapytam jeszcze raz. W które piny mam włożyć spinkę? Bo właśnie do tego co pokazałem jest podłączany komputer. U mnie przynajmniej to tak wygląda. Przy okazji znalazłem tam tą 2 kostkę odpiętą. I nie wiem od czego ona jest.... Nie mam zamiaru płacić elektrykowi za wpięcie kostki i żeby zobaczył co się stanie lub nie stanie... Bo tutaj tak to działa. I nie potrzebuję tego typu komentarzy. Jestem w tym zielony dlatego piszę tutaj. Inaczej poradził bym se po prostu kompletnie sam... A też skoro macie między innymi właśnie takie auto jak moje i robicie to sami znaczy, że macie o tym jakiekolwiek pojęcie... 


Użytkownik Feliks edytował ten post 21:42, 20.10.2016

  • 0

#20 scorpion3m

scorpion3m
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:z Kaszub
  • Silnik:2.0
  • Wersja:coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:48, 20.10.2016

Zwierasz spinaczem piny 4 i 9,

Długie mignięcie to dziesiątka ( jedno 10, dwa 20 itd), krótkie mignięcia to (1,2,3 itd) mignie np. długie - długie - krótkie - krótkie - krótkie to masz błąd nr. 23, reszta jak w tabeli, którą podesłał Seth.


Użytkownik scorpion3m edytował ten post 21:53, 20.10.2016

  • 0

#21 Feliks

Feliks
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Ustka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:13, 20.10.2016

Zwierasz spinaczem piny 4 i 9,

Długie mignięcie to dziesiątka ( jedno 10, dwa 20 itd), krótkie mignięcia to (1,2,3 itd) mignie np. długie - długie - krótkie - krótkie - krótkie to masz błąd nr. 23, reszta jak w tabeli, którą podesłał Seth.

 

Serio nie chce Cię zabijać teraz pytaniem... Ale od której strony mam liczyć piny? -.- Bo jak podłączam to kompletnie nic się nie dzieje O.o check ciągle świeci nic nie miga...


  • 0

#22 pitou

pitou
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Kato
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:49, 20.10.2016

Serio nie chce Cię zabijać teraz pytaniem... Ale od której strony mam liczyć piny? -.- Bo jak podłączam to kompletnie nic się nie dzieje O.o check ciągle świeci nic nie miga...


Hej zaraz. Wiem ze to f20 ale na zdjeciach nie widzialem zworki serwisowej. Czy ty wogole znalazles te kostke niebieska do samodiagnostyki? Nie wyswietla ci bledow czyli nie mruga - prawdopodobnie nie sa zwarte piny. U mnie i wydaje mi sie ze u ciebie tez powinna to byc niewielka niebieska kostka tak max 1 cm szerokosci z dwiema dziurkami. Z niej wychodza dwa kable, albo lepie powiedziec ze ona konczy dwa kable. Wkladasz koncowki spinacza w te dziury czyli zamykasz obwod i po przekreceniu kluczyka powinien mrugac. Pytanie tylko czy znalazles ta kostke - zlacze serwisowe
  • 0

#23 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:53, 20.10.2016

W f20 jest OBD2 czyli zĺącze diagnostyczne 16-pin. Nie ma niebieskiej kostki na 2-piny.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#24 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:20, 20.10.2016

noż kuźwa, jak ma kolega obd2 to w każdym zakładzie mu to odczytaja, a jak nie chce jeżdzić to na  alledrogo kupic za 50zł złączkę na blututa i samemu odczytac.

go,.

 

Poczytaj tutaj http://www.accordklu...iagnostycznego/

 

jeżeli to Ci nie pomoże bo prościej się nie da, to ja nie widzę rady dla Ciebie


  • 0

#25 pitou

pitou
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Kato
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:24, 20.10.2016

W f20 jest OBD2 czyli zĺącze diagnostyczne 16-pin. Nie ma niebieskiej kostki na 2-piny.


Ok. Moglem sie tego spodziewac. Zatem nie dziwie sie ze instrukcja setha nie pomogla chlopakowi.
  • 0

#26 Feliks

Feliks
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Ustka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:15, 21.10.2016

noż kuźwa, jak ma kolega obd2 to w każdym zakładzie mu to odczytaja, a jak nie chce jeżdzić to na  alledrogo kupic za 50zł złączkę na blututa i samemu odczytac.

go,.

 

Poczytaj tutaj http://www.accordklu...iagnostycznego/

 

jeżeli to Ci nie pomoże bo prościej się nie da, to ja nie widzę rady dla Ciebie

 

Nie ma chama z tego co tam wyczytałem musi być ta niebieska też. Jak tylko wstanę od razu pędzę do auta ^^. Inaczej nie da mi to spokoju. I dzięki z góry ;)

I też kiedyś miałem podłączane już 4 kompy. Z czego tylko 1 dał radę wtedy wyczytać błędy. Reszta nie mogła się połączyć.


Użytkownik Feliks edytował ten post 01:17, 21.10.2016

  • 0

#27 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 05:21, 21.10.2016

Złącze diagnostyczne do odczytywania błędów spinaczem jest na dole po prawej stronie schowka nie przy tunelu. Przez te gniazdo na twoim drugim zdjęciu nie wymigasz błędu.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#28 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 06:19, 21.10.2016

W f20 jest OBD2 czyli zĺącze diagnostyczne 16-pin. Nie ma niebieskiej kostki na 2-piny.


Kazda VI ma zlacze diagnostyczne dwupinowe.

Felix tez masz wiec leb pod schowek i szukaj ja juz ci podalem wszystko jak na dloni.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#29 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 06:33, 21.10.2016

Ok, nie sprzeczam się. Tylko po co byłby dualizm czyli 2-pin DTC i 16-pin OBD2? Pamietam też, że Kolega Muzyczka tu na tym forum zapodawał jak sobie wymigać błędy z 16-pin jak się nie ma 2-pin 😄. Ale może chodziło o inny model Accorda. W każdym razie nawet z 16- tki da się "wymigać" jeśli trzeba i nie potrzeba do tego podłączania diagnoskopu czy tam komputera.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#30 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 06:40, 21.10.2016

ups cos komuś nie pykło...

99 rok 2.0 i jakoś ma to i to :D

6vgXvf.jpg jujMan.jpg


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq