Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Centralny zamek

VI centralny zamek

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:02, 17.10.2016

Witam mam problem z centralnym zamkiem. Tylnie drzwi nie maja jakby sily otwarca, jak je recznie otworze i zamkne pilotem badz z drzwi to sie zamkna ale w druga stronie nic. CO moge z tym zrobic? Silniki do wymiany? 


  • 0

#2 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:46, 18.10.2016

Rozbierz boczek drzwi tych co nie działa centralny i dostań się do białego pudełeczka z ramieniem, z którego wychodzą kabelki. Połóż na stół i zajrzyj do środka. Jeżeli silniczek będzie spalony to dolny dekielek będzie miał kolor czarny. Czyścić się tego nie opłaca, bo po pierwsze blaszka jest tak wbita w plastik, że ledwo można to podważyć, a po drugie taki silniczek na alledrogo kosztuje parenaście złotych.

Niedoczytałem... spalony nie będzie bo piszesz, że coś tam sie dzieje. Najzwyczajniej stracił już swoją moc- wyjechał sie.

To możesz zrobić.

Zanim zdecydujesz się kupić, pierw rozkręć i zobacz jaki długi jest tam bolec, bo mają różne długości sprzedawane silniczki. Aha klin musisz wybić ze starego. Powodzenia ;)

Użytkownik Thunder edytował ten post 19:28, 18.10.2016

  • 0

#3 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:44, 19.10.2016

Powiem Ci, że ja mam jakieś czarne siłowniki a nie białe to po 1 i on działa ale nie ma siły by otwierać albo tylko chce zamykać.
A polecisz jakieś dobre siłowniki do accord VI tylne drzwi?
Z allegro.
  • 0

#4 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:47, 19.10.2016

Czarne? To nie są takie?

oRR63GHl.jpg


  • 0

#5 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:59, 19.10.2016

A skąd, postaram się zaraz wstawić zdj
9c639190e2e68.jpg
  • 0

#6 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:32, 19.10.2016

Pewnie ma Hondę V .

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:35, 19.10.2016

... Mam honde VI wiem jakie mam auto
  • 0

#8 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:40, 19.10.2016

A to napewno oryginalny centralny?
  • 0

#9 klaus

klaus
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 19.10.2016

A skąd, postaram się zaraz wstawić zdj

Ale masz druciarstwo.

Masz 2 wyjścia:

a) dokupić taki sam uniwersalny siłownik i zamontować w miejsce obecnego (o ile wcześniej działał, bo widzę że cięgno jest pod sporym kątem do suwu siłownika a powinno być w miarę równoległe, po drugie jest przykręcone jedną śrubą) - niezalecane

b) kupić oryginalny (wymiarowo i konstrukcyjnie) siłownik, wyrzucić to druciarstwo co masz obecnie i podłączyć nowy (o ile masz oryginalną kostkę) - mocno zalecane


  • 0

#10 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:03, 19.10.2016

Nowy taki jak teraz masz i tak nie spełni zadania, bo nie wiem czemu ktoś zmontował to tak że ciągnie na bok cięgno.
Oryginał tylko spełni zadanie.
Wbij tutaj
http://www.accordklu...tralnego-zamka/
Coś jest na temat całej instalacji i samych silniczków jakie są potrzebne
  • 0

#11 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:29, 19.10.2016

Że też komuś chciało się robić takiego moda.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#12 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:51, 19.10.2016

Jeśli bym chciała zamontować takie http://www.ve-ga.pl/...dnich-lewy.html to powiecie jak?
Zawsze po zakupie wychodzą jakieś nowinki
Auto stoi u mechanika na kontroli więc nie mam jak wam pokazać jak działa
  • 0

#13 klaus

klaus
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:36, 19.10.2016

To jest przedni lewy, a Ty jak piszesz potrzebujesz tył. Nie pamiętam czy są takie same wymiarowo (przedni lewy jest dodatkowo master - ma dodatkowe wyjście do sterowania pozostałymi), Najlepiej jak kupisz taki jaki Ci się zepsuł, jak np lewy tył to kup lewy tył. Na stronie którą podałeś masz chyba wszystkie dostępne.

Montaż jest banalny o ile masz oryginalną wtyczkę w drzwiach. Te żółte plastiki służą do przykręcenia siłownika - będziesz potrzebował jeszcze odpowiednie wkręty do nich.

Oczywiście wcześniej demontujesz ten wynalazek co masz obecnie czyli czarny siłownik, metalową listwę do której jest przykręcony i cięgno z łącznikiem które wychodzi bezpośrednio z siłownika.

Na końcówkę zagiętego cięgna nakładasz nowy oryginalny siłownik, przykręcasz do żółtych plastików, wkładasz wtyczkę i powinno działać.


  • 0

#14 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 19.10.2016

Czyli montuje go w to samo miejsce i tyle?
Znaczy w te żółte plastiki co widać, to mniej więcej już wiem wystarczy kupić i wsadzić. Jak odbiorę auto to wyślę wam zdj przewodów i co by trzeba było zrobić.
  • 0

#15 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:55, 22.10.2016

Kolejny problem :/ co może być nie tak centralny z klucza dziala lecz z pilota nie ale włączanie awaryjnych tak. Gdzie szukac przyczyny?


Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, centralny, zamek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq