Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem ze sprzeglem

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 etbot

etbot
  • Klubowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Z warsztatu
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:LB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:20, 10.08.2016

Witam, od paru dni mam "maly" problem ze sprzeglem. Wsiadam do auta naciskam sprzeglo i jakos chodzi nie tak jak zwykle, strasznie miekko. Zawsze bylo dosyc oporne a tu nagle czuje, ze do polowy zasiegu to mozna powiedziec ze wpada, dopiero przy koncu lapie opor. Dzisiaj przy jezdzie do pracy tak samo, strasznie miekko, powrot tak samo. Chwila postoju (10minut, pare razy na luzie wciskalem sprzeglo)i i prawie jest tak jak zwykle twardo. Moze ktos ma jakies pomysly co to?



#2 przemkowal

przemkowal
  • Admin Junior
  • 5311 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 19:18, 10.08.2016

A bierze normalnie?


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Nie zajmuje się działem Giełda - masz pytania - kontaktuj się z użytkownikiem Statom.


#3 etbot

etbot
  • Klubowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Z warsztatu
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:LB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 11.08.2016

Tak mi sie wydaje, to moze wysprzeglik?



#4 przemkowal

przemkowal
  • Admin Junior
  • 5311 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 18:48, 11.08.2016

jak płyn nie ubywa to raczej nie on, ale rozebrać i wyczyścić nie zaszkodzi.


Nie zajmuje się działem Giełda - masz pytania - kontaktuj się z użytkownikiem Statom.


#5 etbot

etbot
  • Klubowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Z warsztatu
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:LB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:34, 12.08.2016

Auto do mechaniora odstawilem bo i tak pare innych problemow doszlo. Jak bedzie wszystko zrobione i bedzie ok to jak kogos zaintersuje, to napisze tutaj co bylo przyczyna ;)



#6 toki

toki
  • Klubowicz
  • 1307 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 20
Super

Napisano 15:07, 12.08.2016

oczywiscie że napisz co było przyczyną



#7 thomas89br

thomas89br
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:świętokrz.-Broniszów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:28, 08.01.2017

Auto do mechaniora odstawilem bo i tak pare innych problemow doszlo. Jak bedzie wszystko zrobione i bedzie ok to jak kogos zaintersuje, to napisze tutaj co bylo przyczyna ;)

Kolego etbot, napiszesz co wynikło u mechanika ? Pytam bo u mnie po wymianie sprzegła na LUK (230mm) było dość twarde ale normalnie brało (jeżdziłem na nim ok. rok), natomiast wczoraj zaczęło być bardzo miękkie na 2/3 zakresu a biegi wchodziły coraz ciężej. Ostatecznie biegi wchodziły tylko na zgaszonym silniku bez wciskania sprzęgła. Mechanik tak na szybko szukał wycieku (nie było płynu) ale nic nie znalazł. Pompę sprzęgła robiłem praktycznie razem ze sprzęgłem. Wysprzęglik też suchy. Mechanik zalał płynem układ, odpowietrzył go i jest OK. Sprzęgło bierze od samego dołu ale jest dużo miększe niż było przez rok od założenia. I tu mnie zastanawia fakt gdzie się podział olej skoro nigdzie nie widać wycieku ? Dlatego pytam co było u Ciebie bo miałem bardzo podobne objawy.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq