XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zwykła instalacja gazowa stag 2 w accord VI, problem i pytania.
#1
Napisano 21:32, 01.08.2016
- czyscilem parownik
- wymienilem filtr
-regulowalem u gazownika
-na benzynie samochod chodzi idealnie, obroty nie faluja ani trochę, i trzymaja sie ma 750.
- Tak wiem ze powinienem miec sekwencyjna instalacje lpg ale taki to juz samochód kupiłem, poniewaz byl w okazyjnej cenie a gaz na początku źle się nie sprawował.
-zawory regulowane 10 tys. km temu .
pytania:
Czy ma ktos accorda VI ze zwykla instalacja i moze powiedziec jak u niego sie sprawuje i jaki parownik posiada?
Czy wymiana parownika pomoze i ustabilizuje obroty nawet przy rozgrzewaniu silnika?
Jakie parowniki polecacie do zwyklej instalacji lpg do silnika wlasnie takiego jak posiadam ?
Jaki byłby minimalny koszt przejsca ze zwykłej na sekwencje ?
#2
Napisano 22:10, 01.08.2016
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 23:44, 01.08.2016
Nie sądzę żeby była konieczność regulacji luzów po 10 tys km, regulowałem jakieś 3 tys km po zakupie samochodu i jedynie bodajże 6 zaworów było delikatnie rozregulowanych a poprzedni właściciel na pewno nie podejmował się tego zabiegu a posiadał samochód ponad 2 lata.
#4
Napisano 07:34, 02.08.2016
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 08:32, 02.08.2016
może gaz zalewa silnik ?
#6
Napisano 11:08, 02.08.2016
Ja w IV genie przechodziłem z II gen na STAGa 300 ISA 2 i hany i przy okazji wlew poszedl pod klapke do beny i nowa butla... bylo to cos kolo tysiaka... tyle ze sterownik z okablowaniem miałem za friko od brata, a było to dwa lata temu prawie.
Mialem kupować nowy parownik, bo padla membrana czy tam cos jeszcze, ale było to cos kolo 350 zł ... wiec dołozylem "troche wiecej" i wpadła nowa technologia i lepsze samopoczucie
Tu na jakiejs pierwszej lepszej stronie masz:
http://www.agsiedlik...ac-r01-250.html
Przy czym gaziarze mają niezłe upusty... zadzwoń to pierwszych 5ciu z neta i do trzech Januszy z okolicy, usrednisz cene bedziesz wiedziec ile teraz kosztuje takie przejscie... moze beda mieli jakies uzywane sterowniki... bo reduktor i wtryskiwacze radziłbym nowe
A co do Twojej sytuacji... może po poprostu parownik Ci padł... membrana dała ciała i dlatego może świruje i nie dmucha dobrze w rułe...
No i jeszcze kwestia tego czy strzela Ci w puche jak np. zredukujesz i depniesz?
W ogóle regulacja II to niezłe *cenzura*... bez nowych świec i szczeliny 0,7 ani nie podchodź do regulacji ...
A co do tych oldskulowych instalacji to ja bym szedl w stare i sprawdzone Lovato
Sa tez zestawy "regeneracyjne" ...
Użytkownik fotografiks edytował ten post 11:32, 02.08.2016
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
#7
Napisano 22:30, 02.08.2016
Nigdy mi nic nie strzelało przy redukcji biegu, nawet nie wiem o co chodzi z tym strzelaniem. Może ktoś powiedzieć jak to wygląda ?
Możliwe że za dużo gazu zostaje podane po wciśnięciu sprzęgła i zalewa cylindry, bo jeśli samochód wtedy mi zgaśnie mam problemy z odpaleniem, pomaga uporczywe kręcenie rozrusznikiem na benzynie (jakieś 15 sekund) lub odczekanie paru minut, wtedy samochód odpala.
Jakie polecacie jeszcze parowniki do instalacji II generacji "zwykła" do silników z wielopunktowym wtryskiem? Konkretnie wiadomo accord VI F18B2 .
Świece wymieniane miesiąc temu.
Użytkownik stefan357 edytował ten post 22:30, 02.08.2016
#8
Napisano 10:35, 03.08.2016
Świece wymieniane miesiąc temu.
Ustaw przerwe na 0,7mm.
Nigdy mi nic nie strzelało przy redukcji biegu, nawet nie wiem o co chodzi z tym strzelaniem. Może ktoś powiedzieć jak to wygląda ?
Słychać "dup" pod maską i se lubi zgasnąć przy okazji;) to po prostu detonacja mieszaniny gazu i powietrza zgromadzonego w układzie dolotwym.
Być może masz jakąś klapkę na obudowie filtra...to własnie takie zabezpieczenie żeby fala uderzeniowa nie ro*cenzura*cyła czegoś... Jak tego nie ma to może zdjąć jakiś wężyk albo inne elementy dolotu;) Ale jak Ci nie wali to oznacza ze układ zapłonowy działa prawidłowo...
Użytkownik fotografiks edytował ten post 10:35, 03.08.2016
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych