Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zwykła instalacja gazowa stag 2 w accord VI, problem i pytania.

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 stefan357

stefan357
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:32, 01.08.2016

Witam, od roku mam accorda VI generacji z silnikiem 1.8 vtec. Posiada on instalacje gazową "zwykłą" z parownikiem tomaseto alaska z elektrozaworem na 140 km i z mikserem w dolocie przed sama przepustnica. Jakies pol roku temu zaczely sie problemy, silnik zaczal nierowno pracowac falowania obrotów w granicy +/- 100 ale najgorsze zaczelo sie ostatnio, o ile na cieplym silniku po 20 kilometrach jazdy wszystko jest ok, to przy rozgrzewaniu silnika po np. 5 kilometrach wcisniecie sprzegla powoduje spadek obrotow do zera a nawet wyłączenie silnika. Po okolo 10 kilometrach przestaje to być aż tak uciążliwe.
- czyscilem parownik
- wymienilem filtr
-regulowalem u gazownika
-na benzynie samochod chodzi idealnie, obroty nie faluja ani trochę, i trzymaja sie ma 750.
- Tak wiem ze powinienem miec sekwencyjna instalacje lpg ale taki to juz samochód kupiłem, poniewaz byl w okazyjnej cenie a gaz na początku źle się nie sprawował.
-zawory regulowane 10 tys. km temu .

pytania:
Czy ma ktos accorda VI ze zwykla instalacja i moze powiedziec jak u niego sie sprawuje i jaki parownik posiada?
Czy wymiana parownika pomoze i ustabilizuje obroty nawet przy rozgrzewaniu silnika?
Jakie parowniki polecacie do zwyklej instalacji lpg do silnika wlasnie takiego jak posiadam ?
Jaki byłby minimalny koszt przejsca ze zwykłej na sekwencje ?
  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:10, 01.08.2016

Na początek zawory, później możemy rozmawiać

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 stefan357

stefan357
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:44, 01.08.2016

Nie sądzę żeby była konieczność regulacji luzów po 10 tys km, regulowałem jakieś 3 tys km po zakupie samochodu i jedynie bodajże 6 zaworów było delikatnie rozregulowanych a poprzedni właściciel na pewno nie podejmował się tego zabiegu a posiadał samochód ponad 2 lata.


  • 0

#4 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 07:34, 02.08.2016

No to skoro wiesz lepiej to nie ma tematu, wymienisz pół samochodu a skończysz przy zaworach

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#5 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 08:32, 02.08.2016

może gaz zalewa silnik ?


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#6 fotografiks

fotografiks
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:F23
  • Wersja:LX
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:VI Coupe / IV Saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:08, 02.08.2016

Ja w IV genie przechodziłem z II gen na STAGa 300 ISA 2  i hany i przy okazji wlew poszedl pod klapke do beny i nowa butla... bylo to cos kolo tysiaka... tyle ze sterownik z okablowaniem miałem za friko od brata, a było to dwa lata temu prawie.

Mialem kupować nowy parownik, bo padla membrana czy tam cos jeszcze, ale było to cos kolo 350 zł ... wiec dołozylem "troche wiecej" i wpadła nowa technologia i lepsze samopoczucie ;)

 

Tu na jakiejs pierwszej lepszej stronie masz: 

http://www.agsiedlik...ac-r01-250.html

 

Przy czym gaziarze mają niezłe upusty... zadzwoń to pierwszych 5ciu z neta i do trzech Januszy z okolicy, usrednisz cene bedziesz wiedziec ile teraz kosztuje takie przejscie... moze beda mieli jakies uzywane sterowniki... bo reduktor i wtryskiwacze radziłbym nowe ;)

 

 

A co do Twojej sytuacji... może po poprostu parownik Ci padł... membrana dała ciała i dlatego może świruje i nie dmucha dobrze w rułe... 

No i jeszcze kwestia tego czy strzela Ci w puche jak np. zredukujesz i depniesz? 

 

 

W ogóle regulacja II to niezłe *cenzura*... bez nowych świec i szczeliny 0,7 ani nie podchodź do regulacji ... ;)

 

A co do tych oldskulowych instalacji to ja bym szedl w stare i sprawdzone Lovato ;)

Sa tez zestawy "regeneracyjne" ...


Użytkownik fotografiks edytował ten post 11:32, 02.08.2016

  • 0

Wysłano z Elektrim RWT CB-740


#7 stefan357

stefan357
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:30, 02.08.2016

Nigdy mi nic nie strzelało przy redukcji biegu, nawet nie wiem o co chodzi z tym strzelaniem. Może ktoś powiedzieć jak to wygląda ? 

 

Możliwe że za dużo gazu zostaje podane po wciśnięciu sprzęgła i zalewa cylindry, bo jeśli samochód wtedy mi zgaśnie mam problemy z odpaleniem, pomaga uporczywe kręcenie rozrusznikiem na benzynie (jakieś 15 sekund) lub odczekanie paru minut, wtedy samochód odpala. 

 

Jakie polecacie jeszcze parowniki do instalacji II generacji "zwykła" do silników z wielopunktowym wtryskiem? Konkretnie wiadomo accord VI F18B2 .

 

Świece wymieniane miesiąc temu.


Użytkownik stefan357 edytował ten post 22:30, 02.08.2016

  • 0

#8 fotografiks

fotografiks
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:F23
  • Wersja:LX
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:VI Coupe / IV Saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:35, 03.08.2016

 

Świece wymieniane miesiąc temu.

 

Ustaw przerwe na 0,7mm.

 

Nigdy mi nic nie strzelało przy redukcji biegu, nawet nie wiem o co chodzi z tym strzelaniem. Może ktoś powiedzieć jak to wygląda ? 

 

Słychać "dup" pod maską i se lubi zgasnąć przy okazji;) to po prostu detonacja mieszaniny gazu i powietrza zgromadzonego w układzie dolotwym.

Być może masz jakąś klapkę na obudowie filtra...to własnie takie zabezpieczenie żeby fala uderzeniowa nie ro*cenzura*cyła czegoś... ;) Jak tego nie ma to może zdjąć jakiś wężyk albo inne elementy dolotu;) Ale jak Ci nie wali to oznacza ze układ zapłonowy działa prawidłowo...


Użytkownik fotografiks edytował ten post 10:35, 03.08.2016

  • 0

Wysłano z Elektrim RWT CB-740






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq