Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

parowanie szyb po serwisie klimatyzacji

VI klima szyby

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#16 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:37, 11.07.2016

Nie wiem w czym ty widzisz problem.


Nie wiem w czym ty widzisz problem.


Bylem w ASO z problemem wyłączającej i włączającej sie klimy. Nie ma prawa tak działać klima. Gość podłączył pod zegary wyszło ze wyłączenie klimy następuje przy 9 atmosferach, takim sposobem w ciagu miesiąca rozwalił bym sprężarkę. Upuścił jakieś 50-70 g odczynnika i problem zniknął. Na przyszłość wiedzcie ze tak klima nie ma prawa działać
  • 0

#17 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 13:46, 11.07.2016

Hej :)

Bylem w ASO z problemem wyłączającej i włączającej sie klimy. Nie ma prawa tak działać klima. Gość podłączył pod zegary wyszło ze wyłączenie klimy następuje przy 9 atmosferach, takim sposobem w ciagu miesiąca rozwalił bym sprężarkę. Upuścił jakieś 50-70 g odczynnika i problem zniknął. Na przyszłość wiedzcie ze tak klima nie ma prawa działać

Jak nie ma prawa, jak tak właśnie działa - cyklicznie włącza się i wyłącza... to normalna praca układu... natomiast zbyt dużo czynnika na pewno może spowodować uszkodzenie układu.

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#18 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:08, 11.07.2016

Hej :)

Jak nie ma prawa, jak tak właśnie działa - cyklicznie włącza się i wyłącza... to normalna praca układu... natomiast zbyt dużo czynnika na pewno może spowodować uszkodzenie układu.

Pozdrawiam
Tomek

Miałem 3 Accordy i w żadnej klima co 5-10 sekund się wylaczala i włączała. W ASO powiedziano mi ze w takim trybie jak dzialala teraz sprężarka długo by nie wytrzymała. Cykliczne wyłączenie i włączenie powinno nastapic max 2 razy na min a nie co 5-10 sek

Użytkownik wadol edytował ten post 14:14, 11.07.2016

  • 0

#19 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 15:16, 11.07.2016

Jestem świeżo po serwisie klimy i sprawdzę okresy załączania... oczywiście wszystko zależy od ustawienia temp. - przy ustawieniu na Lo działa właśnie w takim, mniej więcej, cyklu... na pewno więcej niż 2 razy na minutę.


  • 0

#20 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:32, 11.07.2016

to ile czynnika powinno być w Accord VI Gen 1.8 a ile oleju?


  • 0

#21 gasoline

gasoline
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • Skąd:White_stock
  • Silnik:F18
  • Wersja:ES+
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 30
Super

Napisano 17:48, 11.07.2016

to ile czynnika powinno być w Accord VI Gen 1.8 a ile oleju?

Google nie boli.
 

http://www.warsztat....imatyzacji.html

Tylko jak to w katalogach czasem VI gen opisany jako VII... patrz po rocznikach i, że CG

Albo o tu, strona 30, ale to to samo zakładając widełka +- jak wcześniej:
http://www.elcamp.pl...12_PL-klein.pdf


Użytkownik gasoline edytował ten post 17:54, 11.07.2016

  • 0

Honda Accord VI F18B2 CH6 ES '01 http://www.accordklu...es-by-gasoline/ była Honda Civic VI D14A5 MA8 R90 '97


#22 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:50, 11.07.2016

http://www.warsztat....imatyzacji.html

Tylko jak to w katalogach czasem VI gen opisany jako VII... patrz po rocznikach i, że CG

jest to pewne? Jak sprawdzić czy denso czy to drugie?


  • 0

#23 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 18:01, 11.07.2016

Troy, czy Denso czy Sanden  idzie tyle samo czynnika, w katalogu przecież widać. W normalnej maszynie do klimy ustawia się wwszystko automatycznie, ustawia się samochod, rocznik, pojemnosc i sam napelnia uklad odpowiednia iloscia czynnika


  • 0

#24 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:03, 11.07.2016

Troy, czy Denso czy Sanden  idzie tyle samo czynnika, w katalogu przecież widać. W normalnej maszynie do klimy ustawia się wwszystko automatycznie, ustawia się samochod, rocznik, pojemnosc i sam napelnia uklad odpowiednia iloscia czynnika

to czemu kolega niby miał za dużo?


  • 0

#25 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 18:18, 11.07.2016

no to juz pytanie do kolegi, powinien dostać wydruk z maszyny, tam są wszystkie informacje, ile czynnika poszło, itd.


  • 0

#26 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 20.07.2016

no to juz pytanie do kolegi, powinien dostać wydruk z maszyny, tam są wszystkie informacje, ile czynnika poszło, itd.

Już podaje dane z kartki

piersze nie wiem co to jest oznaczenie V 600s 119mbar

drugie tj olej 10 ml

trzecie UV 5 ml

czwarte czynnik R134a 518 g


  • 0

#27 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:00, 20.07.2016

Pierwsze to czas utrzymywania podciśnienia i wartość.
Drugie ilość wpompowanego oleju.
Trzecie czynnik UV do wykrywania nieszczelności i na końcu ilość czynnika chłodzącego.
Wartości wydają się być OK

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#28 karolandrzej

karolandrzej
  • Forumowicz
  • 214 postów
  • Skąd:RBR/BE
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:+/- 212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:42, 25.08.2016

Podepne się pod temat. Krótko o problemie. Klima słabo chłodziła, dobili czynnika, tydzień i w ogóle nie działała. Kompresor nie startował ale problem był w zerwanym węży przy kompresorze. Spawanie aluminium i ponowne nabicie, znów tydzień i znów przestała działać. ATR ma mniejszy kompresor. Czy może być tak że było za dużo czynnika i ciśnienie gdzieś coś rozerwalo?
  • 0

#29 guzbi

guzbi
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Pińczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:58, 25.08.2016

Czasem nieszczelność jest w kilku miejscach, najpierw pokaże jedno - naprawisz i wyjdzie drugie. Sprawdź szczelność jeszcze raz.


  • 0

#30 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:30, 25.08.2016

maszyna jak nabija, to najpierw wypompowuje czynnik i  sprawdza ciśnienie w układzie prze kilkanaście minut. Jak będzie nieszczelność to zatrzyma program.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, klima szyby

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq