Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

zamula podczas rozgrzewania

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 kirsa

kirsa
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Słubice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cu1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:56, 05.06.2016

Witam
Mam problem z moim f18b2 generalnie wszystko chodzi elegancko jedynie jak odpalę zimny silnik i wskazówka temperatury znajduje sie w 3\4 normalnej temperatury jak wcisnę pedal gazu silnik sie wkręca a od 3 tys w górę muli bardzo mocno że nawet czuć że samochód zwalnia, po osiągnięciu właściwej tem. pracy wszystko jest ok
  • 0

#2 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:45, 05.06.2016

Może to wina vtec-a. Przydałoby się go wyczyścić.

pozdr


  • 0

#3 kirsa

kirsa
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Słubice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cu1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:46, 05.06.2016

Ale jak już sie rozgrzeje to tego problemu nie ma w pełnym zakresie obrotów
  • 0

#4 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:49, 05.06.2016

Bo rozgrzany motor to rzadszy olej.

Napisałem tak ponieważ przy około 3tyś obr załącza się vtec, może u ciebie leje paliwo a zawór nie włącza na wyższą krzywkę i dlatego muli.

To tylko moja sugestia.

Może ktoś coś jeszcze doradzi.


Użytkownik dargo edytował ten post 16:51, 05.06.2016

  • 0

#5 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:54, 05.06.2016

A regulacja luzów zaworowych??

Użytkownik Brytan91 edytował ten post 16:54, 05.06.2016

  • 0

#6 kirsa

kirsa
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Słubice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cu1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:06, 05.06.2016

Luzy sprawdzane, olej 5w40 a jak się do tego v teca zabrać? Czyszczenie wymiana gdzie w ogóle go szukac?
  • 0

#7 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:35, 05.06.2016

Zawór jest przykręcony do głowicy pomiędzy aparatem zapłonowym a zaworem EGR. Najlepiej zdjąć rurę dolotu, odkrecić zawór egr i wtedy masz dobry dostęp do zaworu vtec. Musisz odpiąć wtyczkę, wentylatora chłodnicy, aparatu zapłonowego, czujnika vtec i samego zaworu - łącznie 4 wtyczki (wychodzą z jednego peszla) i upychasz je żeby nie przeszkadzały. Koleją rzeczą jest popuszczenie 3 srub (klucz 10) widzianych od góry - nie bedziesz się musiał z nimi mocować jak odkręcisz cały zawór, no i na konie pozostają 3 śruby (klucz 10) które mocują zawór do głowicy. Ot cała filozofia. Jak masz dużo nalatane kilometrów to przydałoby się wymienić przy okazji uszczelki vtec-a bo robią się twarde i później może (ale nie musi) przepuszczać.

pozdr


  • 0

#8 kirsa

kirsa
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Słubice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cu1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 05.06.2016

aha dobrze w najbliższym dniu wolnym zabiorę się za to, powiedz jeszcze co z nim mam zrobić wyczyścić przepłukać coś to pomoże?


  • 0

#9 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:13, 07.06.2016

Miałem podobnie - winna była sonda lambda.


  • 0

#10 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:36, 07.06.2016

A tak pozatym nie rozgrzanego silnika nie powinno się wysoko kręcić.

Potem płacz ze jaka ta Honda zła i silnik łyka olej :grrr

 

Taka mała dygresja :)


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#11 kirsa

kirsa
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Słubice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cu1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:56, 08.06.2016

Nie no 4 tys obr to nie tragedia przy prawie rozgrzanym silniku, 😊 sonda dobra ładnie faluje od samego pocztaku
  • 0

#12 mathiuzz

mathiuzz
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:40, 13.06.2016

Sonda do wymiany
  • 0

#13 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 06:26, 14.06.2016

Miałem to samo. Sonda aut
  • 0

#14 kirsa

kirsa
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Słubice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cu1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:08, 14.06.2016

No ale to występuje tylko przez chwile zanim silnik sie nie rozgrzeje do normalnej temperatury, sonda by raczej później tez nawalala a jak się podepnę pod kompa to elegancko oscyluje
  • 0

#15 lukaszek811

lukaszek811
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Grójec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:24, 16.06.2016

No ale to występuje tylko przez chwile zanim silnik sie nie rozgrzeje do normalnej temperatury, sonda by raczej później tez nawalala a jak się podepnę pod kompa to elegancko oscyluje

Witam jak poradzisz sobie z tym chwilowym muleniem daj znać bo mi już brak pomysłów.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq