Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Błąd grzałki sondy Lambda - P0135/ KOD 41

VII Lambda sonda błąd grzałka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
105 odpowiedzi w tym temacie

#76 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 18:54, 16.05.2015

Sprawdź tą sondę , tzn. wykręć i obejrzyj dokładnie . Czy żyły są nienaruszone . Być może mechanik uszkodził sondę . 
Konsekwencją jazdy na uszkodzonej sondzie poza denerwującym checkiem może być nieco wyższe spalenie , falowanie obrotów czy dławienie się .

  • 0

#77 jez985

jez985
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:https://t.me/pump_upp
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:17, 23.05.2015

Wymieniłem sondę na nową, wszystko było ok i po 4 dniach znów wyskoczył ten sam błąd. Co to może być?
  • 0

#78 Barano

Barano
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:38, 29.05.2015

A zamiennik kupiles czy orginał?
  • 0

#79 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 10:00, 29.05.2015

Na bank kupił bosch co złą rezystancję grzałki.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#80 ziolo87

ziolo87
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 30.05.2015

Wymieniłem sondę na nową, wszystko było ok i po 4 dniach znów wyskoczył ten sam błąd. Co to może być?

http://allegro.pl/li...-isqm-3-mt-0519

Kiedyś miałem podobny problem, kupiłem uniwersalną bez kostki - nie zdało egzaminu, wydałem kupe kasy na naprawy a check dalej wywalało. Kupiłem w końcu sonde od sprzedawcy w linku powyżej. Po wymianie problem jak ręką odjął.


  • 0

#81 cyfron

cyfron
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:03, 28.03.2016

Witam,

Komputer bije błędem P0135 - S1 Heater Circuit Malfunction- obwód grzałki sondy lambda. Po podłączeniu miernika  do wtyczki sondy na 2 czarnych przewodach jest 2,6 Ohm, co sugeruje że grzałka nie jest przepalona. Zmierzyłem też napięcie w gnieździe na przewodach do których jest podpięta grzałka sondy przy włączonym zapłonie, ale nie odpalałem silnika i pokazało 0V.

Czy grzałka jest grzana przed czy dopiero po dopaleniu? Bo jeśli przed to mam problem z ?... no właśnie z czym, ze sterownikiem?

 

Wszystkie filmy i poradniki dla tego błędu podają wymianę sondy, ale w parze z tym idzie przerwa w obwodzie grzałki sondy.

Wcześniej miałem P1009- VTC Advance malfunction i P2A00- H2o Sensor B1 S1 Perforance.

Okazało się oleju miałem poniżej min- po dolaniu i skasowaniu błędu nie pojawił się już.

Przez 2 dni żadnych checków nie było i potem się pojawiły P2A00 i P0135. Po kilkukrotnym kasowaniu pojawia się od nowa tylko P0135.

Gdy go kasuje to wraca zanim jeszcze odpalę silnik.

Nie chciałbym na pałę zmieniać sterownik silnika, jak się upewnić gdzie tkwi problem?

Poradźcie coś proszę.


  • 0

#82 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:14, 29.03.2016

Sprawdz bezpiecznik nr 4 w srodku 15 A

Użytkownik Michal21071984 edytował ten post 07:15, 29.03.2016

  • 0

#83 cyfron

cyfron
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:09, 29.03.2016

Sprawdziłem- niestety jest OK. Pisze niestety bo temat robi się coraz cięższy.

Co może jeszcze być przyczyną?


  • 0

#84 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:26, 29.03.2016

W esm sprawdz jest opisana cala procedura sa jeszcze dwa bezpieczniki do sprawdzenie ale jesli nie bezpieczniki to pozostaje sprawdzic kostke i ciaglasc przewodow
  • 0

#85 cyfron

cyfron
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 29.03.2016

Niestety nie korzystam z ESM bo nie mogę tego odpalić na Win 8.1. Korzystam z serwisówki w pdf dla Accorda od 2008 - co prawda pozycje bezpieczników mogą być inne ale jakoś się meczę. Choć wolałbym odpalić ESM- jak masz na to sposób to napisz na priv.


  • 0

#86 cyfron

cyfron
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 04.05.2016

Witam,

Temat do zamknięcia. Winna okazał się jednak sonda o dokładniej jej grzałka. Niestety na zimnym silniku pokazywała opór prawidłowy ale już na ciepłym  przerwę.

A napięcie do grzałki pojawia się nie po włączeniu zapłonu lecz dopiero po odpaleniu silnika.

Przestroga dla potomnych, żeby nie wierzyć ślepo omomierzowi :-)


  • 0

#87 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:02, 04.05.2016

Niestety nie korzystam z ESM bo nie mogę tego odpalić na Win 8.1. Korzystam z serwisówki w pdf dla Accorda od 2008 - co prawda pozycje bezpieczników mogą być inne ale jakoś się meczę. Choć wolałbym odpalić ESM- jak masz na to sposób to napisz na priv.

Odpalaj w internet explorer nawet 10 idzie.


  • 0

#88 Jajacek 1

Jajacek 1
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VIII
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:48, 26.05.2016

z ciekawości się zapytam jakiej firmy sondę kupiłeś i czy jest ok. 


  • 0

#89 Jajacek 1

Jajacek 1
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VIII
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:17, 28.05.2016

to może z innej beczki - prośba opinię, jakie macie doświadczenia z wymianą sondy, czy iść w oryginał, a może zamienniki dają radę np. Bosch. 


  • 0

#90 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:39, 28.05.2016

to może z innej beczki - prośba opinię, jakie macie doświadczenia z wymianą sondy, czy iść w oryginał, a może zamienniki dają radę np. Bosch.

Tylko oryginal Denso
Zdaza sie ze zamienniki tylko zalozysz i padaja
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Lambda, sonda, błąd, grzałka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq