Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

STFT i LTFT po raz kolejny pytam

VII Korekta

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
347 odpowiedzi w tym temacie

#271 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:01, 30.08.2017

To podmien ta sonde bo moze to byc ona. A auto ma moc? Nie przytkalo soe cos na wydechu czasem ?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#272 Szmytek

Szmytek
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Kraków/Ostrowiec Św
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:32, 30.08.2017

Dzięki za szybką odpowiedź, nie jestem pewien co do przytkania wydechu, według mnie auto ma moc, ( choć możliwe że warto zaznaczyć że zarówno przed jak i po reflashu  była zaniżona na hamowni, 183 -> 187 jeśli dobrze pamiętam ), błędów od kata nie ma ale w Torque w autotescie przy katalizatorze jest ciągle "Niezakończone", zarówno po kilku setkach km, jak i po zresetowaniu odczytow i po 30km po mieście.

Nie sprawdziłem tego z braku możliwości, ale mam podejrzenie że mój komputer gazowy Zenit Pro OBD który odczytuje korekty po swojej stronie może być podpięty do sondy, stad chyba na wymianę sondy umówię się z gazownikiem aby to podpiął według swojej sztuki.

 

Czyli kolejny konieczny krok tak jak podejrzewałem to wymiana sondy w ciemno, a pewnie kolejny to przeczyszczenie przepustnicy w ciemno :) Czyli dopóki tego nie zrobię nie ma co strzępić języka? ;)


  • 0

Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451

Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/


#273 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:59, 30.08.2017

W ogole instalacja gazowa w tym aucie nie powonna byc podpieta pod sonde!!!! Tu jest sonda pradowa a nie napieciowa i bedzie to falszowalo wyniki dla ecu.

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#274 Szmytek

Szmytek
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Kraków/Ostrowiec Św
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:24, 30.08.2017

Rozumiem,

czyli w takiej sytuacji powinienem poprosić gazownika aby ten odpiął się od sondy i wyregulował na afr ( oczywiście jeśli jest podpięte, ale wydaje mi się na logikę ze skoro gazownik reguluje na korektach z benzyny, widząc je po stronie komputera gazowego to mógł się podpiąć tylko w taki sposób )?

A czy żeby sprawdzić czy to instalacja bruździ wystarczy wyłączyć z przycisku czy trzeba odpiąć jakiś bezpiecznik ?

 

EDIT :

zadzwoniłem do gazownika i uzyskałem potwierdzenie tego co napisał slasz129, nic nie jest podpięte pod sondę bo nigdy tego nie robią, korekty pobierają z OBD, wiec tylko zamieszanie tym wprowadziłem, w kwestii LPG podpiętego do sondy u mnie, sory ;)


Użytkownik Szmytek edytował ten post 14:48, 30.08.2017

  • 0

Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451

Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/


#275 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 14:29, 30.08.2017

aby wystroic na korekty wpina sie w obd a nie sondę
aby sprawdzic czy gaz nie psuje wszystkiego zakrec gaz w butli, z5ob reset kompa i pojezdzij ma pb

Użytkownik slasz129 edytował ten post 14:31, 30.08.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#276 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:59, 30.08.2017

Najpierw wszystko musisz miec ok na benzynie. Odlacz gaz jak napisal slasz pojezdzij chwile i sprawdz jak to wyglada

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#277 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:05, 04.09.2017

Z własnych obserwacji mogę powiedzieć, że nieznaczne korekty luzu zaworowego maja wpływ na wskazania STFT. Luz mniejszy (szczelinomierz ciasno się porusza) wskazania wyższe i na odwrót - luz odrobinę większy a STFT w dół.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 1

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#278 Irrrvv

Irrrvv
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:18, 08.09.2017

Koledzy jaka wartość w dolocie jest w normie w R20A3, bo regulowałem zaworki i gazownik mi pokazał, że mam 28-29kpa, to znaczy, że trochę za luźno dałem?


  • 0

#279 Szmytek

Szmytek
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Kraków/Ostrowiec Św
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 11.09.2017

Jestem po wymianie sondy, korekty dalej dość wysoko ( dzisiaj STFT 10 - 22% , LTFT 12% ) ale znacznie niżej niż było, po przy gazowaniu i opadaniu obrotów nie zaobserwowałem wzrostów na 30+% STFT które były wcześniej. Od czasu wymiany ok 200km temu i ok tydzień checka nie było. Wcześniej był 3 razy pod rzad co 30km po mieście.

 

Czy jest odczuwalnie lepiej :) możliwe że to nie wszystko, na pewno przede mną czyszczenie przepustnicy i IAC w weekend :)


  • 0

Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451

Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/


#280 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:32, 28.11.2017

zastanawiam się czy nieszczelność ukladu wydechowego tj, jakas nieszczelnosc przy kolektorze albo np plecionki moze na to wplywac??
  • 0

#281 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:42, 29.12.2017

powiem Wam tak, po wyczyszczeniu przepustnicy i autokalibracji korekty miałem przez chwile zajebiste na 0  oscylowały bardzo blisko, pojezdziłem troche i znów to samo, nie wiem czy to gaz nie zmienia tego;)


  • 0

#282 jay11

jay11
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:23, 29.12.2017

Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to że mi też się często zapala błąd p0171 z tego co pamiętam i też mam zenit pro obd i też z tego co wiem u tego samego Pana Artura zakładane LPG. Na pb nigdy błąd się nie zapalił.
  • 0

#283 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:51, 29.12.2017

Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to że mi też się często zapala błąd p0171 z tego co pamiętam i też mam zenit pro obd i też z tego co wiem u tego samego Pana Artura zakładane LPG. Na pb nigdy błąd się nie zapalił.

 

Ja też walczę z błędem p0171, krótkie korekty mam rzędu 15-25 na jałowym. Macher od gazu spryskał kolektor ssący starterem i korekty spadły w granicach 0, czyli jest gdzieś nieszczelność i łapie lewe powietrze.

Załączone pliki


  • 0

#284 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:19, 29.12.2017

to u mnie w druga strone bo ja mam na minusie
  • 0

#285 jay11

jay11
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:39, 29.12.2017

Ja też walczę z błędem p0171, krótkie korekty mam rzędu 15-25 na jałowym. Macher od gazu spryskał kolektor ssący starterem i korekty spadły w granicach 0, czyli jest gdzieś nieszczelność i łapie lewe powietrze.


To muszę sobie to sprawdzić. U mnie nieszczelność była już przy założeniu lpg, może coś się rozszczelniła.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Korekta

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq