Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Trzęsienie kierownicy od 90 km/h coraz bardziej oraz przy hamowaniu

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 raflik146

raflik146
  • Klubowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:33, 18.10.2015

Witam, 

Panowie mam taki problem telepie mi kierownicą powyżej 90 km/h coraz bardziej a przy hamowaniu to już masakra koła wyważane parę razy tarcze przetaczane inne koła zakładane i jest ciągle to samo. Najdziwniejsze jest to, że to telepanie raz jest odczuwalne w kierownicy innym razem w pedale hamulca i tak jakby mi budą telepało zwłaszcza z prawej strony... i teraz do Was takie pytanie czy możliwym jest żeby to była wina przegubu wewnętrznego ? ponieważ z prawej strony wymieniany był zewnętrzny a raczej cała półoś regenerowana i wydaje mi się, że jakiś czas po tej regeneracji pojawiło się to telepanie... innych oznak zużycia tego przegubu nie widać i nie słychać... Pomóżcie bo mi już ręce opadają... 


  • 0
<p>Raflik146</p>

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:12, 18.10.2015

Jeśli chodzi o telepanie przy hamowaniu to możesz sprawdzić tylne tarcze i zaciski (i nie sugeruj się że to tył)..jedynie co nie pasuje w tym przypadku to telepanie kierownicą w czasie jazdy
Piasta ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:15, 18.10.2015

  • 0
                       

#3 raflik146

raflik146
  • Klubowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:55, 18.10.2015

Z tyłu w mojej 1.6 są bębny...


Użytkownik raflik146 edytował ten post 12:55, 18.10.2015

  • 0
<p>Raflik146</p>

#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:39, 18.10.2015

no to można raczej wykluczyć 


  • 0
                       

#5 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 18:48, 18.10.2015

Jeżeli podczas mocniejszego hamowania raz masz drania na kierownicy a innym razem nie to są przeguby wewnętrzne. Jeżeli miałbyś krzywe tarcze to cały czas przy rozgrzanych tarczach będziesz miał bicie na kierownicy. Przy mocno żużytych przegubach polecam wymienić również przeguby zewnętrzne bo nieraz wymiana tylko przegubów wewnętrznych nie pomaga.


  • 0

#6 raflik146

raflik146
  • Klubowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:23, 19.10.2015

też tak podejrzewam... ale niestety z moim szczęściem wewnętrznych nie dostane z zamiennika a oryginał kosztuje ponad tysiąc...:(


  • 0
<p>Raflik146</p>

#7 _YodaH3M_

_YodaH3M_
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:H3M
  • Silnik:3.0
  • Wersja:??
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:39, 23.10.2015

Tuleje wachacza górnego  przodu oraz swożnie górne. Wymień i jak ręką odjął.


  • 0

#8 raflik146

raflik146
  • Klubowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:59, 27.10.2015

Chodzi o to, że tam jest wszystko sztywne... 


  • 0
<p>Raflik146</p>

#9 _YodaH3M_

_YodaH3M_
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:H3M
  • Silnik:3.0
  • Wersja:??
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:08, 27.10.2015

To może wyślij całe półosie do firmy MotoMax z Torunia i niech Ci je zregenerują? Koszt jakieś 700-800 zł a może i  trochę taniej bo ja miałem też robione wyważanie podpory.


  • 0

#10 raflik146

raflik146
  • Klubowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:17, 28.10.2015

Motomax.... no wolę już ich unikać opisałem jak mnie naciągnęli... wysyłałem prawą półoś ze względu na przegub zewnętrzny najpierw nic nie zrobili z przegubem a kasę wzięli - no pomalowali go później wmawiali, że wszystko jest ok jak reklamowałem jak się postawiłem i powiedziałem, że mi strzela i koniec to postanowili sprawdzić jeszcze raz później że jednak dbają o klienta i zrobią nowy przegub i dopiero nie strzelał jak odesłali... Nie wspomnę już o tym, że naciągnęli mnie na wymianę samego wałka półosi bo niby miał wżery które spowodowałyby pęknięcie... i dorzucili, że kielich wewnętrznego jest pęknięty i, że muszą wymienić bo dają gwarancje a okazało się jak wróciła, że kielich dali ten sam nawet nie pomalowali... Także sam rozumiesz gdy się okaże, że to przegub wewnętrzny prawej półosi to dopiero oddam na reklamacje bo nie po to płaciłem 720 zł żeby teraz przegub na który dali gwarancję robić odpłatnie...
 


  • 0
<p>Raflik146</p>

#11 _YodaH3M_

_YodaH3M_
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:H3M
  • Silnik:3.0
  • Wersja:??
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:10, 29.10.2015

Niestety nie byłem świadom Twoich przejść z nimi. Ja oddałem dwie półosie do naprawy. Wszystko jest z nimi ok.


  • 0

#12 raflik146

raflik146
  • Klubowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 31.10.2015

No to teraz Panowie zagadka piasty sprawdzane  czujnikiem są proste tarcze zmienione na inne proste klocki zmienione, tłoczki zacisków chodzą bez zarzutu nie zacinają się wahacze sprawdzone nie ma w całym zawieszeniu luzów a trzęsienie na kierownicy i ogólnie całym autem od około 90 km/h  jak było tak jest nadal... Jakie pomysły???? Bo mi już mózg paruje... Pomysły wyczerpałem... Może przenosić ze skrzyni biegów ? Przegub wewnętrzny ? Pomocy...


  • 0
<p>Raflik146</p>

#13 dzikus08

dzikus08
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:24, 31.10.2015

Oczywiście nie ma luzów na maglownicy? sprawdzane itp?
  • 0

#14 struś

struś
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:nowy sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:18, 01.11.2015

luz na górnym wahaczu tulejki  u mnie tak było


  • 0

#15 raflik146

raflik146
  • Klubowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:21, 13.01.2016

Odświeżam temat,

Koledzy a czy przy przegubie wewnętrznym który jest już do wymiany przy dużych prędkościach może mi telepać całym nadwoziem - czuć wibracje przy dotykaniu do drzwi, kokpitu oraz widoczne jest trzęsienie fotela pasażera....


  • 0
<p>Raflik146</p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq