CiviT na to czekałem masz może więcej info odnośnie kanałów i jaka to rzeźba a może masz zdjęcie dokładnie bloków i głowic z H22A i F20B5/7
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 14:05, 10.10.2015
#17
Napisano 16:31, 10.10.2015
nawet nie zauważyłem, a jakieś śmieci zamiast filmów wkleiły mi się na poprzedniej stronie.....
pierwszy filmik pokazuje co trzeba zaślepić i co przerobić, żeby głowa pasowała do f23
#18
Napisano 09:04, 12.10.2015
f23 ma słabszy dół niż f18 i f20 bo panewki są 4mm węższe czyli stopki korb też.
Standardowo F-seria ma panewki korbowodowe 45mm/19mm dopiero Civic D16 ma 45/18mm, musiałeś rozkładać jakiegoś ulepa
Happy Owner Never Drives Anything else.
#19
Napisano 10:34, 12.10.2015
jakim cudem czapka od h22 bez zmiany tlokow ma podbic ci kompresje do 13:1 skoro komory spalania sa wieksze? bez obliczania wiadomo ze stosunek bedzie odwrotny
Jesli chcesz miec rev'a na 8k to lepiej posluchaj rady Pejota, dodam od siebie ze bez ponownego wywazenia tego wału słabo to widze w f'serii
#20
Napisano 18:27, 12.10.2015
Użyłem kalkulatora Honda compression wpisałem dane i takie mi wyszło tzn dół z F20B i góra z H22A i takie mi pokazało jak dałem oblicz dlatego też założyłem temat... ale to po angielsku i już widzę ,że coś po++++++łem bo teraz wyszło mi 11,18
Użytkownik GRAFII edytował ten post 18:30, 12.10.2015
#21
Napisano 09:59, 14.10.2015
dół dołem, zalezy jaka wypuklosc tloka ustawisz w kalkulatorze
w F20B oczywistą sprawą jest ze tłoki sa mocno wypukle, niestety ale w zwyklym F20 takie nie beda
podliczales sobie orientacyjne koszta takiej przeróbki?
czesci na szybko:
glowa
uszczelka
kolektory
rozrzad
ecu
przelotka obd2->1
p28
obudowa aparatu zaplonowego badz caly aparat
opcjonalnie panewki i pierscienie
+ uslugi:
przyciecie glowicy
zaslepienie kanalow woda/olej
ew. modyfikacje wiazki
montaż wszystkiego
strojenie
opcjonalnie wywazenie walu@8k
moim zdaniem gra jest warta swieczki ale w przypadku bloku F22, badz najbardziej F23 + tłoki od k20 ]:->
#22
Napisano 09:36, 15.10.2015
GRAFII jak lubujesz się w autach usa to może taki manewr http://allegro.pl/ho...5707326254.html V6... lub droższy projekt http://accord-russia.ru/showthread.php?t=74819
#23
Napisano 19:40, 16.10.2015
podliczales sobie orientacyjne koszta takiej przeróbki?
czesci na szybko:
glowa
uszczelka
kolektory mam
rozrzad
ecu
przelotka obd2->1 sam zrobię
p28 mam
obudowa aparatu zaplonowego badz caly aparat mam
opcjonalnie panewki i pierscienie dołu nie ruszam
+ uslugi:
przyciecie glowicy
zaslepienie kanalow woda/olej sam
ew. modyfikacje wiazki sam
montaż wszystkiego sam
strojenie
zostają tylko te rzeczy których sam nie ogarnę lub których nie mam ,zaplecze mam dobre
Żaden automat nie wchodzi w grę
Użytkownik GRAFII edytował ten post 19:42, 16.10.2015
#24
Napisano 21:16, 10.11.2015
Pejot to co podałeś ma f18 i f20 ale f23 ma 15mm takie jak k20 zreszta u mnie w temacie jest zdjęcie z porównania z obu moich silników
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych