Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

F20B7 sohc vetc z czapą H22A potrzebna pomoc

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#16 GRAFII

GRAFII
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Wołów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:USA
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:05, 10.10.2015

CiviT na to czekałem ;-) masz może więcej info odnośnie kanałów i jaka to rzeźba a może masz zdjęcie dokładnie bloków i głowic z H22A i F20B5/7


  • 0

#17 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:31, 10.10.2015

nawet nie zauważyłem, a jakieś śmieci zamiast filmów wkleiły mi się na poprzedniej stronie.....

 

pierwszy filmik pokazuje co trzeba zaślepić i co przerobić, żeby głowa pasowała do f23


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#18 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:04, 12.10.2015

f23 ma słabszy dół niż f18 i f20 bo panewki są 4mm węższe czyli stopki korb też.

 

Standardowo F-seria ma panewki korbowodowe 45mm/19mm dopiero Civic D16 ma 45/18mm, musiałeś rozkładać jakiegoś ulepa ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#19 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:34, 12.10.2015

jakim cudem czapka od h22 bez zmiany tlokow ma podbic ci kompresje do 13:1 skoro komory spalania sa wieksze? bez obliczania wiadomo ze stosunek bedzie odwrotny :)

Jesli chcesz miec rev'a na 8k to lepiej posluchaj rady Pejota, dodam od siebie ze bez ponownego wywazenia tego wału słabo to widze w f'serii


  • 0

#20 GRAFII

GRAFII
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Wołów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:USA
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 12.10.2015

Użyłem kalkulatora Honda compression wpisałem dane i takie mi wyszło tzn dół z F20B i góra z H22A i takie mi pokazało jak dałem oblicz dlatego też założyłem temat...  ale to po angielsku i już widzę ,że coś po++++++łem ;-) bo teraz wyszło mi 11,18


Użytkownik GRAFII edytował ten post 18:30, 12.10.2015

  • 0

#21 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:59, 14.10.2015

dół dołem, zalezy jaka wypuklosc tloka ustawisz w kalkulatorze

w F20B oczywistą sprawą jest ze tłoki sa mocno wypukle, niestety ale w zwyklym F20 takie nie beda :)

 

podliczales sobie orientacyjne koszta takiej przeróbki?

czesci na szybko:

glowa

uszczelka

kolektory

rozrzad

ecu

przelotka obd2->1

p28

obudowa aparatu zaplonowego badz caly aparat

opcjonalnie panewki i pierscienie

+ uslugi:

przyciecie glowicy

zaslepienie kanalow woda/olej

ew. modyfikacje wiazki

montaż wszystkiego

strojenie

opcjonalnie wywazenie walu@8k

 

moim zdaniem gra jest warta swieczki ale w przypadku bloku F22, badz najbardziej F23 + tłoki od k20 ]:->


  • 0

#22 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:36, 15.10.2015

GRAFII  jak lubujesz się w autach usa to może taki manewr http://allegro.pl/ho...5707326254.html  V6... lub droższy projekt http://accord-russia.ru/showthread.php?t=74819 :)


  • 0

#23 GRAFII

GRAFII
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Wołów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:USA
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 16.10.2015

podliczales sobie orientacyjne koszta takiej przeróbki?

czesci na szybko:

glowa 

uszczelka

kolektory  mam

rozrzad

ecu

przelotka obd2->1   sam zrobię 

p28   mam

obudowa aparatu zaplonowego badz caly aparat  mam

opcjonalnie panewki i pierscienie  dołu nie ruszam 

+ uslugi:

przyciecie glowicy 

zaslepienie kanalow woda/olej   sam

ew. modyfikacje wiazki  sam

montaż wszystkiego  sam

strojenie

 

zostają tylko te rzeczy których sam nie ogarnę lub których nie mam ,zaplecze mam dobre 

 

Żaden automat nie wchodzi w grę ;-)


Użytkownik GRAFII edytował ten post 19:42, 16.10.2015

  • 0

#24 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:16, 10.11.2015

Pejot to co podałeś ma f18 i f20 ale f23 ma 15mm takie jak k20 zreszta u mnie w temacie jest zdjęcie z porównania z obu moich silników


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq