Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Prośba o ocenę zestawu + wybór gazownika Szczecin

VI instalacja gazowa szczecin gaz wtryski ac reduktor ac

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#31 M4jster

M4jster
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • Skąd:Andrychów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ATR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:14, 31.08.2015

Wszyscy Ci radzą dobrze, a ty jak koń pod górę..

 

 

 

a w Hondzie tym bardziej, bo jest łatwy dostęp.

 

TaK? No popatrz, a ja słyszałem że w kolektor w wersji 1.8 jest chyba najbardziej problematycznym spośród wszystkich innych. 

I ta opinia nie jest wyssana z palca.

 

Chcesz mieć byle jak, rób twoja decyzja.  :czytaj:


  • 0

#32 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 18:28, 31.08.2015

Hej :-)

Rozumiem że potrzebujesz gaz na już żeby koszty podróży były mniejsze ale weź pod uwagę że jak zrobi Ci to jakiś druciarz i coś Ci się stanie w trasie to co wtedy zrobisz ??

Pewnie właśnie Kolega chce zaoszczędzić na takiej długiej trasie, tyle że zakładanie na szybko gazu 'u Heńka' (nie obrażając Henryków), może zamiast potencjalnych oszczędności, przynieść realne straty... sam nie wiem, ale ja bym chyba nie ryzykował zakładania gazu w ostatniej chwili przed długim wyjazdem, bez żadnych testów 'w koło komina' (szczególnie w zakładzie 'albo się uda, albo nie uda').
Decyzja należy do Ciebie, możesz zaryzykować i zyskać, bądź stracić (z drugiej strony - 'do odważnych świat należy...', 'kto nie ryzykuje...').

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#33 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:37, 31.08.2015

Ten jeździ taniej Tomek tak bym skończył Twój początek cytatu. Ja poleciał bym bez gazu w takim razie. Ja po założeniu wcześniej gazu poleciał em od razu do Wawy i po 200 km check na deskę i panika. W neptunie nic się nie wydarzyło przez 1.1.5 roku.
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#34 wiran

wiran
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 02:37, 01.09.2015

Wystarczy poszukać na forum lpg. Myślę ,że w Poznaniu coś napewno się znajdzie. Troche dalej ale jeśli chcesz zaoszczedzić przy takim dalekim wyjeździe to i tak opłaca się dalej pojechać założyć bo wyjdziesz lepiej. Kiedyś sam interesowałem się tym tematem. We wrocławiu jest bardzo dobry gazownik no ale troszke daleko od ciebie. Założenie instalacji to jest raptem 1 dzień.


  • 0

#35 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:35, 01.09.2015

Ja mam ustawione 2,2 bara stałe, ale może zależy od instalacji. Tak czy owak, nie bardzo by mi się uśmiechało mieć cokolwiek poza paliwem i powietrzem w silniku - przecież po to mamy kupę filtrów (lpg na wejściu i wyjściu z reduktora + filtr powietrza), żeby nie musieć się zastanawiać nad ilością opiłków metalowych i tym czy się wypalą.

 

Z drugiej strony, jeśli dają gwarancję i robią to jakiś czas, to może by im zaufał. Choć ciekawe jak chcą się dobrze wkręcić pod odpowiednim kątem w kolektor nie wyciągając go, skoro tam dość ciężko z dostępem jest.

Weź ich zapytaj ile chcą więcej za wyciągnięcie kolektora (100zł? mała cena za świadomość zrobienia porządnie i spokojny sen), a przed oddaniem do roboty pomaluj śruby montażowe lakierem do paznokci.

 

w prinsie tak jest że reduktor chodzi na 2.2 bara.

ale instalacja jest mistrzowska. nawet jak mi padnie reduktor to zrobię regenerację albo kupie nowy (chociaż 1000 zł kosztuje nowy). prins to hi end liga...

a kolektor w 6 genie 1.8 czy 2.0 to jak ktoś nie wykręci szpilek w górnym rzędzie na głowicy to może zapomnieć że zdejmie ssaka :)


  • 0

#36 Cromsc

Cromsc
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:54, 01.09.2015

No nic. Na razie jeszcze kombinuje z innym samochodem na tę podróż (jednak żadnemu tak nie ufam jak swojemu), a w moim poczekam chyba na NENPTUNa. Rzeczywiście nie ma co ryzykować, choć nie powiem, że zawsze lubię pewien dreszczyk emocji :)

 

Moje Acco jak to Acco, pomimo dziadkowego wieku bez żadnego przygotowania trzaska trasy po 1500km w ciągu jednego dnia, gdzie nawet oleju nie znika. Jednak jak coś druciarz przekombinuje to ta wspaniała przygoda może się zakończyć.


  • 0

#37 Cromsc

Cromsc
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:59, 07.09.2015

OK, wszystko ustalone. Zostałem przy NEPTUN w Koszalinie, a na podróż udało się załatwić Golfa w gazie  :DD

 

Jak na razie sama rozmowa i ogarnięcie sprawy na mega pozytyw. Wszystko przebiegło kulturalnie i sprawnie. Połowę kosztu instalacji wziąłem na raty, co też w ciągu 20 minut udało się załatwić - NEPTUN współpracuje z Panią z Sygma Bank. Niestety auto zastępcze im zdechło, tak więc będę musiał znaleźć coś w Koszalinie, żeby się rozerwać przez te ok. 8 godzin. Termin: 24 września.

 

Po instalacji zdam relację, ale powinno wszystko być OK - ostateczny zestaw za 2800 w skrócie, AEB na Baracudach z Sharkiem 1500. Pan z NEPTUNa powiedział, że będzie jeździło 100 lat - no trzymam za słowo! :)


  • 0

#38 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:18, 07.09.2015

Pozdrów Kamila od Przemka ze Szczecinka.od razu będziesz miał lżej :) czyli mój zestaw będziesz miał :)

Użytkownik skubiszek edytował ten post 10:18, 07.09.2015

  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#39 Cromsc

Cromsc
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:20, 07.09.2015

Ok! :)


  • 0

#40 Cromsc

Cromsc
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:19, 28.09.2015

No dobra - jestem już po założeniu instalacji i przejechaniu 1500km. W skrócie - nie żałuję, że wyczekałem na termin u P. Kamila. Mało jeszcze jest takich ludzi, którzy robią to co lubią i to w dodatku tak fachowo. Przyjechałem na 7:30 ze Szczecina. W Koszalinie spędziłem czas od 8:30 do 15:10 w CH. O 15:10 P. Kamil zadzwonił z informacją, że już wszystko gotowe.

 

Wybrany zestaw to wtryskiwacze Barracuda, sterownik AEB. Średnie spalanie w trasie (przy obciążeniu, 3 osoby + full bagażnik) wychodziło mi od 10 do 13 litrów. 10 przy prędkości 120/130, a 13 przy ok. 160. Wracając z Koszalina na trasie liczącej ok. 170km (średnia prędkość 90) wyszło mi 9l/100km jadąc samemu. W mieście jeszcze nie wiem, bo gaz założyłem w czwartek i od tego czasu tylko trasy robiłem. Z samej instalacji jestem bardzo zadowolony, szybko i nieodczuwalnie się przełącza. Nic nie śmierdzi w samochodzie, do butli wchodzi ok. 49 litrów. Nie odczułem żadnego spadku mocy czy innego dźwięku silnika.

 

Wszystkim niezdecydowanym gorąco polecam! Ja na samym odcinku Szczecin-Kraków-Szczecin przy paliwożernym 1.8 zaoszczędziłem ok. 350 złotych.


  • 0

#41 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 06:26, 01.10.2015

A widzisz mówilem :)
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#42 pablo76

pablo76
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:37, 22.10.2017

Ja mam aktualnie Honda Accord 2.4 i-VTEC Executive z 2013 roku i też chcę ją przerobić na gaz. Nie znam się na tym kompletnie i chcę mieć po prostu spokój. Najbliżej mojego miejsca zamieszkania jest taki stary zakład Autkogaz na wernyhory 17. Byłem już u nich i dostałem ofertę, która podoba mi się cenowo. Kto jakie doświadczenia ma z nimi? Strona zachęcająco może nie wygląda, ale jak się tam pojedzie to mam wrażenie, że mają pojęcie i widzę, że robią tam auto za autem - http://autkogaz.szczecin.pl/


  • 0

#43 Eku

Eku
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:51, 24.10.2017

Ja zakładałem w Neptunie 13 października. Jw.  o 7:30 bylem w koszalinie, o 14 odebralem auto. Nie widać żadnej różnicy na gazie. Przejechałem do tej pory około 1k. OptimaNano/Barracuda/Shark i butla 55litrów - wchodzi 54l. Polecam.


  • 0

#44 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:19, 24.10.2017

jeśli chce się mieć na prawdę porządnie zrobiony gaz i w dobrych pieniądzach to tylko neptun. Poświęcisz 1 dzień ale gwaranuje Ci, że nigdy więcej nie będziesz miał problemów z autem- albo chcesz dobrze albo chcesz tanio (chociaż uważam, że Kamil ma tanio)


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#45 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:20, 24.10.2017

Już tak nie gwarantuj :) Nawet głupia część trafia się wadliwa.
Ps. I jak się domyślam to by utrzymać 5 letnią gwarancje na sterownik to chyba co roku powinno się zasuwać do Koszalina na przegląd?

Użytkownik cysior edytował ten post 14:54, 25.10.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, instalacja gazowa, szczecin gaz, wtryski ac, reduktor ac

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq