Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Brak wspomagania - Pompa wymieniona, przekładnia zregenerowana

VI Brak wspomagania

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skwarek

Skwarek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 30.04.2015

Witam zakładam nowy temat bo już zaczynam się powoli poddawać...

 

Problem zaczÄ…Å‚ siÄ™ od buczÄ…cej pompy, bulgoczÄ…cego pÅ‚ynu i caÅ‚kowitego zaniku wspomagania. Pompa wymieniona na używana wykrÄ™canÄ… przy mnie z Hondy (Przed wyjÄ™ciem pokrÄ™ciÅ‚em sobie trochÄ™ i wszystko chodziÅ‚o idealnie). po wymienia pracowaÅ‚a cicho zalany pÅ‚yn orginaÅ‚, lekka poprawa ale w dalszym ciÄ…gu nie wspomagaÅ‚o idealnie. Dodam jeszcze ze wspomaganie stawaÅ‚o sie coraz sÅ‚absze wraz z czasem jazdy. Temat przez pewien czas przyznam szczerze że zignorowaÅ‚em ze wzglÄ™du na brak czasu i funduszy ale przypomniaÅ‚ on o sobie sam w postaci przekÅ‚adni - haÅ‚asy przy skrÄ™caniu kół, jakby skrzypienie + wycieki+ caÅ‚kowity brak wspomagania. Tak wiÄ™c zregenerowaÅ‚em przekÅ‚adniÄ™ i znów haÅ‚asu brak nic nie cieknie a wspomaganie w dalszym ciÄ…gu biedne, dużo siÅ‚y trzeba wkÅ‚adać, kierownica nie odkrÄ™ca siÄ™ do koÅ„ca. Tutaj moja cierpliwość siÄ™ skoÅ„czyÅ‚a bo wpakowaÅ‚em niemaÅ‚e pieniÄ…dze a poprawy żadnej nie widać.

 

ChcÄ™ jeszcze raz oddać samochód  do warsztatu gdzie regenerowali mi przekÅ‚adnie  żeby przyjrzeli siÄ™ tematowi ale najpierw wolÄ™ poznać Wasze opinie na ten temat żeby mi nie zaczÄ…Å‚ wciskać jakiÅ› niepotrzebnych napraw bo już mnie to wystarczajÄ…co duzo kosztowaÅ‚o.


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:44, 30.04.2015

A porównywałeś jak działa wspomaganie w innych accordach?

Bo niestety ale działa dosyć ciężko. Oprócz tego jaki rozmiar masz opon, bo to też ma wpływ na siłę potrzebną do kręcenia.


  • 0

#3 Skwarek

Skwarek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:47, 30.04.2015

No sprawdzaÅ‚em chociażby wtedy kiedy kupowaÅ‚em pompe wspomagania i chodziÅ‚o znacznie Å‚atwiej. Poza tym ciężkie krÄ™cenie bym pewnie prztrwaÅ‚ ale zatrzymywanie siÄ™ skrÄ™conej kierownicy w poÅ‚owie jak wychodze z zakrÄ™tu jest irytujÄ…ce i trochÄ™ niebezpieczne ^^


  • 0

#4 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:40, 30.04.2015

Rozumiem że kierownica nie wraca sama do pozycji neutralnej? Może regeneracja maglownicy polegała na dociągnięciu śruby regulacji tylko ...


  • 0

#5 Skwarek

Skwarek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:53, 30.04.2015

DokÅ‚adnie tak jak mówisz nie wraca i chodzi opornie. Ogólnie nie chciaÅ‚bym każdego mechanika posÄ…dzać o olewanie tematu ale nie staÅ‚em nad nim wiÄ™c pewnoÅ›ci nie mam. Gość z Poznania http://www.auto-wspomaganie.com.pl/ byÅ‚ problem podobno z przewodami - byÅ‚y spawane trwaÅ‚o trochÄ™ dÅ‚użej niż wczeÅ›niej zapowiadaÅ‚ wiÄ™c zakÅ‚adam ze robiÅ‚. Nic nie cieknie nic nie skrzypi a haÅ‚asowaÅ‚o tak, że miaÅ‚o siÄ™ wrażenie że samochód zaraz siÄ™ rozleci ^^ stÄ…d zakÅ‚adam ze coÅ› zrobiÅ‚.

 

Ogólnie samochód mnie nie rozpieszcza od kiedy go zakupiłem ale teraz się zawziąłem i chce go doprowadzić do porządku :)


Użytkownik Skwarek edytował ten post 17:55, 30.04.2015

  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 18:57, 30.04.2015

A dolne sworznie sprawdzone?
  • 0

#7 Skwarek

Skwarek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:43, 30.04.2015

Nie odpowiem Ci w tym momencie na to pytanie, gość jak montował przekładnie zregenerowaną to powiedział, że można by końcówki drążków wymienić jedynie. Jakieś 2 miesiąc temu był u mechanika samochód na przeglądzie, wymienione filtry klocki olej itp, o zawieszeniu powiedział ze w bardzo dobrym stanie wspomniał o przekładni do regeneracji.


  • 0

#8 lukas_bzq

lukas_bzq
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:trzebinia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:142
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:12, 02.05.2015

Może masz zapowietrzony układ? Jeśli tak to można ująć
  • 0

#9 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • SkÄ…d:GdaÅ„sk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:31, 03.05.2015

Zapowietrzony uklad to jedno, drugie sprawdz czy Ci sie nie poci na chlodniczce plynu wspomagania. U mnie byla dziurka w przewodzie i plyn uciekal, wspomaganie bylo ale oporne bo sie uklad zapowietrzal ciagle ;) trzecia sprawa to naciagniecie paska, jesli jest za mocno naciagniety to moze pompa miec za duzy opor, tez tak mialem i chodzilo niby dobrze, ale czasem jakby go brakowalo. Bo ogolnie mialem juz uszkodzona przekladnie i pompe, wszystko zregenerowane i powymieniane, ale mimo uszkodzen, zgrzytow, ciekniec i halasu nigdy nie mialem calkowitego braku wspomagania albo problemow ze sie zacinalo.
  • 0

9ihjy8.jpg


#10 Skwarek

Skwarek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:16, 03.05.2015

Dzięki kviat posprawdzam w najbliżym czasie i dam znać czy to cos z tych rzeczy.
  • 0

#11 mathiuzz

mathiuzz
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • SkÄ…d:wrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:45, 03.05.2015

Wydaje mi się, że jednym z problemów (mniejszych) jest to, że niemasz porównania z inną VI. Ja tez na początku myślałem, że mam problem ze wspomaganiem ale jak wsiadłem do kilku innych V i VI to się okazało, że tak mamy. Auto o zacięciu sportowym musi mieć twardsze wspomaganie
  • 0

#12 Skwarek

Skwarek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:49, 03.05.2015

Jak już napisałem wcześniej porównywałem z Hondą z której wyciągałem pompę do wymiany i też z moją Hondą jak jeszcze działało wspomaganie :)
  • 0

#13 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • SkÄ…d:GdaÅ„sk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:36, 03.05.2015

To nie do konca prawda bo u mnie wspomaganie teraz chodzi leciutko. Lepiej niz w niektorych nowszych autach.
  • 0

9ihjy8.jpg


#14 lukas_bzq

lukas_bzq
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:trzebinia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:142
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:38, 03.05.2015

To może coś jest nie tak z pompą?
  • 0

#15 Skwarek

Skwarek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:29, 08.05.2015

Jeśli to by była pompa to byłbym ogromnie zdziwiony... mógłbym zregenerować ale najpierw wolałbym mieć pewność. Można to jakoś nieinwazyjnie sprawdzic? Bez rozbierania i wydawania na ten cel kolejnych ciężkich pieniędzy.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Brak wspomagania

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq