Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zamiennik płynu PSF oem

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogorekx3

ogorekx3
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Pomorze
  • Silnik:3.0
  • Wersja:LS
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:36, 12.04.2015

Znalazłem na allegro olej do wspomagania
Mannol 8970 Power Steering Fluid (PSF) - wysokiej jakości płyn do układów hydraulicznych, gdzie zalecane jest korzystanie z płynów HONDA i ACURA . Starannie dobrane dodatki i składniki syntetyczne zapewniają najlepsze właściwości w zakresie temperatur od -40 °C do 100 °C, wysoką przeciwutleniającą i chemiczną trwałość podczas całego okresu eksploatacji


o połowę tańszy od hondowskiego, niecałe 40zl litr.
używał ktoś, jakieś opinie?

Użytkownik ogorekx3 edytował ten post 15:38, 12.04.2015

  • 0

#2 me_how

me_how
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:41, 12.04.2015

Dziś wszystko można "podrobić" więc uważałbym, a papier wszystko przyjmie. Mam 425 ml ori psfa gdyby ktoś potrzebował pisać pw.


  • 0

#3 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 16:24, 12.04.2015

hi @ogorekx3,

Mannol 8970 PSF jest OK bo spelnia specyfikacje Hondy PSF II, PSF typ S i PSF type V.

 

Jak szukasz cos na jakis temat to uzywaj wyszukiwaki Forum  i wpisz np. " wymiana plynu do ukladu wspomagania".

tam znajdziesz takze jak sie wymienia PSF jak i fotki i przyklad co do PSF 8970.

 

jesli kupowac to tylko zamkniety pojemnik = nowy z pewnego zrodla a nie jakies resztki z napoczetego malutkiego pojemnika.

 

jak kiedys kupilem na eBay PSF II to kupilem + - 4 litry = 4000 ml.

przy takiej ilosci bo na zapas i + - 3 zmiany  to inny temat.


Użytkownik Kardynal edytował ten post 16:52, 12.04.2015

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#4 ogorekx3

ogorekx3
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Pomorze
  • Silnik:3.0
  • Wersja:LS
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:12, 12.04.2015

Wypadło na RAVENOL PSF Fluid 1 litr
42zł zamawiany przez intercars.
czeka mnie regeneracja pompy
  • 0

#5 grunge1203

grunge1203
  • Auto Roku 2018
  • 104 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:170km/400nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:55, 12.04.2015

Teraz zaoszczędzisz 40 zł na oleju, a za pół roku będziesz pytał kolegów na forum czemu pompa Ci siadła :)

A używki w granicach 400zł, wybór należy do Ciebie :)


  • 0

#6 ogorekx3

ogorekx3
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Pomorze
  • Silnik:3.0
  • Wersja:LS
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:05, 12.04.2015

ppoprzedni właściciel dolewał ATF  :ckm:

podczas kupna zaczynała brzęgolić ale autko na kocie, nie zaniechalem kupna.

jestem przygotowany na wymiane i składa się, że orientowałem się w cenach i używka kosztuje połowe tego co piszesz, a nówka 450,-

wymieniam olej w skrzyni i vce, nawet 40zł podratuje budżet 

 

Co dziwne oleju nie ubywa, na początku brzmiało jak wytrącone łożysko, ale dziś po trasie nawet na postoju przestała brzęgolić ( ???) zapowietrzona, lewe?

już do szpeca zaprowadzona, zobaczymy


Użytkownik ogorekx3 edytował ten post 22:11, 12.04.2015

  • 0

#7 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 23:30, 12.04.2015

...nowy olej PSF jest jak swieze piwko, zwykle nie zaszkodzi.

tylko nie wolno przelac. :-)


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#8 grunge1203

grunge1203
  • Auto Roku 2018
  • 104 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:170km/400nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:09, 13.04.2015

Zobacz u mnie w temacie, jak  jazgotała pompa - wrzuciłem filmik, po wymianie ( 2 dni temu) na używkę po małym przebiegu i zalaniu nowym PSF-S wszystko gra i buczy :)

U mnie tez nie ubywało płynu, nie brał lewego, ani nie bąblował płyn.

 

 

PS. Wybacz.. nie zauważyłem że mówimy o Coupe :depresja: , do nich może faktycznie są tańsze pompy, ale 450zł za nową to cena mocno podejrzana moim zdaniem :P

 

Co do płynu nadal upieram się przy PSF, nie wymienia się tego co miesiąc przecież.


Użytkownik grunge1203 edytował ten post 07:27, 13.04.2015

  • 0

#9 ogorekx3

ogorekx3
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Pomorze
  • Silnik:3.0
  • Wersja:LS
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:26, 13.04.2015

http://e-katalog.int...erowniczej.html

podejdzie?
  • 0

#10 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 15:14, 13.04.2015

porownaj wyglad ze swoja pompa albo najlepiej z numerem swojej.

 

jak by nie pasowala to normalnie mozesz i tak z powrotem odeslac i dostaniesz money z powrotem.


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#11 ogorekx3

ogorekx3
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Pomorze
  • Silnik:3.0
  • Wersja:LS
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 17.04.2015

Pompa rozebrana, sprawdzona, wszystko OK

Zalana świeżym olejem, odpowietrzona i dalej brzęczy ale tylko czasami

Nie ma żadnej reguły reguły, płynu nie ubywa  :depresja:


  • 0

#12 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:01, 17.04.2015

..moze zle odpowietrzyles?

 

jak trzeba to zrobic, to wpisz do wyszukiwania w forum...np. "wymiana planu wspomagania" i znajdziesz jak sie robi.

 

czasami dziwnie wychodzi jak sie robi "po swojemu".  ;-)


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#13 ogorekx3

ogorekx3
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Pomorze
  • Silnik:3.0
  • Wersja:LS
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:50, 17.04.2015

Wszystko zostało zrobione prawidłowo przez mechanika.

Węża może wymienie od zbiorniczka do pompy (?mysli?)


  • 0

#14 grunge1203

grunge1203
  • Auto Roku 2018
  • 104 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:170km/400nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:53, 18.04.2015

Czym finalnie został zalany układ?


  • 0

#15 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:20, 18.04.2015

temat wałkowany, pamietajcie ze PSF jest lekko agresywny i juz nie jednemu rozszczelniła sie przekladnia po wymianie


  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq