Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Przejdź do postuNapisano 15:25, 24.03.2015
Pewnie, że mechanik powinien na wszelki wypadek sprawdzić owal ale F-seria jest naprawdę wytrzymała i pije olej tylko przez zapieczone pierścienie olejowe a kompresja i moc silnika są OK.
Nowe pierścienie muszą się zawsze jeszcze ułożyć w tulejach to tuleje mogą być delikatnie zużyte w pewnej tolerancji określonej w manualu (w praktyce jak jeszcze sprzedawałem części to nie słyszałem żeby komuś w F-serii "nie przyjęły" się nominalne pierścienie a za to w H22 było już kilka przypadków).
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 09:31, 29.03.2015
autko odpaliło od pierwszego strzała (aż mechanik sam był w szoku) tak jakby nic przy nim ne było robione przy okazji gość wyczyścił mi EGR plate i było zawalone po całości, praktycznie zero przelotu....... za 1000km zmiana oleju z filtrem na 5w40 i zostaje mi śmigać przez najbliższe 5 lat
w wielkim skrócie - MISJA ZAKOŃCZONA PEŁNYM POWODZENIEM
Użytkownik klev edytował ten post 09:32, 29.03.2015
Napisano 12:18, 13.04.2015
Napisano 12:23, 13.04.2015
Czy jest konieczność wymiany panewek, czy można same pierścienie z kompletem uszczelnień?
ja osobiscie stwierdziłem że jak juz mam silnik otwarty to 100zł mnie nie zbawi a mam pewność..... do tego moje panewki nie wygladały już jak nowe w ocenie mechanika i mówił ze fajnie ze je zmieniłem.
Napisano 12:25, 13.04.2015
Po kilkunastu latach panewki korbowodowe będą nosić już ślady zużycia i nie ma sensu ryzykować, że za jakiś czas, któraś panewka zastuka i porysuje wał (komplet korbowodowych kosztuje ok.100 zł).
Za to panewki główne są zazwyczaj w bardzo dobrym stanie o ile tylko ktoś dbał o wymiany i poziom oleju.
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 12:43, 13.04.2015
Użytkownik dlubson edytował ten post 12:01, 14.04.2015
Napisano 13:21, 15.04.2015
1 - komplet uszczelek
2 - pierscienie konkretne (OEM od Pejota najlepiej)
3 - panewki korbowodowe
4 - pełna regeneracja głowicy
Po złożeniu zalać półsyntetykiem 10W40, 1000km latac tylko na benzynie (bez LPG) zeby sie ładnie pierścionki dotarły, a po jakichś 2000km zmiana oleju na pełen syntetyk 5W40.
Mi przy okazji wyszła miska do zmiany (przerdzewiała) i osłony przegubów wewnętrznych..... no i czyszczenie konkretne EGRa i EGR Plate przy okazji rozbiórki silnika
myśle ze na następne 200.000km będziesz miał totalny spokój z silnikiem (ja tak zakładam w swoim)
Pozdro i powodzenia
Użytkownik klev edytował ten post 13:28, 15.04.2015
Napisano 17:44, 15.04.2015
A czy ktoś wymieniał szpilki podczas remontu
Czy według Was jest to konieczne
Napisano 05:42, 16.04.2015
Napisano 10:20, 16.04.2015
szpilek ani śrub korbowodów nie zmieniałem (nowe szpilki ponad 300zł a wiem ze manual mechanika zalecał zmienić) a wału nie szlifowałem bo nie było konieczności
Napisano 14:24, 16.04.2015
Czy przy wymianie panewek nie będzie potrzebny lekki szlif wału? Bo rozumiem, że mam zakładać nominalne.
Wał szlifuje się dopiero jak zastuka panewka i zarysuje czop wału.
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 17:18, 16.04.2015
Manual nie był od Hondy chyba - esm zaleca wymianę szpilek po pomiarze (rozdział 6-B-30).
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 17:22, 16.04.2015
Napisano 18:10, 19.04.2015
Napisano 18:47, 19.04.2015
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych