a ja powiem, że do gazu seryjną świece sklepać na 0.8 i jest najlepiej, tak samo robi się pod doładowanie na 0.8 bo również ma trudniej przeskoczyć iskra, ale seryjna szczelina nie powoduje przymulania silnika, może mieszanka gazu jest nie odpowiednia...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 17:47, 02.03.2015
#17
Napisano 20:13, 02.03.2015
Pytam bo ja tak. Wcześniej kilka razy w Denso zmniejszałem przerwę. Kilka ostatnich razy już nie. I nie zauważyłem różnicy ani w odpalaniu ani w spalaniu ani jakiejkolwiek.
Ważne jest żeby była przerwa ustawiona taka jaką zaleca producent świecy. Ja używam k20tt i nie zmniejszam przerwy a tylko kontroluję czy jest taka jaka ma być.
#18
Napisano 21:26, 02.03.2015
Ciekawe jak chcecie równo zmniejszyć przerwę na świecy 3 elektrodowej ngk? Tam się nic nie ustawia, to nie stary golf czy polonez. Koledze na problemy z muleniem polecam zrobić regulację zaworów oraz wyczyścić zawór erg. U mnie te zabiegi bardzo pomogły.
Użytkownik markoluk edytował ten post 21:41, 02.03.2015
#19
Napisano 22:47, 02.03.2015
#20
Napisano 08:39, 03.03.2015
Mam NGK oryginalne w pudełkach HONDA.
Pojade ustawic jeszcze komputer i zobaczymy co z tego wyjdzie .
Dzieki za pomoc.
#21
Napisano 09:01, 03.03.2015
Jak jest sprawny układ (to nie polonez) to iskra jest wystarczająca aż nadto aby zapalać mieszankę na 1.1mm i dodatkowo jest na większej powierzchni niż jakieś tam 0.8
Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:05, 03.03.2015
#22
Napisano 18:51, 03.03.2015
No zobacze jak bedzie po regulacji na kompie.
Raczej nie bede zmienial tej przerwy.
Dzieki.
#23
Napisano 19:32, 03.03.2015
Jak jest sprawny układ (to nie polonez) to iskra jest wystarczająca aż nadto aby zapalać mieszankę na 1.1mm i dodatkowo jest na większej powierzchni niż jakieś tam 0.8
NGK i BERU zalecają do LPG zmniejszenie przerwy elektrod świec do 0,7-0,8mm.
Mieszanka gazu z powietrzem trudniej się zapała i z tego powodu wzrasta napięcie iskry o około 7000 V co z kolei obciąża cewki wysokiego napięcia.
Także zużycie elektrod standardowych świec powoduje zwiększenie przerwy na elektrodach świec i tym samym wzrost napięcie iskry.
Podwyższenie napięcia może spowodować wcześniejsze zużycie = uszkodzenie cewek zapłonowych.
Cienka i zaostrzona forma środkowej irydowej elektrody świec zapłonowych (jak piorunochron) LPG Laser Line firmy NGK zmniejsza także napięcie iskry i poprawia spalanie.
Świece zapłonowe LPG Laser Line mają elektrody z irydu i płytki platynowej.
Nie są one tanie ale wytrzymują min 2x dłużej jak normalne.
Ps.: A tak w ogóle to myślałem ze wszyscy kochają i polecają produkty NGK, czego tu jakoś nie widać.
Ps.:2
nie ma świec pod LPG i nie zmniejsza się przerwy nie piszcie głupot.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 22:16, 03.03.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#24
Napisano 20:16, 03.03.2015
Jak masz dedykowane świece NGK z trzema elektrodami to nie zmieniasz przerwy na świecy ! Przerwa jest taka jak producent zaleca. W sklepie się kiedyś pytałem o ustawienie przerwy i koleś mi powiedział, że się tego nie rusza. Przy jednej elektrodzie jak ktoś się uprze to można to zrobić, ale ja jakoś jak brałem dedykowane świece do hondy to mi zawsze dawali te 3 eletrodowe NGK. Nigdy z nimi nie miałem problemów, to samo mogę powiedzieć o kablach zapłonowych tej firmy. Co do Beru to osobiście używam świec i kabli tej firmy w polo i też uważam, że są bardzo dobre. Często idą na pierwszy montaż w niemieckich autach np koncernu VW.
Użytkownik markoluk edytował ten post 20:21, 03.03.2015
#25
Napisano 23:35, 03.03.2015
To znalazłem na stronie NGK:
Twoja HONDA Accord 1,8 iS CG8
Silnik: F18B2
Åšwiece NGK do LPG Type: LPG 6
Stock No.:1565
Świece zapłonowe LPG/CNG:
Świece zapłonowe LPG ....zostały specjalnie opracowane do zastosowania w silnikach zasilanych gazem.Mieszanki gazu z powietrzem trudniej zapalają się.
Do tego celu zaprojektowano świecę z wąską elektrodą środkową z przyspawaną laserem płytką z irydu, która wymaga mniejszego napięcia zapłonowego.
Poza tym odstęp elektrod ustawiony jest fabrycznie tylko na 0,8 mm.
Podczas spalania gazu powstają wysokie temperatury. Zwykłe materiały elektrod i korpusu szybko zużywają się. Ale nie iryd, który zastosowano na elektrodę świec zapłonowych LPG LaserLine.
Nic nie trzeba projektować pod LPG .... taka papka reklamowa np. w 2.4 fabrycznie ma siedzieć
http://www.e-denso.p...ife-p-2042.html
NGK i BERU zalecają do LPG zmniejszenie przerwy elektrod świec do 0,7-0,8mm.
Mieszanka gazu z powietrzem trudniej się zapała i z tego powodu wzrasta napięcie iskry o około 7000 V co z kolei obciąża cewki wysokiego napięcia.
Także zużycie elektrod standardowych świec powoduje zwiększenie przerwy na elektrodach świec i tym samym wzrost napięcie iskry.Podwyższenie napięcia może spowodować wcześniejsze zużycie = uszkodzenie cewek zapłonowych.
Cienka i zaostrzona forma środkowej irydowej elektrody świec zapłonowych (jak piorunochron) LPG Laser Line firmy NGK zmniejsza także napięcie iskry i poprawia spalanie.
Świece zapłonowe LPG Laser Line mają elektrody z irydu i płytki platynowej.
Nie są one tanie ale wytrzymują min 2x dłużej jak normalne.
Ps.: A tak w ogóle to myślałem ze wszyscy kochają i polecają produkty NGK, czego tu jakoś nie widać.
Ps.:2
to już wolałbym częściej sprawdzać przerwę na zwykłej świecy niż jeździć na 0,7 mm
Ps
....bo większość jeździ na Denso i NGK
Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:38, 03.03.2015
#27
Napisano 00:01, 04.03.2015
Kopiuje między innymi dla ciebie gdyż ,ponieważ ,często,gęsto nieczytane są posty napisane 2 min wcześniej ...z tego pierwsza kopia jest z pierwszej strony co dla niektórych może być już nieosiągalne
Ps.
...bez sensu to jest zmniejszać przerwę na świecy....bo później się sama zwiększy
to tak a propo tematu
Użytkownik Wlodar edytował ten post 00:04, 04.03.2015
#28
Napisano 00:05, 04.03.2015
Ok, ten temat ma tyyle.....................................tyyle stron. (2)
Dla mnie kopiujesz?
Jasne, sam nie czytalem co pisalem.. tra la la la !
Dzieki!
Ps.
...bez sensu jest zaprzeczac reklamie (technologii) firmy NGK i BERU...uwazam.
elektrody z irydu i płytki platynowej to jest taki material ze ...później się NIC NIE zwiększy = zmieni.
to tak a propo tematu.
...wyprobuj to potem pogadamy!
Użytkownik Kardynal edytował ten post 00:25, 04.03.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#29
Napisano 12:34, 04.03.2015
Ps.
...bez sensu jest zaprzeczac reklamie (technologii) firmy NGK i BERU...uwazam.
elektrody z irydu i płytki platynowej to jest taki material ze ...później się NIC NIE zwiększy = zmieni.
to tak a propo tematu.
Czyli z tego co napisałeś wychodzi na to, że jak przerwa się nie zmieni i sobie ustawię przerwę na 7 mm to można na tych "magicznych" świecach zrobić pewnie z 500 000 km. O ciekawa teoria. Beru i NGK to moim zdaniem jedne z lepszych świec na rynku ale w takie cuda ciężko mi uwierzyć i pewnie nie tylko mi.
Użytkownik markoluk edytował ten post 12:34, 04.03.2015
#30
Napisano 12:57, 04.03.2015
Reklame vanisha ogladam,a potem jakos nijak sie to ma realne zycie przeklada.no ale kazdy wierzy w inne mity.
Normalna swieca-przeznaczona ofc do danego silnika bedzie chodzic i na pb,i na lpg. Zostalo to juz powiedziane w tym temacie,ale niektorzy lubia sobie pogdybac...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych