Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

bicie przy hamowaniu, krzywe piasty

VI

Najlepsza odpowiedź DaRoN , 22:06, 07.02.2018

robię odkop, bo... znalazłem zamienniki piast moi mili ;) długo to trwało i długo się odgrażałem, ale mam!
OEM podany w katalogu to 44600-S1A-E00.
OEM zamienny (dziś mierzone, aczkolwiek nie montowane jeszcze to: 44600-S84-A00

i teraz najlepsze - wszędzie, gdzie sobie poszukacie (amazon, ebay) piasty są :) takżę ja już zamawiam tarcze, drugą piastę i łożyska (tą mam OEM, niestety juz się druga na eBay sprzedała).
mnie zabawa kosztowała 350PLN BEZ łożyska. Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
180 odpowiedzi w tym temacie

#136 DaRoN

DaRoN
  • Klubowicz
  • 300 postów
  • Skąd:Cracovia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:euroR
  • KM:190?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:12, 14.03.2018

Panowie, jest problem niestety.
Te piasty nie mają otworów na śruby trzymające tarcze w kącie 90* od szpilek, ttylko gdzieś w okolicy 100*.

Mały problem, ale jednak modyfikacja potrzebna - albo tarcz, albo piast. Trzeba po prostu nawiercić jedno, albo drugie. Będę ogarniał w przyszłym tygodniu.
  • 0

#137 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:15, 14.03.2018

Ale przeciez chyba i tak felga to docissnie? czy nie jest tak? ja na przedniej osi nie mam tych śrub (jezdze bez)


  • 0

#138 DaRoN

DaRoN
  • Klubowicz
  • 300 postów
  • Skąd:Cracovia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:euroR
  • KM:190?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:44, 14.03.2018

niby powinna docisnąć, ale zawsze masz te 0,5-1mm luzu na szpilkach. więc bez tych śrubek tarcza Ci "pływa" po śrubkach, co nie jest jakoś super korzystne.
ja tam wolę jednak mieć tarczke odpowiednio skręcone do piasty.
  • 0

#139 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:21, 14.03.2018

Daron niby tak, ale naprzyklad lexus IS200 wogole nie przewidzial mozliwosci dokrecenia tarcz do piasty i wszystko dziala jak zloto ;)
Wiec dokr3cenie tarczy tylko samymi srubami felg jest tez ok
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#140 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 14:32, 14.03.2018

Mój ojciec w toyocie ma to samo i nic się nie dzieje..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#141 DaRoN

DaRoN
  • Klubowicz
  • 300 postów
  • Skąd:Cracovia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:euroR
  • KM:190?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 14:54, 14.03.2018

nie podważam, a nawet jestem zaskoczony tym co piszecie, że tak wiele marek jednak tak robi.
niemniej, to będzie tylko chwila wiercenia i gwintowania, o ile znajdę jakiegoś ogarniętego szlifiarza. będę na bieżąco zdawał relację z prac :)
  • 0

#142 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 17:37, 14.03.2018

Szkoda wiercenia. Zakładaj tak, ja w poprzednim Acco też z tyłu nie miałem śrubki w tarczy.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#143 0wen

0wen
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Tak
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:46, 16.03.2018

Połowę aut jak byś rozebrał to nie mają tych śrubek albo są ukręcone :). A może to wina tych tarcz a nie piast? Zobacz jak to było z oryginałem na aucie :)


  • 0

#144 DaRoN

DaRoN
  • Klubowicz
  • 300 postów
  • Skąd:Cracovia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:euroR
  • KM:190?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 14:36, 17.03.2018

nie, to piasty na 80%. patrzac po schematach ATE np, i tych tarcz co miałem poprzednio to jednak piasty mają dziurwe w innym miejscu.
  • 0

#145 0wen

0wen
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Tak
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:39, 18.03.2018

Ale to tylko ta z dormana nie ma dziury w dobrym miejscu? Czy OEM co kupiłeś też?


  • 0

#146 DaRoN

DaRoN
  • Klubowicz
  • 300 postów
  • Skąd:Cracovia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:euroR
  • KM:190?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:34, 21.03.2018

ta OEM też ma w innym miejscu.
  • 0

#147 0wen

0wen
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Tak
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:22, 21.03.2018

To od jakiego one są auta że są na 4 szpile ale nie do końca pasują? :P


  • 0

#148 Stoned

Stoned
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:36, 21.03.2018

Accord VI, wersja USA
  • 0

#149 DaRoN

DaRoN
  • Klubowicz
  • 300 postów
  • Skąd:Cracovia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:euroR
  • KM:190?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:28, 24.03.2018

montaż w czwartek!
  • 0

#150 DaRoN

DaRoN
  • Klubowicz
  • 300 postów
  • Skąd:Cracovia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:euroR
  • KM:190?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:21, 31.03.2018

no i Panowie zamontowane. mam dwie wiadomości. dobrą i złą.
dobra jest taka, że pasują (poza wspomnianymi otworami montażowymi tarcz). druga dobra jest taka, że OEM miał 0,02mm bicia.
zła jest taka, że dorman ma 0,05mm bicia...

biorąc pod uwagę niedostępność OEM, spróbowałbym na miejscu któregoś z Was tego kompletu:
BR930591K SKF. To komplet piasty, łożyska, śruby i simmeringu. Cena około 100$ z wysyłką.

U mnie bicie ustało oczywiście, założone tarcze są nowe, stare oddam do toczenia, bo przez 40kkm zjadło ich tylko 1mm, więc są jak najbardziej do zrobienia. klocków HAWK również jest bardzo dużo, więc żal wyciepać.

zdjęcia puszczę wieczorkiem.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq