Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VI

Po przegazowaniu, prawie gaśnie

VI falowanie gaśnie przegazoawaniu obrotów

Najlepsza odpowiedź Guest_zaaawias_* , 13:34, 23.01.2015

już ok :D

 

przeczyszczona przepustnica

 

przeczyszczony krokowy

 

wymienione kable od krokowego 

 

 

 

pzdr

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#16 zaba1980

zaba1980
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 21.01.2015

:-)

 

Przypadłość była dość uciążliwa 

 

Przyznam że jak to robił miałem wątpliwości i zastanawiałem się ile kosztuje przepustnica. 

Lecz Od wywiercenia dziurki honda ani raz nie zgasła  ,

2 miesiące spokoju BEZCENNE 3000 tys przejechane

Owszem obroty czasem spadają ale nie do poziomu który był by w jakiś sposób uciążliwy   

 

Forum jest chyba po to żeby dzielić się doświadczeniem ?

Więc może warto się nad tym zastanowić ?

Nie twierdze że to fachowa porada ale u mnie  działa !

Bardzo mnie to cieszy :-)

 

Pozdrawiam


  • 0

#17 p_rafal

p_rafal
  • Forumowicz
  • 360 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 21.01.2015

Dla mnie też to nie jest rozwiązanie problemu. Równie dobrze można by wyciąć dziurę w uszczelce przepustnicy lub zrobić nieszczelność w dolocie.

Obroty podbije, ale problem pozostaje.

 

To jak, mierzył ktoś opory krokowca żeby porównać?


  • 0

#18 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:48, 22.01.2015

Spróbuj ustawić wolne obroty , wyciągnij bezpiecznik nr 13 na ok 10 sek, ten co jest po stronie pasażera .  Potem odpal samochód niech sobie chodzi ok 15 min . Może to naiwne ale nic nie kosztuje i może warto spróbować . 


  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#19 Guest_zaaawias_*

Guest_zaaawias_*
  • Guests

Napisano 13:34, 23.01.2015   Najlepsza odpowiedź

już ok :D

 

przeczyszczona przepustnica

 

przeczyszczony krokowy

 

wymienione kable od krokowego 

 

 

 

pzdr


Użytkownik zaaawias edytował ten post 13:35, 23.01.2015

  • 0

#20 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:10, 23.01.2015

A co bylo nie tak z przewodami od iac ?
  • 1

#21 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 08:14, 24.01.2015

Mi sie dzis cos podobnego stalo...
wyrzucilem na luz a tu nagle auto zgaslo:/
Pozniej obserwowalem obrotmierz to przy schodzeniu z obrotow schodzi ponizej 500rpm/min. I stalo sie to pierwszy raz od kiedy auto mam, wracalem z pracy rano nie zgasl ale te obroty spadaja nisko...

Co dokladnie z Tymi kablami robiles?

Użytkownik 93karol edytował ten post 08:15, 24.01.2015

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#22 kula126

kula126
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:59, 24.01.2015

Witam szukałem szukałem i nie znalazłem idalnej odpowiedzi( manuala). Pacjent accord 6gen silnik f20b6 automat bęzyna/gaz, trzyma ok 400-500 obr/min  na postoju i nieutralu,po dodanu gazu np do 4tyś i odpuszczeniu spada poniżej 400obr i czasem gaśnie. Miałem kilka Hond d15b2, d15b7, d15z6, h22a i wszędzie była śryba do regulacji obrotów, Ma ktoś jakiś pomysł, wiedzę jak to ustawić ? co wyczyśćić, egr wyczyszczony


  • 0

#23 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:20, 24.01.2015

Ustawienie zaworów w pierwszej kolejności, później do czyszczenia IACV a dopiero później kontrola wartości obrotów biegu jałowego...
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#24 Guest_zaaawias_*

Guest_zaaawias_*
  • Guests

Napisano 19:28, 29.01.2015

A co bylo nie tak z przewodami od iac ?

 

 

zaśniedziałe, i sparciałe 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, falowanie, gaśnie, przegazoawaniu, obrotów

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq