Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

alternator

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 Marcin1984

Marcin1984
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Wielkopolska
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:40, 09.07.2019

A nie rozlutował się mostek diodowy? W moim przypadku tak było. Wystarczy wymontować i poprawić luty na mostku diodowym. Można też rozważyć wymianę szczotek. Rzadko pada regulator.

P.S. dla potomnych koło pasowe alternatora Bosch F00M 991 011 (drogie ok. 160 zł) lub zamiennik Cargo 136704 (do 50 zł), które jest przyczyną ślizgania się paska,a więc irytujących świstów oraz 2 łożysk i alternator jak nowy.


  • 0

#17 roolf

roolf
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:05, 10.07.2019

Marcin1984
Mostek diodowy wygląda dobrze... Na altku jest nowy regulator napięcie, nie zdaje mi się że w nim szczotki poszły. Sprawdzałem też bieżnie kumutatora czy nie wtarte, ale są ok. Najwyżej podmienię kilka gratów ze starego altka i się okaże  :diabelgrin:

  • 0

#18 leniooo2

leniooo2
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Włodawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exutive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:26, 19.10.2019

Witam , jestem tu nowy . Zaznaczam że mechanikiem nie jestem , potrzebuje wiadomości na temat hondy, wczoraj wymieniłem alternator i pasek , nie pamiętam czy wcześniej po odpaleniu silnika chodziły wiatraki w chłodnicy, teraz nie chodzą, druga rzecz mam wrażenie że się silnik szybko grzeje w okolicach świec, 3 sprawa to pali się kontrolka samochodu na pomarańczowo . Załączam zdjęcie i licze na waszą pomoc chłopaki. 

Załączone pliki


  • 0

#19 roolf

roolf
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:49, 19.10.2019

leniooo2
Wiatraki się załączają gdy tem. cieczy osiągnie te 90/100
°C(??) (u mnie włączają się tak delikatnie ponad połową skali)  :zoltek: zerknij jeszcze czy kostka w okolicach termostatu nie jest poluzowana, lub źle wpięta (przerabiałem ten temat ostatnio w  swojej VI)... wiatraki nie ruszą inaczej 8-)
 Co do grzania w okolicach świec, według Mnie. To z tego powodu że tam występuje zapłon  :hehe wysoka temperatura i inne bajery... Pomarańczowa kontrolka samochodu, to podepnij kompa i będziesz wiedział jaki to błąd  ;-)
 
  • 0

#20 leniooo2

leniooo2
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Włodawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exutive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:37, 19.10.2019

ok dzięki za info kolego . Jak narazie temperatura u mnie nie przekracza 90 stopni . A ta kontrolka to świeciła się bo miałem bagażnik otwarty i maske i drzwi i dlatego :) 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq