Siemanko, to znowu ja
Wielka prośba do ludzi posiadających "dedykowanego" short rama Simoty w 6-tce - da rade wrzucić jakąś fotkę jak to u was wygląda, bo coś mi jakoś to nie leży wszystko przy pierwszej szybkiej przymiarce dzisiaj i chciałbym zweryfikować moje wątpliwości przez Wasze fotki. Pozdrawiam ;p
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:44, 10.11.2014
#2
Napisano 15:58, 10.11.2014
zajrzyj do mnie do tematu. w starszych fotkach jest SRI simoty (teraz przerobiony na CAI) . co konkretnie Ci nie leży?
a co mi tam, coś odgrzebałem, nie wiem czy Ci pomoże.
http://www.fotosik.p...90217808c3.html
http://www.fotosik.p...8f31858698.html
http://www.fotosik.p...f204401fa7.html
http://www.fotosik.p...fad40226df.html
http://www.fotosik.p...51b8ce10b1.html
podejrzewam, że nie bardzo Ci pasuje samo mocowanie filtra w okolicy akumulatora..... ja te ich mocowania co dodawali w zestawie, które do niczego nie pasują wyp....em i zrobiłem z blachy taką podpórkę przykręcaną na śrubę którą była przykręcona fabryczna puszka filtra powietrza, właśnie przy samej krawędzi "korytka" na akumulator
do tego bez tej podpórki rura od filtra opiera się o rurki od klimy, jedno o drugie się ociera kiedy silnik pracuje i jest spora szansa, ze po jakimś czasie się zrobi dziura, w jednym lub drugim
Użytkownik krisss111 edytował ten post 16:00, 10.11.2014
#3
Napisano 16:02, 10.11.2014
Mi właśnie nie chce tak ładnie "wejść" obok aku, rura trochę jakby nie spasowana..
#4
Napisano 16:15, 10.11.2014
hmm, no to nie wiem, a może zamiast do acco, to Ci do czegoś innego wysłali, albo może nie do tego gena przez przypadek
#5
Napisano 16:52, 10.11.2014
U mnie było trzeba dogiąć w dół rurkę od klimy bo też za nic nie chciało pasować na początku. Po przymierzaj na spokojnie po doginaj i będzie pasowało. A później zachwycaj się rykiem na VTEC'u
#6
Napisano 17:07, 10.11.2014
VTEC już ryczy ale maska się nie domyka
#7
Napisano 18:50, 10.11.2014
#8
Napisano 08:20, 11.11.2014
jutro srobię fotkę i wkleję, bo nie mam , a dziś już ciemno . najlepiej przypomnij mi na PW, bo mogę zapomnieć
EDIT
no i cyknąłem. nie wiem czy wam to coś pomoże, bo najlepiej byłoby widać jakbym ten "wsporniczek" wymontował, ale .... no sorry chłopaki, ale mi się nie chce
trochę inwencji twórczej i na pewno sami coś wystrugacie. na fotkach zaznaczyłem go czerwoną kreską, a na zielono(bardziej żółty ten kolor ) oznaczyłem miejsce w którym jest przykręcone (zdj 1) i gdzie nakleiłem filc (zdj 2), żeby mi się nie ocierała rura o ten wspornik bezpośrednio
http://www.fotosik.p...9c2f29b6c6.html
http://www.fotosik.p...56fd69af78.html
http://www.fotosik.p...a3acb1dd3c.html
Użytkownik krisss111 edytował ten post 08:23, 11.11.2014
#9
Napisano 10:07, 11.11.2014
słyszycie już dźwięk vtecka od 2300obr?
#10
Napisano 13:31, 11.11.2014
wiec nie da sie go slyszec przy 2300rpm...
Napewno glosniej niz w serii przez ten dolot, i slyszalne jest zasysanie powietrza duzo glosniej.
Użytkownik 93karol edytował ten post 13:31, 11.11.2014
#11
Napisano 14:00, 11.11.2014
Karol, co ty bredzisz.........
przy 2500 właśnie vtec się włącza, a przy 4 z kawałkiem to się dodatkowe kanały w kolektorze dolotowym otwierają IAB bodajże się to nazywa
tutaj jest to ładnie ropisane
http://autokult.pl/2...nsku-vtec-wideo
także pierwsza faza do 2500, druga do 6000, a potem trzecia, to przy 4 tysiącach to taki bonus, nie związany z vtec'iem
odpowiadając na pytanko CiviT ..... tak słychać że się zmienia dźwięk, ale nie można tego porównywać z dźwiękiem w Rkach, tak i sam Vtec jest bardziej "agresywny"
#12
Napisano 20:33, 11.11.2014
mam f20b6 w coupe, czyli to samo co f18 ino większa pojemność, są tylko 2 fazy w tych silnikach, 1wsza praca na 12 zaworach przy spokojnej jeździe do 3800 przy bucie do 2300 i druga faza vtec powyżej tych wartości do odcinki. W sedanach i hatch jest IAB od ok 4300, w całym zakresie obrotów nie słyszę zmiany dźwięku bo niby gdzie, jak vtec od dołu i przejścia nie słychać i do odcinki idzie na vtecku.
#13
Napisano 21:30, 11.11.2014
nie wiem ile tych faz mamy w coupe, ale u mnie najpierw słychać pierwsze przejście na 2500 a potem drugie około 4000
co do IAB itd to pisałem w odniesieniu do karola
swoją drogą, ciekawe, że do praktyczie bliźniaczych silników aż tak kombinowali z tymi różnicami w kolektorach, jest IAB, nie ma.... co to zmienia
ciekawe jak jest w f20b6 z europy
#14
Napisano 22:04, 11.11.2014
4tys z kawalkiem to faza w ktorej zawory ssace sa otwierane bardziej i dluzej, (wyzsza i szersza krzywka)
od kiedy IAB jest w tych silnikach?
Cytat jedenego z kolegow z tematu w ktorym prouszono vtec'a z f18/f20 tak krzywki sa trzy, ale VTEC jest 2 stopniowy.
dwie mniejsze krzywki odpowiedalnie sa za otwieranie jednego zaworu na srednie wychylenie a drugiego praktycznie na 1% wychylenia , czyli auto pracuje praktycznie na 1 zaworze ssacym i mieszanka zostaje zawirowana w celu lepszego spalenia, za to odpowiedzailne sa dwie boczne krzywki na walku.
po przekroczeniu VTECA aktywuje sie najdluzsza trzeica srodkowa krzywka i oba zawory otwierane sa na maksa.
U mnie nie slychac przy 2300rpm jakoes wiekszej roznicy w dzwieku.... dopiero przy 4500tys.
Użytkownik 93karol edytował ten post 22:03, 11.11.2014
#15
Napisano 06:52, 12.11.2014
no widzisz 93karol, o no jest IAB w twoim akurat jest...... tutaj masz schemacik, na czerwono Ci zaznaczyłem
nawet kiedyś na jednym ze spotów z sethem sprawdzaliśmy czy działa no i działa tak jak pisałem przy około 4 tysiach widać jak te "przepustniczki" pracują, może nie dokładnie one, ale widać jak sprężyna na kolektorze się napina
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych