Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem po regulacji zaworów

VI regulacja zaworów klekot nierówna praca

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#31 Ebola

Ebola
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Tbg/Rz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Bida edition:)
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:59, 06.09.2014

Czyli problem tkwił w tym że kręciłeś kołem pasowym w złą stronę? Niedługo planuję również zabrać się za regulację, i teraz będę miał świadomość jak ważna to kwestia:)

Ale cieszę się że problem udało się zlikwidować.

Pozdrawiam


  • 0

#32 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 10:29, 06.09.2014

Przy kręceniu w lewą stronę (tak jak powinno się kręcić) zawory pracują w kolejności 1-3-4-2. Jak kręcisz w drugą to zawory 1-2-4-3 a kolega ustawiał w kolejności pierwszej, czyli na cylindrach, gdzie tłok nie był w martwym położeniu. Kręcić sobie możesz w którą chcesz.


  • 0

#33 Ebola

Ebola
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Tbg/Rz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Bida edition:)
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:38, 06.09.2014

Ok, zagłębiłem się w temat i mniej więcej rozumiem na czym polega różnica.

Na dniach postaram się coś zdziałać a jak coś schrzanię to będę tu szukał pomocy:)


  • 0

#34 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:23, 06.09.2014

Uwierz , że chyba nie słyszałeś klekotu po obróconej panewce :cwaniak: Tu ewidentnie słychać zawory, za duży luz i tłuką, chyba, że luz odpowiedni i kasowniki są już zuzyte.

 

 

luz zaworowy swoja droga ale te wtryski od gazy tez taka napierdzielaja........


  • 0

#35 wojtas12343

wojtas12343
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Grodzisk Maz.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 23:13, 06.09.2014

Wtrysków nie będziesz tak słyszał przy zamkniętej masce jak zaworów.


  • 0

#36 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:30, 08.09.2014

no to wiadomo - mowie o sytuacji jaka byla przedstawiona na filmiku


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, regulacja zaworów, klekot, nierówna praca

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq