Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Remont Silnika

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 glowka22

glowka22
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Nisko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:137
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:39, 30.08.2014

Witam,Jestem Świeżo po remoncie silnika 1.8 V-tec,Chciałbym przedstawić kosztorys, jak by kogoś to interesowało w przyszłości i zapytać co może być powodem święcącego się "Checka" a więc właśnie wyświetliło mi błąd nr 41-grzejnik podgrzewanego czujnika tlenu (sonda lambda) podstawowy. A teraz kosztorys: pierścienie tłokowe 154zł,uszczelka kolektora ssącego 22zł,wydechowego 46zł,uszcz.zaworowy 65zł sruby głowicy 176zł,uszczelka głowicy 194zł,płyn chłodniczy 47zł , pasek rozrządu 70zł, pasek balansujący 46zł filtr powietrza 25zł swiece 62zł panewki korbowodowe 105zł,uszczelka pokrywy zaworów 30zł plus 3 jakieś zimmeringi 50 zl filtr oleju 17 zł.Plus do tego robocizna 300 zl za planowanie głowicy docieranie zaworów i sprawdzenie szczelności , 440 zł za usługę mechanika.
  • 0

#2 chlebe

chlebe
  • Forumowicz
  • 181 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:26, 30.08.2014

Widzę, że jesteś z okolicy, więc tak z czystej ciekawości zapytam :) gdzie to robiłeś?


  • 0

#3 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 22:34, 30.08.2014

No dobra, przynajmniej forsa nie poszła na dzie..........   Ale napisz, jak teraz cyka ? :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#4 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:50, 30.08.2014

Błąd grzałki sondy i remont? :)


  • 0

#5 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 08:11, 31.08.2014

Może wcześniej za dużo oleju łykał ?


  • 0

#6 Radziu

Radziu
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:ELW LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MIX
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:41, 31.08.2014

Ja wydałem podobnie, 1800-1900 zł wyszło. Czym był spowodowany remont? 

 

Co do "checka" to u mnie powodem była nieprawidłowa dawka gazu (zbyt mała w tym przypadku), po regulacji problem przestał się pojawiać, Ty jednak jak widzę gazu chyba nie masz...  :hmm:


  • 0

Moja Honda

 

Tam gdzie przeciętny germaniec już zdycha, Honda zaczyna drugie życie


#7 glowka22

glowka22
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Nisko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:137
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:16, 31.08.2014

Przyczyną remontu było branie oleju okolo od max do min- skali na bagnecie robiłem troche ponad 1000 km. zapieczone pierscienie były, remont robił mi kolega kolegi , co pracuje w zakładzie trudniącym się w regeneracjach silników itp.  a co do błędu  to przed remontem go nie było , mechanik poskładał silnik odpalił i zaraz bład wyskoczył,  Lpg posiadam ale wyłączyłem, wiec to nie będzię wina złej dawki lpg.  


  • 0

#8 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:03, 01.09.2014

Błąd grzałki sondy nie ma nic wspólnego z LPG, po prostu spaliła się lub obwód został przerwany ;)

 

Możesz założyć albo tanią sondę uniwersalną NGK do starej wtyczki (na dołączone zaciski) albo za ok.200 zł sondę dedykowaną Bosch czy Delphi.

 

1.8 F18B2 nie ma wygórowanych wymagań co do sondy i pasują standardowe sondy 4-przewodowe z izolowaną masą od obudowy takie same jak np. do Civic'ów ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#9 glowka22

glowka22
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Nisko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:137
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:53, 01.09.2014

Ponad rok temu wymieniałem już sonde na uniwersalna tez grzałka sie popsuła, a teraz było ok, tylko po remoncie sie popsuła i próbuje dojść czy to Matka natura czy może zawinił mechanik...
  • 0

#10 Radziu

Radziu
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:ELW LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MIX
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:56, 01.09.2014

Błąd grzałki sondy nie ma nic wspólnego z LPG, po prostu spaliła się lub obwód został przerwany ;)

 

Dzięki za sprostowanie, nie doczytałem, mi wymrygało inny błąd. :)


  • 0

Moja Honda

 

Tam gdzie przeciętny germaniec już zdycha, Honda zaczyna drugie życie


#11 glowka22

glowka22
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Nisko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:137
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:36, 08.09.2014

no więc wymieniłem sonde zrobiłem reset i błąd dalej świeci ten sam 41:/ jakieś sugestie? coś musiał mechanior popsuć przy remoncie.... :/
  • 0

#12 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 08:10, 08.09.2014

Zmierz rezystencje grzałki, sprawdź czy grzałka dostaje napięcie ładowania na wejściu...
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#13 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:56, 08.09.2014

przedzwoń miernikiem przewody od ecu do sondy i bedziesz wiedzial czy gdzies kabelek sie nie przerwał :) musisz tylko znalezc pinout ecu


  • 0

#14 glowka22

glowka22
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Nisko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:137
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:45, 18.09.2014

a więc mechanik posprawdzał wszystkie kable ,czujniki przekażniki i wszystko ok , sprawdzał tez sonde i mówił ze ta co kupiłem uniwersalna jest popsuta, teraz muszę znaleść używkę orinalną z wtyczką bo już kabelków brakuje, znalazłem cos takiego, bedzie pasowała ? http://allegro.pl/so...4590481649.html
  • 0

#15 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 18:45, 18.09.2014

, bedzie pasowała ? http://allegro.pl/so...4590481649.html

Raczej nie . W opisie jest ,że to jest druga sonda w katalizatorze a ty masz jedną przed katalizatorem . No i inne oznaczenie , powinno być OZA501-H17 a jest inaczej w ogłoszeniu  :hmmm:


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq