Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Moja Honda bardziej zgniła niż wygląda.

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
143 odpowiedzi w tym temacie

#121 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:19, 07.02.2015

w tym miejscu tylko blacha i klej-uszczelniacz ,o spawaniu nie ma mowy bo wypali gąbkę w ścianie (o wiązce nie wspomne) :alien: ,ja wydarłem gumę posmarowałem klejem do blach i z powrotem założyłem ,od strony komory jest gitara a od środka auta pewnie jak u kolegi Radio

tylko tak jak mówiłem od strony kierowcy jest to samo ,tylko dostęp dużo gorszy ,sam nie wiem jak się za to zabrać :hmmm:


  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#122 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 23:38, 07.02.2015

Po obejrzeniu fotek i opisu Kolegi Radio też myślę co robić od strony kabiny.

Od strony kierowcy najpierw zawalczę od strony zewnętrznej, czyli nadkola - tutaj jest ciśnienie syfu z koła i na pewno dostaje się głębiej przez wyżarte przez rudą szczeliny w poszyciu nadkola do środka kabiny. Nie wiem jak od strony kielicha.

Generalnie robię porządek najpierw od zewnątrz. W kabinie ruda nie będzie sie powiększać, bo odetnę dopływ syfu.

 

Valdi co to jest ",ja wydarłem gumę posmarowałem klejem do blach i z powrotem założyłem ,od strony komory jest gitara"  - objaśnij to bardziej "po chłopsku" proszę :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#123 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:44, 07.02.2015

:hehe już ci godom :

guma ,gdzie wiązka przechodzi da się wyciągnąć ,wtedy robisz co możesz z rudą Grażynką ,smarujesz - kleisz-uszczelniasz i zakładasz z powrotem ,tak to wygląda od komory silnika, wujek..


  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#124 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 23:58, 07.02.2015

Wujek nie kuma, czyli co bezlitośnie przeciąłeś gumę przelotu tasakiem, odłożyłeś gumę na bok, celem  łatwiejszego rżnięcia Grażynki.

Potem po właściwym uszczelnieniu ubytków w blasze, zakładasz gumę z powrotem na wiązkę przewodów i musisz skleić przeciętą gumę i jeszcze ją dokleić do blachy ?


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#125 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:16, 08.02.2015

nie no ,nie tak agresywnie - guma da sie wyciągnąć "normalnie " dłonią i potem pozostała  część programu ...


  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#126 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 15:24, 08.02.2015

Dobra Pany, trochę rozgrzebałem na razie w ramach oceny zakresu renowacji.

Poniżej fotka, jak ruda może podstępnie się zagnieździć pod fabrycznym zabezpieczeniem  - jest to nie pierwsze miejsce, które odkryłem:

562e9cee9e208d09med.jpg


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#127 Radio

Radio
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:22, 08.02.2015

Po obejrzeniu fotek i opisu Kolegi Radio też myślę co robić od strony kabiny.

Od strony kierowcy najpierw zawalczę od strony zewnętrznej, czyli nadkola - tutaj jest ciśnienie syfu z koła i na pewno dostaje się głębiej przez wyżarte przez rudą szczeliny w poszyciu nadkola do środka kabiny. Nie wiem jak od strony kielicha.

Generalnie robię porządek najpierw od zewnątrz. W kabinie ruda nie będzie sie powiększać, bo odetnę dopływ syfu.

 

Valdi co to jest ",ja wydarłem gumę posmarowałem klejem do blach i z powrotem założyłem ,od strony komory jest gitara"  - objaśnij to bardziej "po chłopsku" proszę :)

 

Jak chcesz żeby woda Ci więcej nie leciała do środka wówczas trzeba uszczelnić również od strony kielicha. Amen

Inaczej się zdziwisz i suszenie wykładziny (w tych warunkach mega czasochłonne) pójdzie na marne.


  • 0

#128 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 19:04, 08.02.2015

@Radio, moja ostatnia fotka (post nr 126) jest od strony kielicha mocowania prawego amora, potwierdź proszę :)

 

 

 

W końcu obejrzałem wszystkie fotki Kolegi Mezola (mój net ma niską transmisję).

Ogrom roboty, jestem pod wrażeniem.

Bardzo dużo uszczelniacza włożyłeś w to miejsce za kielichem


Użytkownik Czarnota edytował ten post 19:17, 08.02.2015

  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#129 Radio

Radio
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:55, 09.02.2015

@Radio, moja ostatnia fotka (post nr 126) jest od strony kielicha mocowania prawego amora, potwierdź proszę :)

 

 

 

W końcu obejrzałem wszystkie fotki Kolegi Mezola (mój net ma niską transmisję).

Ogrom roboty, jestem pod wrażeniem.

Bardzo dużo uszczelniacza włożyłeś w to miejsce za kielichem

 

Ładnie porysowałeś - właśnie tam gdzie masz rudą oraz pod tą gumą wiązki na ścianie - czyli w linii prostopadlej do tejj rudej z ostatniego posta.

 

Od strony pasażera jest tam łatwiejszy dostęp. Od kierowcy trzeba kablę odginać i chyba zbiorniczek od sprzęgła odchylić.


Użytkownik Radio edytował ten post 13:56, 09.02.2015

  • 0

#130 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:13, 14.02.2015

Czym zabezpieczyć łączenie blach, aby to wyglądało w miarę. Chodzi mi aby zrobić takie spoiwo jak w oryginale jest przy kłaczeniu blach (taka ala guma czy cos w ten stylu).


  • 0

#131 Radek0684

Radek0684
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:WLKP.
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:09, 14.02.2015

Czym zabezpieczyć łączenie blach, aby to wyglądało w miarę. Chodzi mi aby zrobić takie spoiwo jak w oryginale jest przy kłaczeniu blach (taka ala guma czy cos w ten stylu).

Może takie cuś ktoś stosował w tym celu?

http://www.soudal.pl...-carbond-945-fc


  • 0

#132 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 21:10, 14.02.2015

Ja stosuję takie cuś w moim Acco. Dokładnie nie Soudal    tylko  NOVOL, dwa rodzaje:

 

- GRAVIT - 630 na pistolet, wyciskacz "stonogę" i paluszkiem umaczanym w lekko rozcieńczonym płynie np. Ludwik formujesz pożądany  kształt, np fabryczny :)

- GRAVIT - 620 na pędzel, nakładasz pędzlem o twardym włosie, do dużych powierzchni

 

NOVOL - dobry stosunek jakości/ceny

 

Są inne marki np. Farecla, Crocodile


Użytkownik Czarnota edytował ten post 21:11, 14.02.2015

  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#133 karel17

karel17
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Mikstat
  • Silnik:F18
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:12, 22.02.2015

Pod zabezpieczeniem w komorze to jest Pikus. Zajrzyj jeszcze pod nadkole plastikowe i oczysc szczotka cala reszte. Tam będzie podejrzewa to samo co u mnie!
Dobrze ze 7g robili juz w Japonii bo Civic MB czyli angielki tez tak w*cenzura*la.
  • 0

#134 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 12:21, 22.02.2015

Karel17, a co powiesz na to: :)

 

http://www.fotosik.p...bc26e9d212.html


Użytkownik Czarnota edytował ten post 12:22, 22.02.2015

  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#135 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:22, 22.02.2015

Karel17, a co powiesz na to: :)

 

http://www.fotosik.p...bc26e9d212.html

Panowie nie wszystkie acco gniły w tym miejscu , te które od początku eksploatowane były w Polsce na 90% tak , wiadomo ... solanka! Problem tkwi w tym , że ściana grodziowa nie jest uszczelniona w miejscu łączenia z kielichem i zbiera się tam woda . Czarnota fajnie zrobił sobie nadkole ,ale to miejsce pracuje i po kilku podniesieniach auta na lewarku cała "sztukateria "może zacząć pękać.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq