Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Moja Honda bardziej zgniła niż wygląda.

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
143 odpowiedzi w tym temacie

#61 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 10:13, 17.08.2014

Sacrum, właściwie to napisałeś to samo co ja, tylko innymi słowy (oprócz tej piaskownicy :)). Doskonale wiem, jak wygląda spawanie różnymi technikami i dlatego chciałem uczulić naszego kolegę na rozpierduchę, jaką uczyni proces rozbierania, docinek, dopasowywania kształtu, spawania z iskrami - chyba, że zgrzewanie punktowe, jak w fabryce. Wiele miejsc składa się z kilku warstw blach nałożonych na zakład i zgrzanych, które stopniowo zżerała ruda. Jak będzie wyglądało spawanie w miejscach, gdzie dojście palnikiem jest niemożliwe. O dokładnym zasłanianiu to lepiej zapomnieć w warunkach "normalnej" pracy spawacza. Zawsze asystuję przy naprawach (spawaniu) wydechu. Obspawanie rurki o średnicy ok. 6cm wprawnemu zajmuje  ok. 10 min., u kolegi takich spawów byłoby na dobre parę metrów.

I tak dalej i tak podobnie co pisałem wyżej. Widziałem parę miejsc, gdzie oryginalnie zgrzane nakrętki do mocowania oprzyrządowania są niebezpiecznie zrudziałe. Pokaż mi blacharza, który na nowym kawałku wywierci i "przymocuje" nową nakrętkę z milimetrową dokładnością.


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#62 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:16, 17.08.2014

Jak dobrze powycina z dawcy to nie musi koniecznie musi spawać, może kleić i zgrzewać, to mniej obciąża resztę blachy. Podobnie robi się z technologii w Beemkach gdzie wiele elementów bierze się na klej do karoserii, który zaleca producent a dużo elementów idzie na zgrzewy i klej. Zgrzew robisz punktowo a nie po całej długości blachy jak spaw. Oczywiście najłatwiej jest pospawać ale jak się dobry blacharz z głową za to weźmie to będzie dobrze i nie strach będzie tym autem jeździć.


  • 0

 


#63 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 10:38, 17.08.2014

Dlatego zasugerowałem wymianę całego przodu. Spaw byłby tylko w jednej płaszczyźnie. Całe troskliwie zdjęte bebechy poszły by do nowego, który już przed zbrojeniem można by pięknie przygotować np. pod względem zabezpieczenia antykorozyjnego.

Nie wiem, czy jest stosowana technika spawów z nierdzewki w połaczeniu ze zwykła stala, ale jeśli tak, to ja bym to zastosował.


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#64 malek360

malek360
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Przędzel
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:38, 17.08.2014

Zaproponowałem spawanie przodu lecz wiąże się z tym demontaż silnika itp pianka i części plastikowe będą wyciągane zresztą trzeba zobaczyć jak wewnątrz wygląda sprawa tutaj zdjęcia accorda : 20140817_121525c4jvu.jpg20140817_121534h7klk.jpgTutaj po poprzednim właścicielu zderzak tył :

20140817_121542qkksv.jpg20140817_121545rjkt3.jpgSprawka betonowego słupka :

20140817_121551x5j8r.jpg20140817_1216078akb2.jpg20140817_121822m0jw5.jpg20140817_121618ltkz3.jpg20140817_121632pejrg.jpg20140817_121641ywjno.jpg20140817_121653qvk54.jpg20140817_121659u5j9v.jpg20140817_121848x3k3s.jpg20140817_1218549tkcz.jpg20140817_121858m7ky0.jpg20140817_121934r2kf2.jpgOd wewnątrz zderzaka widnieją napisy białe oraz żółte czyżby zderzak z odzysku ?

20140817_121954d1j9v.jpg20140817_122005kgjap.jpg


  • 0

#65 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:43, 17.08.2014

A ja napiszę tak: dej Ci boże że Ci to za 1600 zrobi. Jak to rozgrzebie to się dopiero zacznie sypać. Powtórzę: szukaj budy


  • 0

#66 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 12:00, 17.08.2014

Malek360, środek wygląda ładnie. Ale dla podjęcia właściwej decyzji zdjąłbym również tylny zderzak i dokładnie podrapał. Ostatnio regenerowałem tył i tam też ruda może nieźle popsuć nastrój, zwłaszcza tylna belka, grodź ? i oczywiście metalowe nadkola.

Accord34, taka zdrowa EU buda, to ile może kosztować ?

Zapomniałem o progach, zwłaszcza z tyłu


Użytkownik Czarnota edytował ten post 12:02, 17.08.2014

  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#67 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:00, 17.08.2014

A ja napiszę tak: dej Ci boże że Ci to za 1600 zrobi. Jak to rozgrzebie to się dopiero zacznie sypać. Powtórzę: szukaj budy

W sumie to racja, moze sie okazac po demontazu tego i tamtego ze progi sa z papieru i szpachli albo pianki budowlanej na przyklad...



Użytkownik bartekinator edytował ten post 12:02, 17.08.2014

  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!


#68 malek360

malek360
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Przędzel
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:41, 19.08.2014

Auto u mechanika, zostanie rozebrane i sprawdzone zdam dalsze relacje i może jakieś zdjęcia , belka zderzaka z tyłu wygląda fatalnie jak kolega wspominał zobaczymy dalej.


  • 0

#69 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 21:12, 19.08.2014

Tylna belka bardzo deficytowy towar, oprócz ASO - 640,-PLN. Brrr, jak słyszę autko będzie rozebrane u mechanika. Może go uczul żeby wszystkie śrubki, plasticzki, spinki itd, itd. zbierał w jedno szczelne miejsce


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#70 malek360

malek360
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Przędzel
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:05, 20.08.2014

Tylna belka bardzo deficytowy towar, oprócz ASO - 640,-PLN. Brrr, jak słyszę autko będzie rozebrane u mechanika. Może go uczul żeby wszystkie śrubki, plasticzki, spinki itd, itd. zbierał w jedno szczelne miejsce

 

Już na samym starcie sam zniszczyłem 2 spinki nie dało się ich wykręcić do tego brakuje sporo od osłon z przodu .


  • 0

#71 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 11:35, 20.08.2014

Wszelkie spinki polecam ROMIX, dużo taniej niż OEM, jakość bardzo dobra, kupowałem wg oryginałów, wpinałem i nic nie połamałem :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#72 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 11:39, 20.08.2014

Hej :-)
Potwierdzam - Romix są bardzo dobrej jakości, ale do tych z ASO ciągle sporo im brakuje (przynajmniej w niektórych modelach)...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z mojego fona przy użyciu Tapatalka
  • 0

#73 p_rafal

p_rafal
  • Forumowicz
  • 360 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:37, 20.08.2014

Po co Ci tylna belka? Jeździj bez  :cyklop:


Użytkownik p_rafal edytował ten post 12:37, 20.08.2014

  • 0

#74 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:08, 22.08.2014

Ja ci dam za friko z CR-V albo CIVIC nowego, ktora wolisz? CIVIC jest alu a na CR-V mozna stopic z 10 wiertel i sie nie przebijesz ;)



  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!


#75 tafun

tafun
  • Forumowicz
  • 340 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:32, 23.08.2014

Po co Ci tylna belka? Jeździj bez :cyklop:


Dokładnie, w ATR nigdy nie było belki i jakoś się nie rozleciał.


Wysłane z Nokia 3310
  • 0

----------

MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq