Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

jakie spręzyny obnizajace do amortyzatorow bilstein b6 polecacie?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 JARORM

JARORM
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Rawa Mazowiecka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:35, 22.07.2014

jakie sprezyny obnizajace do bilstein b6 polecacie?


  • 0

#2 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 16:44, 22.07.2014

a skąd masz takie amory? :)

 

zamontuj jamexy, polecam.


  • 0

#3 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 17:24, 22.07.2014

Jamexów nie polecam, pozdrawiam.


  • 0

#4 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:40, 22.07.2014

Ja bym dał Eibach Pro-Kit. Bilstein i Eibach od jakiegoś czasu współpracują (patrz zestaw Bilstein B12), więc jest szansa, że Pro-Kit'y będą dobrze współgrać z B6.


  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#5 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:58, 22.07.2014

Może H&R ?  :/


  • 0

#6 JARORM

JARORM
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Rawa Mazowiecka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:42, 23.07.2014

a skąd masz takie amory? :)

 

zamontuj jamexy, polecam.

allegro

http://allegro.pl/bi...4392331663.html

http://allegro.pl/bi...4392329064.html


  • 0

#7 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 05:52, 23.07.2014

O i widzę ,że  nawet w Łodzi . Ceny jakby przystępne  :>


  • 0

#8 JARORM

JARORM
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Rawa Mazowiecka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:53, 23.07.2014

http://allegro.pl/bi...4392331663.html

http://allegro.pl/bi...4392329064.html

http://allegro.pl/sp...4379179204.html

co powiecie o tym zestawie?


  • 0

#9 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:12, 23.07.2014

polecam :

 

- weitec

- h&r

- apex

- nippon

 

jamexy tez dadzą rade na bilsteinie :)


  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#10 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:58, 23.07.2014

a czy czasem B6 nie jest do sprężyn oem, do krótszych sprężyn jest B8, nawet sam producent wycofał się z informacją, że do B6 można zakadć np. -30 mm


  • 0

#11 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 18:06, 23.07.2014

po prostu będzie ping pong i tyle. :)


  • 0

#12 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 18:53, 23.07.2014

Jamex + standardowy amor= ping pong
Miałem nie polecam

Dopiero twardszy amor sprawę załatwia.
W zawiasie Showa Access amorka po wyciągnięciu nie bardzo mogłem ręką wcisnąć gdzie standardowy KYB bez problemu. Nowy vs nowy.

Wysłany z Tapatalk
  • 0

#13 jez985

jez985
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:https://t.me/pump_upp
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:21, 24.07.2014

a czy czasem B6 nie jest do sprężyn oem, do krótszych sprężyn jest B8, nawet sam producent wycofał się z informacją, że do B6 można zakadć np. -30 mm

Niby tak jest, ale w kwietniu pisałem do Zerkopola i gość mi odpisał, że jest możliwe obniżenie 25-30mm na B6.


  • 0

#14 JARORM

JARORM
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Rawa Mazowiecka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:42, 25.07.2014

Niby tak jest, ale w kwietniu pisałem do Zerkopola i gość mi odpisał, że jest możliwe obniżenie 25-30mm na B6.

o to bardzo dobra informacja. 


  • 0

#15 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:52, 25.07.2014

Niby tak jest, ale w kwietniu pisałem do Zerkopola i gość mi odpisał, że jest możliwe obniżenie 25-30mm na B6.

a co ci miał napisać jak ci szybciej padną amory to gdzie pojedziesz je regenerować właśnie do Zerkopolu, chociaż ewentualnie można do nich podjechać i zrobią tobie B6 taka jaka będziesz chciał, miękką, twardą, betonową, do sprężyn obniżających


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq