Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dławienie silnika/brak mocy

VI silnik brak mocy vtec filtry przepustnica egr

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
89 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jakub

Jakub
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:49, 16.06.2014

Witam,

 

Potrzebuje pomocy. Sprawa wygląda tak auto słabo się zbiera. Na obroty wchodzi a zbiera się dramatycznie, a mniej więcej przy 4 tys może 4,5 przydławia się. Wiem temat poruszany wiele razy, ale wyczyściłem przepustnice i egr, zawory wyregulowane, filtr powietrza czysty wymieniony. Jeszcze musze wymienić filtr paliwa. Komputer nie daje żadnych oznak na desce. Auto ma 232 tys przebiegu i oczywiście nie oczekuje demonicznej mocy, ale bez przesady przy wyprzedzaniu zrzucam do trzeciego biegu a auto pyta się oco mi chodzi. Jedna rzecz zostaje mi wyczyszczenie vteca, ale pytanie moje jak odkręce go całego to zacznie lać olej czy nie? Natomiast co jeszcze może być powodem?

 

Z góry dzieki za każdą pomoc.


  • 0

#2 csblack

csblack
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Libiąż
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:09, 16.06.2014

Witam.

 

Miałem podobny problem, auto nie nabierało mocy a wręcz go muliło.

Działo się tak przed standardową wymianą olejów, filtrów (powietrza, paliwa, oleju) Po wymianie części wszystko wróciło do normy.


  • 0

#3 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5817 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 55
Super

Napisano 13:12, 16.06.2014

filtry zmien i wyreguluj zawory

zaden blad sie nie swieci na desce?


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 Jakub

Jakub
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:48, 16.06.2014

filtry zmien i wyreguluj zawory

zaden blad sie nie swieci na desce?

został mi tylko filtr paliwa do wymiany, błędów żadnych, nie licząc czujnika absu 


  • 0

#5 kolo_32

kolo_32
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:31, 16.06.2014

wymien filtr paliwa, pewnie bedzie to jego pierwszy raz, tym bardziej  ze tylko na pb jezdzisz, 


  • 0
kolo

#6 accord034

accord034
  • Administrator
  • 3422 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 21
Super

Napisano 14:35, 16.06.2014

Pasowało by sondę pomierzyć.
  • 0

#7 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5817 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 55
Super

Napisano 14:36, 16.06.2014

moze rozrząd przestawiony (źle ustawiony), może ktoś ustawienie zaworów ktoś spieprzył

nic mi do głowy więcej nie przychodzi jak sie check nie pali 

 

aaaa własnie mi przyszło i to może być to  :P sonda lambda do wymiany mimo braku checka, miałem dośc podobnie 3 lata temu, coś się przydławiał a to czasem iśc nie chciał i pojechałem w Bieszczady na wakacje i zapalał fure , klima, pod górke i gaz w podłoge i check! sprawdzam sonda lambda. Skasowałem, jeździłem, zapalił się jeszcze ze dwa razy podczas pobytu. Wróciłem do domu i checka brak :) Zmieniłem sonde i zupełnie inny samochód


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 csblack

csblack
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Libiąż
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 17.06.2014

Zbyt wcześnie pochwaliłem się, że wszystko chodzi gładko.

Otóż znowu pojawiło się mulenie mimo, że były wymieniane filtry.

Czy przyczyną braku mocy może być układ wydechowy?

Sytuacja wygląda następująco na zimnym silniku wrzucając jedynkę i dodając gazu w ogóle nie dostaje obrotów po chwili puszcza go i jest moc.

Nie dzieje się tak za każdym razem tylko sporadycznie, macie jakieś pomysły co do przyczyny takiego zachowania samochodu?

Dodam, że żadna kontrolka w tym czasie się nie zapala.


  • 0

#9 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5817 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 55
Super

Napisano 12:52, 17.06.2014

czytaj post wyżej


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#10 Jakub

Jakub
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:40, 28.06.2014

Moi drodzy zmierzyłem sondę pomiar na wolnych obrotach od 0 do 0,83 (zwykłym voltomierzem) na 2500 obrotów od 0,13 do 0,80 -83 mniej czy więcej. Przepustnica, EGR wyczyszczony, filtr paliwa zmieniony, a auto idzie do 4000 obr. i dostaje przydławienia CZEMU???? Może krokówka???, bo na wolnych obrotach schodzi mi do 500 - 600 obr, choć czytałem, że wiele osób tak ma. Zauważyłem, że auto troszkę poszarpuje schodząc na niskie obroty np dojeżdzając do skrzyżowania, natomiast nie pływa na obrotach. Ogólnie rzecz biorąc jak depnę w Nubire, którą mam to auto ma kopa, a Hanka jak chce jej depnąć na 3 biegu to tak jakby się pytała oco mi chodzi?.

 

 

I powiedzcie mi jak mam się dostać do zaworu vtec. Bo nie bardzo wiem jak mam odkręcić tą 3 śrubę na samym dole chyba, że źle kombinuje????


  • 0

#11 keysee17

keysee17
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:33, 29.06.2014

Jakub czyściłeś egr a o egr plate nie zapomniałeś przypadkiem? może to też być zapchany kat. i go blokuje,cały dolot sprawdziłeś? nie ma żadnych nieszczelności? jak ci będzie łapał lewe powietrze to będą różne cyrki się działy
  • 0
krzysztof

#12 Jakub

Jakub
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:47, 29.06.2014

egr plate??? mam rozumieć że to zaślepienie??tak szczerze to nie ma tam żadnej uszczelki ani nic....a co do kata to oczywiście już był wycięty jak kupiłem to auto i zastąpiony imitacją.


  • 0

#13 keysee17

keysee17
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:02, 29.06.2014

egr plate to ta płytka na kolektorze,rzuć okiem na filmi to bedziesz wiedział o co chodzi  ;-) 


  • 0
krzysztof

#14 Jakub

Jakub
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:40, 30.06.2014

egr plate to ta płytka na kolektorze,rzuć okiem na filmi to bedziesz wiedział o co chodzi  ;-) 

Dzięki za podpowiedź, człowiek uczy się cały czas,kolejna rzecz do rozkręcania :)


  • 0

#15 keysee17

keysee17
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:36, 30.06.2014

Dzięki za podpowiedź, człowiek uczy się cały czas,kolejna rzecz do rozkręcania :)

przeczyścić nie zaszkodzi  ;) jeśli nie będzie efektu to sprawdzaj zawór vtec a dokładniej te sitko/filtr który zapchany powoduje spadek ciśnienia oleju przez co vtec załącza się pózniej albo wcale.Sprawdz tez poziom oleju bo jak masz mało to vtec będzie ci świrował


  • 0
krzysztof





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, silnik, brak mocy, vtec, filtry, przepustnica, egr

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq