Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Kierownica nie odbija do końca

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 marekkraw

marekkraw
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 29.05.2014

Witam.

 

Mam pewien problem , niedawno kupiłem Acco i zauważyłem że kierownica po skręcie wraca tylko do pewnego stopnia , potem już zostaje i ew. powoli wraca ale nie zawsze. Co to może być , gdzie szukać usterki ?


  • 0

#2 Optyk

Optyk
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Mielec/Podkarpacie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:03, 29.05.2014

Ja miałem tak samo i skończyło się na wymianie drążków oraz sworzni, więc radzę jak najszybciej udać się do mechanika i przeglądnąć temat bo skończysz z urwanym kołem oto dowód: 

wp-20140414-001.jpg


  • 0

#3 marekkraw

marekkraw
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:05, 30.05.2014

A jakies dodatkowe objawy miałeś? Bo u mnie tylko nie wraca i dzis zauwazylem ze po skręcie w prawo, wraca prawie na wprost, natomiast gorzej jest przy skrecie w lewo, wtedy niecałe pół obrotu zostaje. Oprocz tego zadnych stukow ani skrzypenia (co niby wystepuje w zatarciu) nie ma. W przyszlym tyg jade do mecha.
  • 0

#4 mury

mury
  • Forumowicz
  • 256 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:45, 30.05.2014

U mnie było to samo, skończyło się na regeneracji maglownicy. Dodatkowe objawy jakie miałem to stukanie przy energicznym kręceniu kierownicą lewo/prawo na wyłączonym silniku i brak możliwości ustawienia kierownicy na wprost jadąc prosto.

Zaraz po regeneracji kierownica chodziła ciężej i nie odbijała do końca ani z lewej ani z prawej, po czasie się rozchodziła.

Nie miałem problemów z drążkami i sworzniami.


  • 0

#5 Optyk

Optyk
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Mielec/Podkarpacie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:33, 30.05.2014

Dodatkowo przed samym rozsypaniem się sworznia samochód lekko ściągało i kierownica wcale nie odbijała więc przy okazji radzę sprawdzić tak żeby mieć spokój.


  • 0

#6 marekkraw

marekkraw
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:30, 31.05.2014

Ok dzięki , mam nadzieje że mechanik wychwyci usterkę.
  • 0

#7 marekkraw

marekkraw
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 04.06.2014

Do mechanika jeszcze nie dotarlem , ale odkrylem ze przy predkosci 100km/h + , kiera wraca , problem jest przy mniejszej predkosci
  • 0

#8 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:45, 05.06.2014

dolne sworznie do wymiany - temat przerobiony na sobie :)


  • 0

#9 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 09:38, 08.08.2014

Potwierdzam tež to miałem stworzenie dolne na 100%

Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
  • 0
maniek7414

#10 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 10:23, 08.08.2014

Ja też potwierdzę że  dolne sworznie są do sprawdzenia  , masz podobnie jak u mnie . Ja jeszcze zauważyłem że na mokrej nawierzchni przy  skręcaniu w lewo pod dużym kątem przód potrafił tracić przyczepność.  Koło robiło lekkiego , hałaśliwego  kangurka  i auto uciekało na zewnątrz toru jazdy .  U mnie padł prawy sworzeń.  Przy większych prędkościach prowadzenie było prawidłowe  , nic się nie działo oprócz drgań na kierze jak u Ciebie.


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#11 vanhelsing

vanhelsing
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Jaworzno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance Navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:54, 12.07.2017

Panowie, mam podobny objaw : kierownica wolna odbija i nie chce do konca wrócić do swojej prostej pozycji - po Waszym doświadczeniu biorę na celownik sworznie dolne. I tutaj pytanie: jakie firmy zamiennik kupić? Na allegro widzę firmy CTR za 64,90, AS za 44,40. Jaki wybrać? A może polecacie inne firmy które już macie przetestowane?  VIIIgen


Użytkownik vanhelsing edytował ten post 21:54, 12.07.2017

  • 0

#12 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:01, 14.07.2017

Śmiało CTR

Wysłane z Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq