Koledzy prosze o pomoc!! Musze wyjac krótka Półoś w moim akordku, mam rozwalona oslone gumowa na przegubie wewnetrznym i musze ja wymienic. z tego co sie orjetuje to nie redzi tego zrobic bez wyjecia Półosi.. jak by ktos byl na tyle obcykany i popwiedzial mi krok po kroku jak zrobic to samemu to bylo by super.. mam troszke narzedzi i wiem ze sobie poradze.. poprostu potrzebuje instrukcjii...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:57, 11.05.2014
#2
Napisano 19:22, 11.05.2014
1. zdjąc koło
2. odkręcić na piaście nakrętkę klucz 36... lepiej kup sobie metr rury do tego i klucz na 3/4 cala bo inne urwiesz... odkręcić widełki na dole i na łączeniu z amorem.. PS jak nie masz palnika i nie podgrzejesz śruby wiedz że możesz ja uwalić i wtedy - HUSTON MAMY PROBLEM
3. odkręcić końcówkę kierownicą - wyjąć ją poprzez przyjebanie młotkiem w zwrotnicę min 1kg
4. odkręcić nakrędkę dolego sworznia analogicznie jak wyżej przy pier dolić młotem w zwrotnicę. wyjąć oskę
5. kupić łyżkę do zdjemowania opon
6. wyjąć dolot i wsadzić łyżkę pomiędzy półoś i skrzynię i kliknąć żeby ośka wyskoczyła
7. szmata i czyścimy
8 szczypce segera i do dzieła...
9 nawalić się przy tym dobrym trunkiem
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#3
Napisano 19:27, 11.05.2014
Opis mi sie podoba ) szczegolnie ostatni punkt :)P)) ale z tego co jeszcze sie zdazylem zorietowac to trzeba spuscic olej ze skrzyni??
#4
Napisano 19:30, 11.05.2014
piepszysz...nic nie trzeba spuszczać
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#5
Napisano 19:35, 11.05.2014
no dobra jutro kupie palnik i do dziela, mam nadzieje ze sie uda )) Hania mi przegladu nie przeszla z tego powodu i musze roic.. ceny u mechaniorow w UK sa kosmiczne a jak sie samemu ma troszke pojecia to mozna zaoszczedzic sporo )))
#6
Napisano 19:46, 11.05.2014
ja mam taki palnik i daje radę we wszystkim.. nawet w zawieszeniach a i na grilla zabierasz i masz panie 10 w 1 temat
http://allegro.pl/pa...4152637783.html
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#7
Napisano 19:59, 11.05.2014
no cos podobnego bede szukal tu w sklepach.. napewno jak mowisz sie przyda do wszystkiego ))) dzis bawilem sie w czyszczenie przepustnicy sprayem, troszke pomoglo ale mysle ze silniczek krokowy mam do wymiany chyba
Użytkownik Madarendin edytował ten post 20:03, 11.05.2014
#8
Napisano 20:02, 11.05.2014
#9
Napisano 20:13, 11.05.2014
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#10
Napisano 20:16, 11.05.2014
Witam,
Te angole to się do wszystkiego przyczepią, myślałby, że taki porządny naród. A ten opis wymiany półosi to przecież "strach się bać".
W razie co, to można uderzyć do Ciebie Wolek ?. Przy okazji odwiedzę swoje włościa w Trąbkach.
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#11
Napisano 20:21, 11.05.2014
Chlopie oni sie tu czepiaja nawet jak zarowka jest przepalona.. masakra... u mnie mi napisale ze mam do zrobienia... lacznik stabilizatora , guma na polosi, zarowke postojowa z przodu, i rejstracje przednia bo mi popekal laminat.. aaaa i jeszcze lampe prawa do wypolerowania bo zaszla lekko nalotem kamienia z wody
#12
Napisano 21:09, 11.05.2014
Żarówkę, łącznik stabilizatora, laminat, polerkę możesz samemu ogarnąć, gorzej z tą półosią. Samemu bałbym się walić młotem wg. instrukcji Wolka, najwyżej pod jego kierownictwem. Na dniach wymieniłem samemu łączniki stabilizatora tylnego, banalna robota, tylko był problem z odkręceniem zardzewiałych nakrętek, musiałem ciąć piłką po nakrętkach. Polecam łączniki firmy CTR, bardzo porządny zamiennik, tył autka wyraźnie mniej myszkuje. Powiedzmy jak wszystko poprawisz, to jeszcze raz zapłacisz za przegląd ?.
W sprawie polerki (też robiłem samemu) odsyłam do tematu Lampy-polerka (tam dokładnie opisałem jak ja to zrobiłem, inni forumowicze mieli trochę inne podejście do tego tematu
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#13
Napisano 21:21, 11.05.2014
Ogolnie juz mam zrobione wszystko.. dzis ogarnelem sam.. tylko mi zostalo wlasnie wymiana tej gumy.. spokojnie dam rade.. a jak co to kupie nowa półoskie i git trza sie na czyms uczyc ) co do przegladu to nie musisz nic placic jezeli usuniesz usterki wciagu 10 dni.. Polerowanie lampy robilem taki zestawem specjalnie do tego dziala dobrze... zaraz poczytam jak Ty to robiles
#14
Napisano 21:31, 11.05.2014
jak masz troche jaj i odwagi i nie chlasz codziennie jak metyl to nie jest problemem uderzyć młotkiem w miejsce w wahaczu dolnym.. nic nie popsujesz a to jedyne najlepsze rozwiązanie do wyjęcia sworznia z wahacza dolnego... jak będę miał dobry humor to nagram filmik jak w środę będę zmieniał ośkę u siebie i tak samo muszę zwrotnicę rozpinać.... kazdy mechanik tak robi...
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#15
Napisano 21:50, 11.05.2014
Do zobaczenia na trasie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, półoś
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych