zalej 5w-30 lub 5w-40.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
5l oleju przy minimalnym stanie na bagnecie.
#17
Napisano 16:23, 08.05.2014
Po ściągnięciu zawora VTEC sitko czysciutkie jak nowe.
Mam plan zaleje teraz pólsyntetyk na 1500km a nastepnie zrobie płukankę i zaleje syntetyk.
Jak byście mogli poradzić jak najlepszy wg was syntetyk.
Użytkownik sowa80 edytował ten post 16:24, 08.05.2014
#18
Napisano 16:32, 08.05.2014
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
#19
Napisano 16:39, 08.05.2014
Panowie przeczytałem tylko początek i co czytam ( olej mineralny dedykowany do tego silnika no gratulacje chyba też zmienię na lotosa 20w40 ) szok co ja tu czytam
#20
Napisano 05:30, 09.05.2014
Jak się ktoś totalnie nie zna i/lub nie ma czasu wertować internetów, to potem mechanik może wcisnąć każdą ciemnotę... i na tym bazują nie ma co linczować kolegi, tylko rzeczowo mu pomóc.
#21
Napisano 09:19, 09.05.2014
Stan prac na wieczór wczoraj wg tego co napisałeś z pewną retrospekcją jest następujący:
1. Zlany olej poprzedniego właściciela
2. Zalany olej mineralny (ten "dedykowany")
- w trakcie robienia km dolałeś jakieś 50% półsyntetyka
4. Olej obryzgał spód autka przy filtrze oleju
5. Zlany olej "dedykowany" wymieszany z półsyntetykiem,
6. założony nowy filtr, zalany "stary" olej tzn. mineralny "dedykowany" czy półsyntetyk (ten na dolewki) ?
Ale to już nie jest takie istotne. W zupełności podzielam wpis kolegi Tarjei86 z wczoraj o godz. 17:32 tzn:
"Zrób płukanie już teraz, zalej polsyntetyk i zrób z 2k km. Potem raz jeszcze plukanka, zlewasz i lejesz syntetyk"
Uczulam jedynie o dokładną obserwację silnika i stanu oleju przy tych 2k km. Późniejsze zalanie syntetykiem tylko jeżeli nic się nie stanie niepokojącego na półsyntetyku.
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#22
Napisano 18:56, 09.05.2014
Dziękuje za odp. Zalałem półsyntetyk Już po pierwszych km rury o wiele mniej osmolone. Jeżeli półsyntetyk wyjdzie na dobre to za 1500 płukanka i ful syntetyk plus uszczelniacze.
#23
Napisano 22:44, 09.05.2014
Czyli mechanicy z HAKP chyba na złoty medal (zapomnij o tych "dedykowanych"). Zdawaj raporty proszę z naszego wspólnego leczenia silniczka
Pozdrawiam
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#24
Napisano 08:46, 10.05.2014
Dziękuje Accjacek
Dałeś mi wiele nadziei. Prace ruszyły pełną parą.
Prawdopodobnie będzie tak jak piszesz. Zrobię płukankę zaleje półsyntetyk na 1500-2000km kolejną płukankę i zaleje full sytetyk. Jaki polecacie? (5w50?)
Zabieram się za odkręcenie zaworu VTEC i obczaje co znim.
(Puszczełem troszkę rozp na tłoki. Z 3/4 tłoków bardzo szybko spłynął na jednym zostawał na dłużej.)
Wg mnie, bo mnie pomogło, przed wymianą oleju wlej do komory spalania na każdy gar, najlepiej na całą noc, po 100 ml nafty (nie rozpuszczalnika, bo jest za suchy) i zakręć świece. Odkręć świece i zakręć kilka razy rozrusznikiem, żeby wydmuchało pozostałości nafty. Później normalna procedura wymiany oleju, czyli nowy filtr i olej. W moim przypadku zalałem od razu tanim syntetykiem i dodałem Liqui Molly do wyciszenia klawiatury (koszt specyfiku niecałe 30 zł). Po kilku tysiącach spuściłem i zalałem Mobilem 5 W 50. Autko śmiga jak szalone. Przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworowe, więc skończył się też problem brania oleju przy dużych obrotach.
#25
Napisano 11:46, 10.05.2014
Witaj Dlubson,
Proste pytanie proszę, czy czytałeś wszystkie posty w tym temacie ?.
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#26
Napisano 16:12, 27.01.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, branie oleju, zatkane kanały
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych