dlubson - przetestuj a potem pisz herezje...
Powiedz mi które Ate mają podział na cywilne i sportowe? Z Ferodo się zgadzam, jednak seria DS Performance to półka cenowa EBC Green, a DS2500 to półka EBC Yellow Stuff... Btw Rozumiem, że w przypadku Ferodo seria DS Performance, DS2500 itd już nie jest "chwytem marketingowym", a w przypadku Hawk i EBC wyższe klasy nim są? Trochę to niespójne
Trochę już w tym biznesie robimy i różnia jest spora. Mnóstwo klientów którzy mieli problemy przy dynamicznej jeździe na klockach Ate/TRW/Textar i całej reszcie standardowych zamienników, po założeniu klocków Galfer Sport/EBC Yellow/Hawk HPS nagle o problemie zapominali - pozostając przy tych samych tarczach. Jeżeli ktoś mówi o zabiegu "marketingowym" to zapraszam go do nas do firmy, na własne oczy zobaczy różnice w mieszankach ciernych..
Druga sprawa dotyczy klocków EBC Green i Red. Faktycznie jest na nie dużo negatywnych opinii. Ale jak ma nie być, kiedy za sprzedaż tych części biorą się osoby bez pojęcia i klocki EBC Green które zaprojektowane są do dynamicznej jazdy miejskiej kompaktem zakładają do Audi S5 i chcą żeby wytrzymały TrackDay... EBC Red to znowu specyficzna mieszanka ceramiczna która dobrze pracuje na tarczach gładkich, a co rusz spotyka się te klocki w zestawach z tarczami wierconymi/nacinanymi. Wtedy mieszanka ta się szkli i słabo hamuje...
93karol - klocki są najważniejsze. Jeżeli na przód założysz porządny klocek, a na tyle zostawisz seryjny to zmienisz rozkład siły hamowania i większą część pracy przeniesiesz na oś przednią przez co będzie ona przeciążona i może się przegrzewać pomimo bardziej wytrzymałego klocka.
remek - ile lat mają te klocki, bo wyglądają bardzo dziwnie. EBC Green nawet po 3-4 latach nadal są zielone, a te są czarne.. Jeżeli kupowałeś je niedawno to TRZEBA je reklamować! Do nas nigdy nie dotarła informacja o rozklejających się EBC Green...