Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem po czyszczeniu przepstnicy i IAC

VII przepustnica accord IAC czyszczenie problem obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
317 odpowiedzi w tym temacie

#1 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:29, 19.02.2014

Mam problem po czyszczeniu przepustnicy i IAC (tego nie rozbierałem tylko psikałem sprayem do gaźników do środka).

Ogólnie poszła cała puszka na przeputnicę i IAC.

Błędów żadnych nie ma i podczas adaptacji wolnych obrotów startuje od 2000 rpm i potem schodzi do 1500 (1400) rpm i tak stoi do załączenia się 2 razy wentylatora.

Niżej nie chce zejść.

Za poradą kolegi wolek przpałowałem auto ale to nie pomogło.

Jakieś porady co jest nie tak?


  • 0

#2 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:13, 19.02.2014

A może odłączyć aku i podłączyć po 5 min  ? 


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#3 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:54, 19.02.2014

Było robione nawet na 10 min odłączony i wciśnięty pedał STOP na 10 sek (coby rozładować całkowicie prąd pozostały w obwodzie).


  • 0

#4 RafGar

RafGar
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Gończyce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:pół Executive :P
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:52, 20.02.2014

Ja po czyszczeniu przepustnicy i zawou IAC mam to samo :) tylko mi obroty schodza do równego tysiaca :) Wydaje mi się że trzen=ba będzie zainwestować w nowy zawór IAC :)


  • 0

#5 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:08, 20.02.2014

A rozbierałeś ten zawór IAC? Bo ja nie mogłem sie do niego dostać i przepłukałem go tylko.


  • 0

#6 RafGar

RafGar
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Gończyce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:pół Executive :P
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:50, 20.02.2014

No ja rozbierałem, próbowałem być bardzo delikatny podczas czyszczenia ale jednak coś musiałem źle zrobić :)


  • 0

#7 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:06, 20.02.2014

Chyba naprawielem obroty startuja normalnie juz.

Oto co zrobilem:

1) odpalilem silnik i wyciagnolem wtyczke od IAC potem ja wlozylem i tak ze 2-3 razy. (Coby go rozbudzic)

2) to samo na odpalonym silniku wyciagnolem wtyczke od czujnika położenia przepustnicy i ja wpiolem.

3) silnik na off

4) wyskoczyl check engin wiec kompem go zlikwidowalem

5) Na wylaczonym silniku - jak ida 2 weze wodne do IAC (nizej wlot, wyzej wylot) wyciagnolem wylot (polal sie plyn) i wsadzilem spowrotem i odpalilem autko i wszystko w normie.

Jeszcze tylko test jak sie autko nagrzeje jak bedzie sie zachowywal


  • 0

#8 ArtAccord

ArtAccord
  • Forumowicz
  • 90 postów
  • Skąd:Rzeszów/Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 20.02.2014

U mnie dzisiaj w serwisie przy falowaniu obrotów pomogło wyjęcie akku na 5 minut.
Wcześniej był podpinany do kompa ale software nie wykrył błędów.

Warto potem chwile pojeździć - niekoniecznie palowac do oporu.

Pozdr.
  • 0

#9 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:51, 20.02.2014

U mnie dzisiaj w serwisie przy falowaniu obrotów pomogło wyjęcie akku na 5 minut.

 

 

Falowanie obrotów to właśnie jeden z objawów brudnej przepustnicy lub IAC.

Wcale bym sie nie zdziwił jak po 100-200 km objawy znów Ci sie nawrócą. Same wyjęcie aku niewiele daje trzeba potem auto nauczyć biegu jałowego.

 

 

Wcześniej był podpinany do kompa ale software nie wykrył błędów.

 

Jak Ci check Engine nie wyskoczył to żadnych błędów komp nie znajdzie.


  • 0

#10 ArtAccord

ArtAccord
  • Forumowicz
  • 90 postów
  • Skąd:Rzeszów/Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 20.02.2014

Przejechałem 300 km i wszystko git. Odpukać - na razie w porzadku.
  • 0

#11 mackry

mackry
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 07:53, 21.02.2014

to normalne poczyszczeniu - miałem to samo, nie ma co się stresować - po kilku godzinach wszystko wraca do normy


  • 0

#12 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:42, 22.02.2014

No i ciąg dalszy zabawy.

Podczas jazdy jak wcisne sprzegło obroty spadają na 1000 potem odbijają się i stają na 1500 na każdym biegu.

Jak tylko spuszczę sprzęgło auto jedzie dalej.

Dzieje sie tylko tak jak wcisnę sprzęgło.

Jak stanę autem spadają do normalnych 650-700 obrotów.

Jakieś pomysły?


  • 0

#13 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 469 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:48, 23.02.2014

a zapamiętaliście położenie blaszki w elektromagnesie przy demontażu  IAC?


  • 0

#14 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2908 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:26, 23.02.2014

No i ciąg dalszy zabawy.

Podczas jazdy jak wcisne sprzegło obroty spadają na 1000 potem odbijają się i stają na 1500 na każdym biegu.

Jak tylko spuszczę sprzęgło auto jedzie dalej.

Dzieje sie tylko tak jak wcisnę sprzęgło.

Jak stanę autem spadają do normalnych 650-700 obrotów.

Jakieś pomysły?

Dzisiaj robiłem zerowanie ECU HDS-em i po zerowaniu wszystkie to objawy ustały . Był to accord 2.0 2005r z przepustnicą na lince.


  • 0

#15 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:31, 23.02.2014

a zapamiętaliście położenie blaszki w elektromagnesie przy demontażu  IAC?

 

IAC rozbierałem tylko wykręcając 2 śrubki i tam go czyściłem. Tego czarnego plastika na górze nie ruszałem.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, przepustnica, accord, IAC, czyszczenie, problem, obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq