Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Klekotanie za schowkiem. Accord VI

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grado

Grado
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:WZY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:39, 16.02.2014

Cześć,

 

Mam problem z dziwnym klekotaniem w okolicach filtra kabinowego. Wentylator dmuchawy jest wyeliminowany gdyż, został odłączony, a klekot pozostał. Komuś się przytrafiło coś podobnego?

 

Poniżej link obrazujący o co mi dokładnie chodzi. (strasznie cicho nagrany więc trzeba podgłosić ciutkę)

 

http://www.youtube.c...eature=youtu.be

 

Pozdrawiam,

Grado


  • 0

#2 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:55, 16.02.2014

Cześć,

 

Mam problem z dziwnym klekotaniem w okolicach filtra kabinowego. Wentylator dmuchawy jest wyeliminowany gdyż, został odłączony, a klekot pozostał. Komuś się przytrafiło coś podobnego?

 

Poniżej link obrazujący o co mi dokładnie chodzi. (strasznie cicho nagrany więc trzeba podgłosić ciutkę)

 

http://www.youtube.c...eature=youtu.be

 

Pozdrawiam,

Grado

A sprobuj zamknąć lub otworzyć obieg wewnętrzny - bo ta klapka jest sterowana elektrycznie i może silniczek na trybach poległ i od tego są takie dzwięki.

pozdr


  • 0

#3 Grado

Grado
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:WZY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:17, 16.02.2014

A sprobuj zamknąć lub otworzyć obieg wewnętrzny - bo ta klapka jest sterowana elektrycznie i może silniczek na trybach poległ i od tego są takie dzwięki.

pozdr

Obieg wewnętrzny nic nie daje... ale rozmawiałem, przed chwilą ze znajomym i też obstawił tam jakiś silniczek. Jak on się fachowo nazywa?


  • 0

#4 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:19, 16.02.2014

takie terkotanie jest od silniczka zmiany temperatury, jak tak terkocze zwróć uwagę czy sie rusza ten silniczek lub wypnij kostke od niego, mieści sie na samym dole przy tunelu srodkowym, podajrze zielona wtyczka, tak jak na filmiku nagrałeś tylko ze na samym dole


  • 0

#5 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:55, 17.02.2014

79160-S1A-G01

 

to chyba to 

pozdr


  • 0

#6 Grado

Grado
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:WZY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 17.02.2014

grzegorz1982 - bingo! :)

 

Odłączam i cisza spokój. Czy to dziadostwo może też odpowiadać za to, że przy ustawieniu na 19 stopni można się ugotować w aucie, a przy 18 zamarznąć?

 

Edit: z tego co widzę, to nie łatwo będzie to dostać :(


Użytkownik Grado edytował ten post 20:50, 17.02.2014

  • 0

#7 micky

micky
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:28, 18.02.2014

Tak. To jest silniczek krokowy odpowiedzialny za regulację temperatury.


  • 0

#8 Grado

Grado
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:WZY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 18.02.2014

to sprawca zamieszania?

 

http://allegro.pl/si...3921707604.html


  • 0

#9 tafun

tafun
  • Forumowicz
  • 340 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 18.02.2014

Sprawdź tylko na 100% czy wersje eu i eng są takie same bo mam wrażenie, że są inne.
  • 0

----------

MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1


#10 Grado

Grado
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:WZY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 19.02.2014

Właśnie nie mam za bardzo z kim i gdzie sprawdzić. Chwilowo jeżdżę z odłączonym tym silniczkiem ale w ogóle jest gorąc teraz. Muszę to z powrotem podłączyć.

Chodzi mi tylko czy o konkretnie tą część chodzi. Jeśli tak to znajdę oryginał z EU i założę. Zobaczymy różnicę


  • 0

#11 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:45, 19.02.2014

grzegorz1982 - bingo! :)

 

Odłączam i cisza spokój. Czy to dziadostwo może też odpowiadać za to, że przy ustawieniu na 19 stopni można się ugotować w aucie, a przy 18 zamarznąć?

 

Edit: z tego co widzę, to nie łatwo będzie to dostać :(

Nie jest to sprawca ze idzie się ugotować przy ustawieniu na 19st. aby sprawdzić czy z klima wszystko ok zrób samo diagnostykę klimy, druga opcja wyciągnij czujnik temp wnętrza i wstaw rezystor ok 2-2,2k wtedy klima działa jak bajka (tylko wtedy oszukujesz caly układ i to ze ustawisz klime na 22st to nie oznacza ze tyle jest w srodku) to tylko do spsrawdzenia układu.

Ja u siebie zrobiłem to tak ze przy "ASPIRATOR" zakleiłem taśmą o szerokości ok 7mm wylot dzięki temu powietrze dociera do czujnika znacznie szybciej i nie gotujesz się przy ustawieniu np. 19st.

 

A swoja droga jeśli ten silniczek non stop charczy to może oznaczać kończący się gaz w układzie klimy, (po zakupie samochodu po poł roku stwierdziłem ze "mysze" wożę w samochodzie a po ok 2m-cach sprężarka już się nie załączała. A gaz spierniczal przez zawór który znajduje się przy filtrze gabinowym.


Użytkownik grzegorz1982 edytował ten post 12:48, 19.02.2014

  • 0

#12 Grado

Grado
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:WZY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 19.02.2014

Może ktoś polecić dobry serwis klimatyzacji? Jestem z Żyrardowa i co 2 tygodnie jestem w Warszawie w szkole, więc którejś soboty mogę się umówić do kogoś na sprawdzenie tej klimy.


  • 0

#13 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:58, 19.02.2014

Najpierw zrób samo diagnostykę klimy (to jesteś w stanie sam zrobić), jak tu będzie wszystko ok, to jedz wtedy do warsztatu itp.

Co chodzi o polecane zakłady przejrzyj odpowiedni dział.


  • 0

#14 Grado

Grado
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:WZY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 20.02.2014

Jestem zielony jeśli chodzi o Hondę. To moja pierwsza japonka i nie za bardzo ogarniam jeszcze takie tematy po przesiadce z Jetty :)
 
Dzisiaj zauważyłem, że ten silniczek klekocze tylko na ustawieniu temp 19 i więcej. Jeśli ustawię na 18 przestaje. Pytanie czy to może być przyczyną niskiej ilości czynnika chłodzącego w układzie klimy czy czas na wymianę tego silniczka?

Użytkownik Grado edytował ten post 16:50, 10.03.2014

  • 0

#15 Grado

Grado
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:WZY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:12, 27.07.2014

Jeśli ktoś miał taki sam problem jak ja z klekotaniem tego silniczka - u mnie wystarczyło nabić klimę i po temacie :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq