Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Filtr cząstek stałych

VIII fitr DPF wypalanie wycinanie kreator mocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
254 odpowiedzi w tym temacie

#211 Kylootbg

Kylootbg
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Accord Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Xxx
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:22, 11.11.2018

Wlasnie nie wiem co jest przyczyna. Zastanawiam sie czy da sie do tego jakos dojsc czy trzeba po kolei wszystko wymieniac. Czy adaptacja byla zrobiona prawidlowo ? Tez ciezko mi powiedziec czy gosc ogarniety, wiesz nie potrafie tez po szwabsku wszystkiego dokladnie wytlumaczyc. Tak mysle nad 2 opcjami. Pojechac do serwisu hondy jeszcze albo pod granice na service checku i wyciac. Z tym ze z serwisem roznie bywa. Nie wiadomo czy sa ogarnieci i znajda przyczyne czy wypierdziele kolejne setki euro na szukanie problemu..
  • 0

#212 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:25, 11.11.2018

Upewnij się o tą adaptację albo ją zrób raz jeszcze u kogoś kto to ogarnia żeby mieć 100% pewności. Ja od tego bym zaczął. Sterownik sam nie wykryje, że ma nowy filtr, trzeba mu to wpisać.
  • 0

#213 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 08:48, 12.11.2018

ja bym nie jeździł z zapchanym filtrem bo może to się skończyć lawetą i w najgorszym przypadku uszkodzeniem silnika.


Użytkownik Maxell edytował ten post 08:48, 12.11.2018

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#214 boomer5

boomer5
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:ok. Łowicza
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:39, 23.11.2018

Cześć. Mnie też dopadł dpf.
Pojechałem do znajomego, podpiął kompa i wyskoczył
* Wydajnosc Dpf poniżej wartosci progowej
Ale tez
* wysokie napięcie obwodu czujnika różnicy ciśnień pdf
* czujnik temperatury cieczy chłodzącej 2 sygnal za wysoki.

Znajomy wyknuł 2 teorje ktore mnie zmartwily.
Ze czujnik cisnien mogl sie uszkodzic jak filte sie zatkal i poszlo za duze cisnienie.
I druga co do czujnika temp. Ze nie czyta faktycznej temperatury i przez to zmienił dawkę paliwa i uszkodził filtr.
Macie jakieś doświadczenia z czujnikami i powiazaniem z dpf?
Temp coraz niższe a tu będzie zabawa z woda..
  • 0

#215 Copretti

Copretti
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:R
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:27, 01.12.2018

jak dpf odłączyłem, ale teraz jak juz temperetury spadly ponizej 0 to auto gorzej pali tzn zawcze zapali ale od razu wali straszny dym i silnik nierowno pracuje ale to po chwili sie wszystko wyrownuje i tak sie dzieje zawsze po nocy a w dzien pozniej jak odpalam to juz wszystko normalnie  przy plusowych temperaturach wszystko chozdzi i pali jak w zegarku co to moze byc? 


  • 0

#216 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:34, 01.12.2018

Wtryski, uszczelniacze zaworowe. Sprawdź korekcje wtrysków, jaki przebieg?
  • 0

#217 Copretti

Copretti
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:R
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:17, 02.12.2018

prawie 180 tys.


  • 0

#218 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:18, 02.12.2018

Sprawdź korekcje i jak będą duże to zastosuj liquy moly 5156 do czyszczenia.
Nawet bez sprawdzania można to zastosować i zobaczysz czy będzie poprawa
  • 0

#219 Copretti

Copretti
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:R
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:31, 02.12.2018

Hmm właśnie teraz mi się przypomniało że ostatnio właśnie jakaś plama była pod silnikiem i zastanawiam się z czego to było czy mozliwe że to jest powiązane?...no ale wrócę do domu to podłącze HDS sprawdze te korekcję

Użytkownik Copretti edytował ten post 14:32, 02.12.2018

  • 0

#220 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:07, 02.12.2018

Plamę mogłeś mieć od klimatyzacji

Użytkownik Wojto edytował ten post 17:07, 02.12.2018

  • 0

#221 Copretti

Copretti
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:R
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:58, 03.12.2018

Raczej nie od klimy bo plama jest do dziś...myślę jeszcze sprawdzić świece
  • 0

#222 vitco

vitco
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:23, 08.12.2018

Filtr DPF ma trwałość około 150tys do max 250tys. Po tym przebiegu trzeba go po prostu wymienić. Problem w Polsce polega na tym, że koledzy, generalnie nie znacie realnego przebiegu swojego samochodu, jeśli go kupiliscie jako używany, zwłaszcza z innych, lepiej sytuowanych gospodarczo krajów Europy. Tam po prostu nikt nie myśli o tym filtrze, po max 5 latach uzytkownia samochód jest po prostu wymieniany na nowy. Jak kupujesz diesla, musisz się liczyć z tym, że totalna większość samochodów ma cofniety licznik a filtr Dpf jest po prostu do wymiany. Nikt na zachodzie nie kupi nowego filtra za ok 1000euro do Accorda jeśli ma zamiar sprzedać samochód. Wypali go warsztatowo albo i najczęściej nie, i odda handlarzowi. A jeśli samochód z Polski, tym gorzej, Polacy są bardziej wycwanieni w tej materii. Nie ma szans że filtr będzie sprawny w używanym samochodzie.
  • 0

#223 jasiek9696

jasiek9696
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ex
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:41, 09.01.2019

witam wszystkich.

Tak po krotce widze tylko rozwiazan ktore sie powtarzaja: wymiana na nowy, wypalenie, usuniecie. Zadnej metody nie popieram i podaje swoje rozwiazanie ktore dziala moj accord prawie 10lat ciaga przyczepke na trasie do polski a w UK jezdzi raczej na krotkich dystansach, poprostu koszmar dla DPF'a:

*wymiana na nowy - za drogo

*wypalanie - poprostu nie dziala, problem powraca (aczkolwiek mozna robic profilaktycznie)

*usuniecie - zupelnie nie pochwalam poczawszy od zatruwania po zmiany w prawie jakie moga niedlugo nastapic.

 

Ja swoj filtr po pierwszym zapchaniu zdemontowalem i zalalem czyscikiem do silnikow potem myjka cisiniowa i reset komputerem, teraz co 2 czy 3 lata profilaktycznie myje jeszcze zanim pojawi sie kontrolka a po ciezkim wysilku (polska z przyczepka) czasami uzywam preparatow ktore sie wprowadza np przez czujnik temperatury.

Od pierwszego zapchania kontrolka nie porocila a zanieczyszczenie filtra wedlug kompa to max 5g

 

Do mycia na chwile obecna moge polecic "wynns off car DPF cleaner" 5l wystarcza zeby zalac caly filtr i zostawic na pare godzin, demontarz filtra to bajka: gorna oslona, trzy sruby na dole trzy na gorze, czujnik na gorze i temperatury na srodku no i dwie rurki od roznicy cisnien.

 

Pozdrawiam


  • 0

#224 jendrek.pzl

jendrek.pzl
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Chełm Piaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:04, 11.01.2019

Jak kontrolka z wykrzyknikiem się pojawi to czyszczenie,reset kompa jak robisz?Co niektórzy piszą że trzeba wypalać,adaptacje filtra robić.


  • 0

#225 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:16, 11.01.2019

Wykrzyknik to problem. Wypalanie, czyszczenie lub wywalenie, do wyboru. Po wypalaniu problem wróci szybciej niż się spodziewasz. Jak masz zamiar wyczyścić to nie wypalaj wcześniej tylko od razu wyczyść. Jaki byś sposób nie wybrał, musisz podłączyć pod kompa.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, fitr, DPF, wypalanie, wycinanie, kreator mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq