Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Filtr cząstek stałych

VIII fitr DPF wypalanie wycinanie kreator mocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
254 odpowiedzi w tym temacie

#166 jankes87

jankes87
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:krk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:33, 04.03.2016

Kraków? Masz tam Heko, jedz do niego a on profesjonalnie zajmie się Twoim problemem. Nie myj, nie czysc bo szkoda na to czasu i Twojego auta.

Masz na myśli Moderatora HEKA? On ma jakiś warsztat czy coś?

czy o to:

http://www.gcstuning.pl


Użytkownik jankes87 edytował ten post 10:46, 04.03.2016

  • 0

#167 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:31, 04.03.2016

To chyba nie jest ten sam Heko hehe, ale tak, chodzi mi o ten warsztat. Poczytaj opinie, w pl ciężko o lepszego tunera.
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#168 jankes87

jankes87
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:krk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:32, 04.03.2016

dzwoniłem i może uda mi się dziś dostać po pracy, dzięki za info


  • 0

#169 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:41, 04.03.2016

No to fajnie, możesz mu wspomnieć, że glosze o nim dobre słowo ;)
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#170 jankes87

jankes87
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:krk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:45, 06.03.2016

Dzięki Hefi za namiary. Pan Heko to naprawdę pomocna i zorientowana osoba, DPF wypalony ale jak się okazało przyczyną może być niedogrzany silnik, przez który filtr się nie wypalał w trasie bo miał za niską temp roboczą.


  • 0

#171 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:31, 07.03.2016

Dzięki Hefi za namiary. Pan Heko to naprawdę pomocna i zorientowana osoba, DPF wypalony ale jak się okazało przyczyną może być niedogrzany silnik, przez który filtr się nie wypalał w trasie bo miał za niską temp roboczą.

 

 

No to mamy to samo... Rozebrałem filtr i jest czyściutki, a non stop się zapycha. Podczas wypalania temperatura ledwo osiąga 520st. C, poniżej tej temperatury procedura nie przechodzi... Pytanie czy miałeś jakieś podpowiedzi jak ewentualnie dogrzać ten silnik. 

 

U mnie ewidentnie procedura wypalania nie działa jak powinna, bo albo w ogóle się nie załącza, a jak już się zaczął wypalać, to po 2000km.


  • 0

#172 jankes87

jankes87
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:krk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:34, 07.03.2016

jedyne co doradził na początek to sprawdzić termostat, założyłem nowy temat żeby nie zaśmiecać tego, a nóż może ktoś coś doradzi:

http://www.accordklu...a-niedogrzanie/

aha, u mnie pokazało około 1000 km od ostatniego wypalenia w trasie, a napełnienie po wypaleniu ok 4G


Użytkownik jankes87 edytował ten post 10:35, 07.03.2016

  • 0

#173 jankes87

jankes87
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:krk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:59, 19.03.2016

znów po dwóch tygodniach kontrolka z wykrzyknikiem..

na początku tygodnia jadę wywalić to dziadostwo. ale mam jeszcze pytanie przed wycięciem, ale to w innym temacie, jeśli ktoś się orientuje to proszę  o poradę.

http://www.accordklu...iększenie-mocy/


  • 0

#174 mike_dh

mike_dh
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:04, 12.04.2016

Trochę mnie nie było, urodziła mi się córka:)

 

według mnie są dwie opcje albo wywalić albo wymienić DPF bo jak zacznie wywalać kontrolkę to wypalanie jest bez sensu.

Sam byłem chyba z 5 razy  na wypaleniu i problem coraz częściej wracał, pieniądze i czas wyrzucone w błoto (co prawda udało mi się kilka wypaleń "dostać" przy okazji serwisu po symbolicznej cenie).

 

Jankes87 ładny przebieg zrobiłeś na tym DPF, nie wiem na ile to sprawdzone ale podobno jego zywotność to ok. 160 tys km.

 

 

Długo zastanawiałem się co zrobić i byłem bliski wywalenia wraz z podniesieniem mocy (w tym celu wymieniłem sprzęgło na to z wersji 180KM).

 

Po rozmowie z Mastersem zdecydowałem jednak o wymianie. W styczniu wymieniłem filtr wraz z uszczelkami (przed i za filtrem, plus jeszcze jakieś śruby i inne drobiazgi). Od tamtej pory zero problemów z DPF (zrobione ok 5-6 tys km).

 

Zastanawiałem się nad regeneracją w firmie Eurotax (podobno wyjmowanie wkładu z filtra i jego kilkunastogodzinne wypalanie w piecu). Zostawiłem sobie stary filtr jak będzie potrzeba to go do nich wyślę.

 

 

Teraz odezwała mi się turbina- chyba wiesza się sterowanie geometrią. Ale żeby nie zaśmiecać to napiszę w odpowiednim temacie (później dodam link)

 

Tomtytus pytałeś o sprzęglo, działa bardzo dobrze, tak jak pisałeś precyzyjniej i ostrzej "bierze". Zrobione ok 10 tyś km bez problemów.

 

Quba30 zastanawiam się nad zakupem skanera żeby monitorować m.in dpf, turbinę itp czy polecasz ten, który opisałeś (do zastosowań nieprofesjonalnych)?

 

znalazłem cos takiego:   Najnowszy DS150E CDP+ TCS jak AutoCom na znanym serwisie. Czy potrzebuje jakiś dedykowany program do Hanki?

 

Przyznam że już od dawna śledzę temat skanera do Hanki ale nic konkretnego nie znalazłem. Nic chce kupić jakiejś zabawki , z drugiej stroni nie wydawać ogromnych pieniędzy.  


  • 0

#175 Piotrasinski

Piotrasinski
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-s
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Accord
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:19, 15.04.2016

Od kad bylem na tym czyszczeniu i wgraniu nowego softu mam cisze.Ale szlak mnie trafia ze zamontowali mi nowy filtr i zapchal sie po niecalym tysiacu kilosow.Mam gware na jiego jeszcze okolo pół roku wiec czekam :) Jak sie znow kontrolka zapali to dam go do czyszczenia i kupuje rocznego Civic-a Type R :):):) i bede mial swiety spokoj z dpf-em!
  • 0

#176 pesyna

pesyna
  • Forumowicz
  • 105 postów
  • Skąd:ETM
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:43, 20.10.2016

Witam
Mam pytanie do użytkowników mieszkających w Londynie. Panowie gdzie wycinaliscie DPF? Jakieś warsztaty/osoby godne polecenia?

Użytkownik pesyna edytował ten post 20:32, 20.10.2016

  • 0

#177 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:26, 20.10.2016

Wycinalismy w Southampton
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#178 grzes-24

grzes-24
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:estate
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:11, 21.10.2016

Witam
Mam pytanie do użytkowników mieszkających w Londynie. Panowie gdzie wycinaliscie DPF? Jakieś warsztaty/osoby godne poleceniIr

greenford - Ponad rok jeżdżę po wycięciu i wszystko OK


  • 0

#179 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 13:16, 07.12.2016

Jaki zakład jest polecany w Poznaniu? Było wspomniane w temacie ale bez nazwy.
  • 0

#180 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:50, 07.12.2016

Tuneforce
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, fitr, DPF, wypalanie, wycinanie, kreator mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq