XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z odkręceniem dolnego mocowania amortyzatora (tył)
#1
Napisano 21:35, 13.08.2013
Zmieniam właśnie zawieszenie (całe kolumny) i o ile przód poszedł bez większych problemów (ukręcona jedna śruba widełek, rozwiercona wyszła) to z tyłu jest tragedia
Lewy tył
-udało mi się odkręcić nakrętkę z taką tulejką (podobno była przyspawana, ale chyba nie za mocno ), lecz śruba nr 13 rusza się może 10 stopni lewo i prawo razem z tuleją metalowo gumową nr 5.
Prawy tył
-przyznam się szczerze objechałem łeb tej nakrętki przyspawanej, z drugiej strony śruba ani drgnie.
Opukiwałem już młotkiem 4kg, zużyłem prawie cały preparat penetrujący jakiś valvoline z molibdenem, psikałem też kilka dni wcześniej.
Aktualnie sytuacja jest taka, że auto mam na podnośniku, do dyspozycji spory kompresor + pneumat yato koło 1350nm. Zastanawiam się co robić dalej. Amortyzatory mam nowe, więc na samych tulejach mi nie zależy, gorzej z tą nakrętką, która ma właśnie tą gwintowaną tulejkę w sobie.
1) flex/grzać palnikiem, preparat mrożący? może podjechać gdzieś gdzie mają lepsze pneumaty - jakiś serwis autobusów?
2) przedłużka raczej odpada bo podejrzewam, że z prawej zaraz ukręcę łeb tej śruby, zresztą podejście nie zaspecjalne
3) czy nie będzie problemów jak tymczasowo założę zawieszenie honda access tylko na przód, a tył zmienię w najbliższym czasie u mechanika? do tego czasu będę miał serię z tyłu
a miało pójść w 3h
#2
Napisano 06:53, 14.08.2013
tulejka jest wymienna gdybyś ją naderwał ale jak zmieniasz kolumny to olewasz ją, to wiesz
leć do sklepu żelaznego
ja już 3 rok jeżdżę z jedną śrubą wymienioną bo miałem podobny problem przy zmianie oem>access
możesz kilka dni pojeździć jakby co z przód innym tył innym
#3
Napisano 06:56, 14.08.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#4
Napisano 06:58, 14.08.2013
podejścia do wiercenia raczej nie ma
#5
Napisano 07:01, 14.08.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#6
Napisano 07:07, 14.08.2013
#7
Napisano 07:31, 14.08.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#8
Napisano 07:54, 14.08.2013
#9
Napisano 08:01, 14.08.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#10
Napisano 19:47, 14.08.2013
#11
Napisano 22:16, 14.08.2013
#12
Napisano 17:05, 15.08.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#13
Napisano 11:49, 29.08.2013
Za wymianę kolumn + ułożenie mocowania (przy górnej poduszcze, nie było równolegle do osi tuleji) + wymiana łączników i gum stabilizatora chcę 350zł. Dużo to czy mało? Weźcie pod uwagę że normalnie za oś biorą po 120-150zł jak wszystko idzie gładko.
i najlepsze:
dzwoni wczoraj, że wszystko jest zrobione, ale jest jeden mały problem. To się pytam o co chodzi On, że pękł przewód hamulcowy elastyczny jak podczas jazdy próbnej sprawdzał czy nic nie puka. Nosz k...a ! Jaka jest szansa, że przewód pęka akurat u mechanika. Pojechał pewnie po nim fleksem. Dzisiaj obadam co i jak...
#14
Napisano 14:12, 01.09.2013
Ujebał dwie śruby, nie grzał bo niby za dużo gumowych przewodów i wahaczy w około. Było cięcie i trochę zabawy.
pierwszy raz w życiu wymieniałem amorki, też miałem zapieczone śruby z tyłu ale w kilka godzin sam sobie poradziłem. Jedna puściła, jedna uciąłem, śrubę i blaszkę kupiłem od Wołka ;p
wymiana łączników i gum stabilizatora
mi to zajęło 30-45 min bo pierwszy raz w życiu to robiłem.
pękł przewód hamulcowy elastyczny
obstawiam że podczas cięcia łączników stabilizatora lub śrub od amorków go naciął i tyle.
chcę 350zł
dla mnie cena kosmos. Fakt że z amorami trzeba się namęczyć ale gumy stabilizatora z tyłu to jest odkręcenie 4 śrub, łączniki pewnie ciął od razu więc też dużo roboty z tym nie ma.
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#15
Napisano 08:40, 02.09.2013
Poszukiwań zaufanego warsztatu ciąg dalszy pewnie kiedyś nastąpi. Tym razem nie trafiłem.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych