Po n-tym z kolei pytaniu o wyłącznik uderzeniowy postanowiłem kolejny raz poświecić się dla społeczności HAKP i nie bacząc na odmrożenie tyłka, zrobiłem zdjęcia "tajemniczego" wyłącznika.
Foto pożyczone od Kardasa
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wyłącznik uderzeniowy, odcięcie pompy paliwa - gdzie jest.
#1
Napisano 19:23, 18.02.2012
Do zobaczenia na trasie.
#2
Napisano 19:25, 18.02.2012
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#3
Napisano 19:35, 18.02.2012
I zbyt leniwi żeby zrobić żeby zrobić foto poradnik. Tak, jestem bardzo leniwy.Ludzie sa tak leniwi że im sie niechce poszukać
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 19:36, 18.02.2012
Long May You Ran
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:28, 19.02.2012
#6
Napisano 21:26, 21.11.2012
#7
Napisano 17:19, 11.04.2014
co trzeba zrobic z tym tym wylacznikiem,bo nie dziala mi pompa paliwa
#8
Napisano 17:53, 11.04.2014
wcisnąć.. a jak wciśnięty i dalej nie działa to przekaźnik poleciał od pompy paliwa.//
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#9
Napisano 17:59, 11.04.2014
patrzylem do tego i niby wcisniete,nie moge znalesc tego przekaznika
#10
Napisano 20:44, 06.06.2014
Witam mam accorda coupe 2001r obszukałem fora i wszystko na co sie natknołem i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem i teraz szukam tutaj pomocy a manowicie przez jakis czas w moim samochodzie sporadycznie nie zalaczala sie pompka paliwa trzeba bylo wlaczyc na zaplon i wrocic i tak kilka razy az sie zalaczyla najczesciej w dni gorace. Ostatnio objaw sie tak nasilil ze wogule sie nie wlacza , przekaznik pompy dziala jest na krotko spięty i tak jezdze narazie. Po sprawdzaniu okablowania zauwazyłem ze sygnał masy z ecu na ten przekaznik jest z mały bo jedynie ma 6v a powinien miec 12. tego wylacznika uderzeniowego nie moge znalezc zaznacze ze rozkreciłem cały kokpit i zajrzałem w każda dziure. Czy ktos mial do czynienia z podobna sytuacja?
#11
Napisano 07:27, 20.04.2016
BTW. w mojej VII wyłącznik jest nad pedałem hamulca - nie trzeba nic demontować żeby się do niego dostać, tylko trzeba dobrze rękę ułożyć
#12
Napisano 14:03, 18.09.2016
Witam mam accorda coupe 2001r obszukałem fora i wszystko na co sie natknołem i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem i teraz szukam tutaj pomocy a manowicie przez jakis czas w moim samochodzie sporadycznie nie zalaczala sie pompka paliwa trzeba bylo wlaczyc na zaplon i wrocic i tak kilka razy az sie zalaczyla najczesciej w dni gorace. Ostatnio objaw sie tak nasilil ze wogule sie nie wlacza , przekaznik pompy dziala jest na krotko spięty i tak jezdze narazie. Po sprawdzaniu okablowania zauwazyłem ze sygnał masy z ecu na ten przekaznik jest z mały bo jedynie ma 6v a powinien miec 12. tego wylacznika uderzeniowego nie moge znalezc zaznacze ze rozkreciłem cały kokpit i zajrzałem w każda dziure. Czy ktos mial do czynienia z podobna sytuacja?
mam to samo i tez na krotko spiety , walcze z tym od 2 lat . Ponoć w ecu jest kondensator i może być rozlany
#13
Napisano 19:42, 10.02.2017
Skoro jest do niego taki łatwy dostęp , w jaki sposób wykorzystać go do zabezpieczenia auta ? Złodzieje też o nim na pewno wiedzą . Czy można na przewodzie zasilającym pompę wstawić włącznik i w ten sposób odcinać pompę , czy nie będzie to powodowało wyskakiwania błędów ?
Andrzej
#14
Napisano 20:33, 10.02.2017
#15
Napisano 20:38, 10.02.2017
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Andrzej
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych