otóż rezonator mam zdjęty i zawsze przy vtecu mi fajnie buczał Od jakiegoś czasu tak jakby ucichł
dziś sprawdziłęm i ile gazu nie wcisne to przy załaczeniu vteca dżwięk się nie zmienia Jedzie normalnie- chyba
i nie wiem czy mi się coś z vteciem stało i nie działa, czy po porstu się rpzyzwyczaiłem, ale niemożliwe
Pytanie jest jak sprawdzić czy vtec się załacza?
Czy tam się coś mogło zablokować i przestać działać?
żaden check nie wyskakuje, sam zawór lekko opocony - bym go odkręcił i sprawdził, ale nie mam uszczelki nowej
Jak wyjmę to starą uszczelkę normlanie potem założe?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:23, 12.11.2011
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#2
Napisano 15:39, 12.11.2011
wyczuwalna - zwłaszcza dla kogoś kto się jej spodziewa i wie jak ona powinna wyglądać
trochę ..ujna jak nie masz błędu na desce, a tam coś było z jakąś siateczką co ludzie czyszczą żeby był lepszy przepływ oleju (większe ciśnienie),
masz w ESM na 6-B-8, piszą żeby uszczelki wymienić, ale z papieru nie są i pewnie wytrzymają, a jak się poci to i tak trzebaby nowe zamówić
oczywiście ilość oleju w normie?
aha, no i zacznij tak jak mówisz, najpierw vtec solenoid, później masz inspekcję rocer arms od vteca a po drodze jeszcze
bym sprawdził luz zaworowy, może w swej omnipotencji gdzieś się pomyliłeś przy ustawianiu i coś blokuje drugie
coś (sorki, nie znam fachowych nazw)
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 15:47, 12.11.2011
no właśnie ESMa czytam i tam piszą o wyczyszczeniu tej siateczki/filterka , ale jakoś nie wiem czym ona miała by się zapchać
chyba zaraz pójde i go wykręce bo nie zasne :-/
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#4
Napisano 15:51, 12.11.2011
a tak poza tym to pewnie przez LPG
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5
Napisano 16:24, 12.11.2011
#6
Napisano 19:08, 12.11.2011
A tak wogóle to działa Ci prędkościomierz (czujnik VSS) ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
#7
Napisano 20:00, 12.11.2011
rozebrałem cały zawór- naje... się jak głupi, wyjąc go u nas to masakra W środku czyściuteńki , olej piękny, filterek czyściuteński
wszystko chodziło w nim lekko, płynnie
jutro zawory jeszcze sprawdze
przy okazji zaślepiłem EGR, bo wcześniejsze zaślepienie się przepaliło
gdzie tą diode mam podpiąć? I kiedy ona ma się świecić?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8
Napisano 20:19, 12.11.2011
Najpierw sprawdź z kimś czy VTEC dostaje napięcie w czasie jazdy a jeżeli nie to wtedy trzeba sprawdzić czy jest napięcie na pinie VTEC Pressure bo bez tego nie załączy się "fałda" ...
http://www.ff-squad....iring.99-01.jpg
Happy Owner Never Drives Anything else.
#9
Napisano 20:44, 12.11.2011
może bezpiecznik? który to od vteca?
rozebrałem cały zawór- naje... się jak głupi, wyjąc go u nas to masakra W środku czyściuteńki , olej piękny, filterek czyściuteński
wszystko chodziło w nim lekko, płynnie
jutro zawory jeszcze sprawdze
przy okazji zaślepiłem EGR, bo wcześniejsze zaślepienie się przepaliło
gdzie tą diode mam podpiąć? I kiedy ona ma się świecić?
Podłączasz kabelek to przewodu we wtyczce zasilającej zawór VTEC, podłączasz diodę na 12V a drugą końcówkę do masy. Ja mam to podciagniete do kabiny kierowcy i tam zamontowane. I przy okazji przekonasz się, że VTEC nie załącza się przy 4200 jak głoszą legendy tylko o wiele, wiele wcześniej...tak w okolicach 3000
#11
Napisano 11:05, 13.11.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#12
Napisano 11:47, 13.11.2011
#13
Napisano 12:04, 13.11.2011
[ Dodano: 2011-11-13, 12:06 ]
dziś sprawdziłem zawory - było dobrze
przejechałem się i dla mnie to on normalnie jedzie tylko brak pomruku, słychać minimalnie przy 4200 że się zniemia dzwięk ale to minimalnie- tak jak na seryjnym dolocie z rezonatorem
przy 2500 czyj wyraznie ze zaczyna isc, czyli tak jak sie włacza vtec, sam już nie wiem, musze kontrolke podpiąć faktycznie
Odpiąłem wtyczke od vteca, to odrazu przy zapłonie wyskakuje check, podpiąłęm spowrotem check zniknął- czyli napięcie jakies tam jest, teraz pytanie czy idzie sygnał to załączenia
A najlepsze będzie jak się okaże ze wszystko działa
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#14
Napisano 12:46, 13.11.2011
#15
Napisano 13:22, 13.11.2011
Jeśli masz problem z "pomrukiem" to sprawdź też czy po przekroczeniu 4200 - może być na postoju-uruchamia Ci sie zawór IAB i zmienia geometria dolotu. To widać gołym okiem czy ten zaworek sie podnosi i opada.
to znaczy gdzie mam patrzeć
zdjąc dolot? napisz łopatologicznie- bo do mnie tak trzeba czasem
[ Dodano: 2011-11-13, 13:25 ]
ok już widze który to IAB- to co ja mam w nim obserwować?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych