Najlepsza odpowiedź Marek85 , 09:44, 06.12.2020
Dzięki za podpowiedzi. Fajnie, już wiem coś więcej. Zaraz pójdę i to sprawdzę.
Ok sprawdziłem. Przepraszam za opóźnienie. Więc tak żarówka brak oznak życia podpięta pod wtyczkę od wtrysku. Czyli rozumiem, że prądu nie podaje na wtryski. No i co jeszcze zauważyłem dopiero teraz to mruga kontrolka od kluczyka cały czas a wcześniej tak nie było. Tzn mrugała ale standardowo po wyłączeniu zapłonu przez chwilę. A teraz mruga cały czas.
Dobra już znalazłem kilka tematów odnośnie zielonego kluczyka. Zacznę od sprawdzenia akumulatora, stacyjki, bezpieczników i drugiego kluczyka.
PS. Dla wyjaśnienia i potomnych jakby szukali rozwiązania. Więc tak, odnośnie nieodpalania to winny był kluczyk. Rozkodował się. Na drugim pali od strzała.
Co do ubywającego płynu to problem rozwiązał się sam w międzyczasie. Tzn jeździłem na benzynie i było ok więc myślałem, że ten reduktor ale o dziwo po wróceniu na LPG płyn został na tym samym poziomie i nie wywala już. Myślę, że coś z korkiem było jednak nie tak i chyba odzyskał sprawność po tylu razach co go odkręcałem i sprawdzałem. Pozdro i dzięki za pomoc