Jak ogólnie można opisać silniki występujące w VI gen. Głównie jeśli chodzi o usterkowość. Począwszy od D16B6 przez całą F-serie, H22A7 i kończąc na silniku Diesla? Czy cała F-serię można uznać za udaną i długowieczną? Mam dość mało informacji odnośnie D16B6 i silnika Diesla. Wszelkie opinię miło widziane również odnośniki.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Usterkowość silników w VI gen
#1
Napisano 22:16, 22.07.2018
#2
Napisano 23:37, 22.07.2018
#3
Napisano 11:11, 23.07.2018
Poza dużym zużyciem oleju (zapieczone pierścienie) to nie miałem z F18B2 żadnych problemów. A przelot to miałem pewnie realny około 400 kkm przy sprzedaży auta (w tym połowa na LPG).
#4
Napisano 19:54, 23.07.2018
F-Seria jest znacznie wytrzymalsza od D-Serii czyli D16B6 czy H-Serii H22Ax , najważniejsze to brać wersję minimum 2.0 bo pali tyle samo co niższe a żaden komfort jazdy , ja od siebie polecam wersję 2.3 najlepszy chyba silnik w tej budzie pod względem kosztów
#5
Napisano 15:41, 26.07.2018
Co do D16B6, bo jeździłem VI z takim silnikiem 5 lat, to mimo że acco z tym motorem był niezbyt popularny i lubiany, to ja mimo wszystko bardzo na niego nie narzekałem. Co do mankamentow , to pił oliwę jak większość acco, nie tolerowal części z elektryki (kable WN, cewki) w zamiennikach, ale ogólnie był twardy i wytrzymały w eksploatacji. Spalanie miał mniejsze niż 1.8, to samo tyczy się lpg, ale jazda z prędkością powyżej 140 to była już męcząca na dłuższą metę, bo silnik pracował najwyższych niż 1.8 obrotach i był przez to głośniejszy, a spalanie znacznie wzrastało. Ogólnie był mało usterkowy, problemem była natomiast dostępność części do tego modelu silnika , bo to wersja niszowa i trzeba było szukać np. w cifach. Jak czytałem na forum jakie usterki trapiły kolegów z 1.8 czy 2.0 to dla mnie były to obce kwestie. Mój silnik po 5 latach i po ponad 250 tys. km w tym prawie 180 tys. na lpg wymagał remontu bo brał za dużo oleju (pierścienie) i stwierdziłem, że się mi to nie kalkuluje i zmieniłem go na VII - ke.
Dość często spotykany problem z zapieczonymi pierścieniami w vi, jednak bardziej chodziło mi o wady fabryczne a to bardziej wynika z zaniedbań użytkowników.
#6
Napisano 15:51, 27.07.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, usterkowosc, silniki, vi, accord, f18b2, opinia, h22a7, d16b6, f-seria
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych