XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 14:25, 04.04.2018
Mam kolejny problem. Specem nie jestem więc opiszę lopatologicznie co się działo.
- samochód normalnie odpala, jeździ, staje na skrzyżowaniu a tu świeci mi się lampka od akumulatora i ciśnienia oleju, silnik zgasł i ciężko mu było wstać (musialem kręcić parę razy), odpalił i normalnie wróciłem do domu
- jechałem normalnie obwodnica w nocy, odpalam długie światła a tu znowu świeci mi się akumulator i ciśnienie oleju, za chwilę zgasło i wszystko normalnie działało, ale że strachu przełączyłem się na krótkie, po powrocie chciałem sprawdzić czy sytuacja się powtórzy, ale nie było żadnego problemu, włączam długie i wszystko ok
Podejrzewam że to alternator, ale nie jestem pewny, a też ciężko mechanikowi coś wytłumaczyć jak przy nim jak na złość wszystko idealnie działa, a ja się po prostu boję jeździć takim samochodem, bo jak mi gdzieś zgaśnie i nie odpali, albo nagle przestanie wspomaganie działać to może być nie fajnie.
Dodam jeszcze że czasami nie ma żadnego problemu przez setki kilometrów, o co tu może chodzić ?
#2
Napisano 14:35, 04.04.2018
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 14:39, 04.04.2018
#4
Napisano 22:19, 04.04.2018
Obstawiam kostka stacyjki.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Przy kostce stacyjki to mi gasł i były trudności z odpaleniem. A tu dochodzi jeszcze ładowanie?
#5
Napisano 16:52, 05.04.2018
Jesli świeci się kontrolka ciśnienia oleju i akumulator to auto zgasło - rejczel
Czy kontrolka z zielonym kluczykiem migała?
Trochę ponad 60zł kosztuje. Są 2 rodzaje grzybek i batman. Teraz osiągalne obydwa nie to co kiedyś tylko batman.
Użytkownik Sacrum edytował ten post 16:54, 05.04.2018
#6
Napisano 17:06, 05.04.2018
Bo to zgaśnięcie na światłach by się pod kostkę zgadzało, ale to że po włączeniu długich mi też świecił akumulator i ciśnienie oleju to już raczej druga sprawa, wtedy mi auto nie zgasło ale coś i tak było nie halo, zgasło radio na chwilę itp.
Użytkownik lukibosss edytował ten post 17:07, 05.04.2018
#7
Napisano 17:14, 05.04.2018
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
#8
Napisano 18:04, 05.04.2018
By HUAWEI
#9
Napisano 18:17, 05.04.2018
Tylko że wydaje mi się że ten pomiar nie koniecznie może coś wykazać, bo tak jak mówiłem raz większy pobór mocy (długie światła) coś miesza, a raz nie. Gdyby działo się tak za kazdym razem to miałbym pewność
#10
Napisano 18:27, 05.04.2018
Jeżeli napiecie nie będzie stabilne lub poniżej 14V to coś się dzieje z altkiem.
By HUAWEI
#11
Napisano 18:30, 05.04.2018
Użytkownik vova777 edytował ten post 18:33, 05.04.2018
#12
Napisano 18:47, 05.04.2018
#13
Napisano 16:14, 06.04.2018
Znowu mi zgasł kutasiarz, znowu nie mogłem go odpalic, krecilem, krecilem az w końcu załapał.
Może rzeczywiście to ta kostka. Teraz pytanie czy wymiana kostki wiąże się z wymianą klucza? Jak to wygląda? Gościu z mojego miasta ma całą stacyjkę razem z kostką i kluczami za 150zl (jedyny problem ze będę miał dwie pary kluczy jedne do drzwi jedne do stacyjki xD)
#14
Napisano 16:20, 06.04.2018
Wymiana 30min. Klucz ten sam zostaje bo to kostka a nie wkładka.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
#15
Napisano 16:41, 06.04.2018
No i ewentualnie jakby ktoś zapodal poradnik jak to zrobić, chyba że to łatwe nie jest to do mechanika zajade
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych