XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana zawieszenia - opcje i efekty
#1
Napisano 10:51, 20.02.2018
Mam pytanie do osob ktore wykonaly podobnej wymiany o podzielenie sie wrazeniami. Opinie teoretykow mnie nie interesuja.
Otoz moj 6gen po 19 latach i 320 tys pomalu prosi sie o nowe zawieszenie.
Przod ma obecnie ok 64% tlumienia a tyl niemal 80%
Nie mniej - lekko nurkuje przy hamowaniu, buja autem przy ostrym skrecie i cos dziwnie stuka z tylu. Takze wymiana jest wskazana.
Cel - przywrocic zwartosc zawieszenia i dynamike prowadzenia.
Prosze uzytkownikow o info jakie sa odczucia po zmianach na nast kombinacje:
Kayaba exel g + oem sprezyny ok 1000 zl
Kayaba exel g + sprezyny k-flex ok 1500 zl
Kayaba exel g + eibach prokit ok 1700 zl
Bilstein b6 + oem sprezyny. Ok 2000 zl
Zasadnicze pytanie - czy wymieniajac sprezyny zauwazyliscie roznice - tzn czy oem sprezyny faktycznie z czasem robia sie miekkie? Czy k-flex jest sztywniejszy od uzywanych oem? Czy moze jednak zostawic sprezyny oem i ladujac b6 cieszymy sie bardziej zwartym zawieszeniem i stabilnoscia? Nie zalezy mi na obnizaniu.
Za konstruktywne uwagi bede wdzieczny.
#2
Napisano 11:07, 20.02.2018
Ja w moim Acco VI zrobiłem sporo konfiguracji zawieszeń i mogę powiedzieć tak:
1. Jeśli chcesz zejść niżej i mieć swobodę regulacji w razie potrzeby (wysokość, siła tłumienia) zainwestuj w gwint - najlepsza opcja. Plus jeśli masz regulacje siły tłumienia - dopasujesz sztywność do swoich potrzeb. Grunt to dobrać odpowiednią twardość sprężyn. Gwint np firmy ISC to chyba ok 2500 PLN.
2. Jeśli chcesz taniej - kombinuj Bilstein B8 lub Koni Sport że sprężynami Weitec, appex lub ew Eibach - choć te ostatnie lubią zrobić efekt łódki...czyli dupa niżej niż przód.
3. Bilstein B6 jest do zwykłych sprężyn. I choć to dobre amortyzatory - nie osiągniesz na nich lepszych rezultatów niż na Kyb czy innych zwykłych amorach.
4. Z mojego doświadczenia wynika że z tych wszystkich opcji i tak najlepsze rozwiązanie to zakup używanego zawieszenia z Accorda Type R. Szukasz z małym przebiegiem, dokupujesz tylny stabilizator. Wymieniasz zużyte tuleje w obecnych wahaczach i.. W cenie niższej niż te zamienniki masz kapitalny zawias na każde warunki.
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 11:37, 20.02.2018
No i jeszcze jest kyb agx z plynna reczna regulacja tlumienia. W cenie b6 - wydaje sie byc dobrym pomyslem. Czy ktos uzywa? W civicach bardzo chwala te rozwiazanie.
#4
Napisano 11:56, 20.02.2018
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 19:00, 20.02.2018
Showa to najlepsza opcja. Zobaczymy czy jest w zasięgu. Pisałem do jdm czy mają te agx na zamówienie .
a co z tymi sprężynami - czy one się zużywają mechanicznie - w sensie czy miękną z czasem ?
#6
Napisano 08:33, 21.02.2018
Zwyczajnie się wyklepują. Jak ktoś jeździ często załadowany, ew. ma LPG - materiał z biegiem lat się poddaje. Ale często z UK przyjeżdżają ATRy z przebiegami rzędu 150kkm i wtedy taki zawias posłuży jeszcze sporo. No ale wiadomo - dla każdego coś innego będzie ok ja za najlepszą opcję uznaję gwint.... tylko to nie może być syf no-name, tylko jakaś sensowna marka. Do Twojej fury dostaniesz Buddy Club, ISC, KW, D2, K-Sport, Tein i pewnie jeszcze kilka innych.
#7
Napisano 09:03, 21.02.2018
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#9
Napisano 15:24, 22.02.2018
Co prawda na zamówienie, ale może mają gdzieś dojścia? Odkąd pamiętam widniały na tej stronce:
http://jdmshop.eu/cz...-kyb-agx-741046
Nie wiem czy nie wolałbym chyba te niż b6... a cena podobna.
#10
Napisano 00:04, 25.02.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Amortyzatory 6gen
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych